שתף קטע נבחר

מי עדן חייבו לקוחות 3 פעמים בטעות

כ-3,000 מלקוחות מי עדן וישראכרט קיבלו הודעה שחויבו מספר פעמים במקום פעם אחת - בשל תקלת מחשב. "איתרנו מייד את התקלה והלקוחות לא יחוייבו בפועל בחיובים השגויים"

תקלת חיוב במי עדן: כ-3,000 מלקוחות מי עדן וישראכרט המנוייירות הכדים וקפסולות הקפה של מי עדן חויבו בטעות מספר פעמים במקום פעם אחת. התקלה אירעה ביום חמישי האחרון.

 

  • מי עדן נמכרה לקרן השקעות זרה

 

לקוח שמנוי לשירות הכדים וקפסולות הקפה של מי עדן סיפר ל-ynet כי הוא משלם 130 שקל לחודש על 6 כדים ו-2.20 שקלים לקפסולה. היום הוא קיבל הודעת SMS מתנצלת מהחברה לפיה חוייב 3 פעמים בטעות. כיוון שהוא משלם במזומן ולא באשראי, תהה אם החיוב ירד או לא.

הודעת ה-SMS ממי עדן. מתנצלים ()
הודעת ה-SMS ממי עדן. מתנצלים

 

מההודעה נראה שמי עדן פעלו לתיקון התקלה. הלקוחות לא יחויבו בפועל בכרטיס האשראי בחשבון הבנק שלהם ואמורים לראות את הזיכוי בפירוט החשבון.

 

לפני כשנה, אירעה תקלת חיוב דומה בנביעות. לקוחות החברה המנויים לשירות כדי המים החודשי שלה גילו כי חויבו פעמים רבות בו זמנית. גםאז הסכומים הללו לא נגבו מהלקוחות עקב תיקון מהיר של נביעות, אולם יש מי שכרטיס האשראי שלו נחסם בגין התקלה.  לאחד הלקוחות היו אז 13 שורות חיוב בכרטיס האשראי שגרמו לו להיחסם. בנביעות הדגישו כי למעטאי נעימות זו, לא נגרם כל נזק כספי ללקוחות.

 

 

ממי עדן נמסר בתגובה: "עקב תקלת מחשב, נרשמו חיובים שגויים אצל מספר מצומצם מלקוחות החברה. מערך הבקרה של מי עדן איתר באופן מיידי את התקלה, ונערכו כל הפעולות על מנת שהחיובים השגויים לא יתבצעו בפועל. מי עדן דאגה לעדכן את הלקוחות על הרישומים השגויים ולמנוע חיובים שגויים עוד באותו היום. חשוב להדגיש, כי אף אחד מן הלקוחות לא חויב ולא יחויב בפועל בכרטיס האשראי בחשבון הבנק שלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: קוקו
מי עדן. לפחות דאגו לעדכן את הלקוחות
צילום: קוקו
מומלצים