שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    קפה ב-5 שקלים: הצרכנים התנפלו
    כאלפיים צרכנים סקרנים ואורחים שהוזמנו לפתיחת סניף רשת הקפה החדשה קופיקס, עמדו בתור כדי לקנות אייס קפה ב-5 שקלים וכריך ב-5 שקלים, ברשת שכל המחירים בה אחידים. אז מה אם כמה מהמוצרים קטנים מהרגיל, "3 פריטים ב-15 שקל זה ממש חינם"

    "נראה שהרשתות האחרות גונבות אותנו", זו היתה התגובה של צרכנים שהתקהלו היום (ב') מול הסניף הקטנטן של רשת הקפה החדשה קופיקס (cofix) בתל אביב, שמבטיחה למכור תפריט שכל מוצר בו מתומחר ב-5 שקלים.

     

     

    לערב הפתיחה הגיעו אורחים מוזמנים, שכיסאות הוצבו במיוחד עבורם מחוץ לסניף ברחוב אבן גבירול 92 (מדובר ברשת שלא יושבים בה, הקונספט הוא לקנות ולקחת), אבל לצידם התגודדו במקום צרכנים רבים שבאו לקנות פריטים ב-5 שקלים, שעולים בדרך כלל 10-5 שקל יותר. הם מילאו את החלל הקטן עד אפס מקום.

     

    ב-22:30 מסרו בקופיקס שלמעלה מ-2,000 צרכנים קנו במקום שנפתח אחר הצהריים, למעלה מ-3,000 פריטים. נכון לשעות הערב עדיין היו תורים מקום, משמע צרכני האזור גילו מכרה זהב סמוי.

      

    צילום: מוטי קמחי, עריכה: תמר אברהם

    צילום: מוטי קמחי, עריכה: תמר אברהם

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    "אני מניח שלרשת הזאת יש עתיד, כי פחית קולה שעולה למוכר שקל או שקל וחצי, נמכרת פה ב-5 שקלים והיא עדיין נשארת עם רווח, במקום ב-10-8 שקלים במקומות אחרים", אמר אחד המתגודדים במקום, שמבקש להיות זכיין ברשת. לקוח אחר אמר: "3 פריטים ב-15 שקל זה ממש חינם". יחד עם זאת, היו גם צרכנים שתהו על קנקנה של הרשת. "בטח תוך חודש הם יעלו מחירים". מלמלו בספקנות.

     

    כמה מהמוצרים שנמכרים במקום הם קטני גודל: מארז של 3 עגבניות שרי ומלפפון ב-5 שקלים - זה לא זול וגם הכריך המשולש שמוכרים פה הוא בגודל מיני, אבל אייס קפה, מיץ גזר סחוט, פרצעל, מאפה קינמון וקפה הפוך קטן ב-5 שקלים לפריט ללא תוספת מחיר על חלב סויה, זו מציאה ברחוב בו מחירו של אייס קטן עומד על 16 שקל וקפוצ'ינו קטן נמכר ב-11 שקל ומעלה.

     

    תפריט הרשת >>>

     

    כמו חנות נוחות - רק זולה

    קופיקס זו בעצם הכלאה בין רשת בתי קפה לחנות נוחות - רק זולה. הספקים שלה, משום מה לא מעוניינים להיות מזוהים עמה. למעט הממתקים (חטיפי דגנים של נייצ'ר ואלי למשל ומסטיק אורביט) החברה היחידה המזוהה בשמה בסניף הקטנטן (30 מ"ר) היא קוקה קולה. חברת הקפה, זגפרדו, לא מוכנה להזדהות בלוגו שלה וכך גם יצרנית העוגיות לחמי שלא מזוהה בשמה וכן יצרנית דברי המאפה (קרואסונים, מאפה קינמון, בייגלה לדוגמא).

     

    "החברות מפחדות לומר שאנחנו מוכרים את המוצרים שלהן במחיר הזה. היה יבואן בריסטה שסגר איתנו, קיבל איומים מרשתות בתי קפה והתחרט. סגרנו עם 3 ספקי פירות ושלושתם התחרטו", אמר ל-ynet אבי כץ, מבעלי הרשת, שמתכוון לפתוח 300 סניפים.

      

    "אני לא מוכר במחיר נמוך, אני מוכר במחיר אחיד, מתאים לך קנה, לא מתאים אל תקנה", אמר כץ ל-ynet. "ואני מרוויח. כשהסניף הוא בגודל של 30 מ"ר ויש 3-2 עובדים, זה כבר מגביל את ההוצאות. חשבון החשמל נמוך יותר, הארנונה נמוכה יותר, אנחנו לא מפסידים על שום מוצר. באנו להרוויח".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים