שתף קטע נבחר

קנס ל-HOT על המתנה ממושכת במוקד

מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הכבלים עיצום כספי בגובה 100,800 שקל בגין "חריגה משמעותית מזמני מענה במוקדי השירות"

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין, הודיעה היום (א') שהטילה על חברת HOT (הוט) עיצום כספי בסך 100,800 שקל, "בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות במהלך השנה", כך נמסר.

 

 

במועצה מסרו כי פתחו בהליך בירור בעקבות תלונות ציבור רבות שנתקבלו, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו בידי המועצה על כך שזמני המענה במוקדי השירות של החברה חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה.

 

"בסופו של הליך הבירור ולאחר שניתנה לחברה הזדמנות להציג את עמדתה", מסרו במועצה, "נדחו טענותיה של HOT ונקבע כי החברה הפרה את הוראות רישיונה הנוגעות לזמני המענה במוקדי השירות. במועצה החליטו להטיל על HOT עיצום כספי בגין התנהלות הזו והובהר לחברה כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות. כמו כן נמסר ל-HOT כי הפיקוח והאכיפה בעניין זה יימשכו וכי לא מן הנמנע כי בעתיד תבחן הטלת עיצומים נוספת על החברה ובסכומים גבוהים יותר".

 

לא רק הרישיון של HOT מחייב אותה למענה מהיר. לפי תקנות שנכנסו לתוקף בדצמבר 2012 (יוזמה של ח"כ איתן כבל), זמני ההמתנה במוקד שירות הלקוחות ובמוקד הטכני לא אמורים לעלות על 3 דקות. יחד עם זאת, חברות רבות עושות שימוש באופציה הנוספת שמאפשר החוק: הן מציעות מיד ללקוח המתקשר להשאיר מספר טלפון במענה הקולי כדי שנציג שירות יחזור אליו תוך 3 שעות. בכך הן פוטרות את עצמן ממענה מהיר.

 

מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט: "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. החריגות של HOT עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל עיצום כספי בגינן. אני תקווה כי כולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה כמובטח על ידי החברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים