שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    טאבלט בכאילו מתנה: גם בסלקום ואורנג'
    בעקבות הכתבה שעסקה בתלונות על נציגי פלאפון, התלונן לקוח פרטנר שגם לו הבטיחו טאבלט חינם וכשהתברר לו טיב העסקה - לא הצליח לבטלה. לקוחת סלקום התלוננה שנציג הציע לה טאבלט חינם, אך זה הגיע עם קבלה ע"ס 1,400 שקל. אורנג': "אין לנו טאבלט ללא תשלום. הנציגה פוטרה והלקוח יזוכה". סלקום: "הלקוחה תוכל להחזיר את הטאבלט בהתאם לנוחותה"

    תופעת טאבלט כאילו במתנה לא רק בפלאפון: נציגים שמבטיחים ללקוחות טאבלט או טלפון סלולרי במתנה, אמנם נפוצים בעיקר בתלונות של לקוחות פלאפון, אבל בעקבות הכתבה: פלאפון: הטאבלט לא בדיוק במתנה, גם לקוחות סלקום ואורנג' התלוננו. הנה שתי תלונות (מתוך כ-4 תלונות על אורנג' וסלקום) שהגיעו אלינו. 

     

    קרה גם לכם? כיתבו לנו

     

    הסיפור של בני: הנציגה התחייבה שוב ושוב שזה חינם

    "באורנג' נתנו להורי 'טאבלט חינם' וללא התחייבות, כשלמעשה יש בהחלט התחייבות", כתב לנו בני. הוא סיפר: "לפני חודשיים, אמא שלי הלכה לסניף מודיעין בקניון עזריאלי, כדי לעדכן חבילת סלולר לאבא שלי. הציעו לה חבילה כלשהי שכוללת טאבלט מתנה. היא התקשרה אלי לשאול אם זה כדאי. אמרתי לה: 'לא'. היא אמרה לי: 'דבר עם הנציגה, היא אומרת שזה בחינם'. דיברתי עם הנציגה, שאמרה לי: 'כן, אתה לא מחוייב, כלום. מתנה'. היא אמרה: 'אני מתקשרת אלייך עוד מעט עבור חתימה קולית, כדי לאשר את העסקה'. היא התקשרה, דיברנו. היא אמרה שהשיחה מוקלטת, לכן אמרתי שוב בהדגשה: 'אני לא מחויב'? והיא שוב אמרה: 'נכון'.

     

    "כעבור כמה חודשים, אני רואה חיוב-זיכוי בחשבונית. זה הדליק אצלי נורה אדומה. אני מתקשר אליהם לבדוק ושואל: 'במידה ואעזוב, אצטרך לשלם'? אמרו לי שכן, אם אעזוב את החברה אשלם על הטאבלט. הלכתי לברר בסניף, למה זה ככה".

     

    בסניף בקניון, בני התעקש שנאמר לו שהטאבלט יהיה בחינם וביקש: השמיעו לי את הקלטת השיחה. "אמרו לי: אפשר לשמוע שיחה מוקלטת רק דרך מוקד שירות הלקוחות", סיפר. "פניתי למוקד, אך אמרו לי שכיוון שזה נעשה דרך הסניף, השיחה לא מוקלטת - רק השיחות במוקד מוקלטות.

     

    "תביני שהטאבלט שווה בלחץ 600-700 שקל ובאורנג' מוכרים אותו בכ-1,500 שקל. בנוסף, הבטיחו לי מגן לטאבלט שלא היה במלאי. אמרו שיזמינו ישלחו זה לא קרה. זו עוד עקיצה קטנה לנוכח המקרה הזה".

     

    הסיפור של ד':

    ד', לקוחת סלקום סיפרה כי גם לה הציעו טאבלט מתנה. "לאחר 3 ימים ושעות של שיחות עם נציגי סלקום בניסיון לתקן תקלה בגלישת האינטרנט במכשיר הסלולרי שלי ללא הצלחה, באחת השיחות, הנציג הכריז כי זכיתי בשל היותי לקוחה ותיקה, בטאבלט מתנה", סיפרה ל-ynet. "אמרתי לו: 'תודה רבה, מפתיע, שלח'. הבעיה באינטרנט הסלולרי לא תוקנה, אבל בינתיים, הטאבלט הגיע אלי עם שליח עד הבית.

     

    "כשהגיע, הסתבר לנו שהמכשיר לל לא במתנה, כי הוא נמסר לנו בצירוף קבלה ע"ס כ-1,400 שקל ב-36 תשלומים. מייד הרמתי טלפון לחברה. אחרי המתנה ארוכה על הקו, דיברתי שוב עם האדם שמכר לי, שאמר שוב שזו מתנה.

     

    "אמרו לי שאפשר לבטל עסקה, למרות שלא ביצעתי שום עסקה, אבל לשם כך, אנחנו חייבים להגיע למוקד השירות. חשבתי לעצמי: אוקיי, אין בעיה נגיע למוקד ונריב איתם. תיאמתי יום ושעה אך בעלי, שהוא בעל הקו, הוקפץ לצו 8. תיאמנו שוב, אבל נוכל להגיע רק החודש. אמרו לנו שאז זה יהיה כבר מורכב לקבל החזר.

     

    "נכון לעכשיו, הטאבלט אצלנו, סגור באריזתו. זו עוגמת נפש לילדים שיש להם בבית טאבלט סגור, אבל לא רציתי לשלם על מוצר שהבטיחו לי בחינם. כאמור גם תקלת האינטרנט עדיין לא טופלה".

     

    מחברת פרטנר מסרו בתגובה למקרה של בני: "החברה מבקשת להדגיש כי היא לא מציעה עסקאות טאבלט ללא תשלום, וזאת כפי שניתן לראות בתנאי ההסכמים ובהנחיות לנציגי השירות למתן מידע אמין ומקיף ללקוח. אנו מודים לכם על הפניה ולאחר בירור מקיף שנעשה, יצרנו קשר עם הלקוח, הוסבר כי העסקה תבוטל וכי הוא יזוכה בגינה באופן מלא. ברצוננו להבהיר, כי הנציגה שביצעה את העסקה פוטרה זה מכבר לפני מספר חודשים".

     

    מסלקום נמסר לגבי המקרה של ד': "ללקוחה אושר ביטול עסקה עוד ב-17 ביולי וכי מעולם לא פנתה לשירות עם קושי בהגעה ובכל זאת יצרנו עימה קשר והסברנו כי תוכל להחזיר הטאבלט בהתאם לנוחותה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים