שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מרצדס סופר-ספורט בחליפה: C63 AMG

    מרצדס חשפה את ה-C63 החדשה, שתשווק גם בישראל תחת מותג מרצדס-AMG החדש, ומצוידת במנוע ה-V8 של מכונית הספורט GT. אצלנו ברבעון השני של 2015

    גולת הכותרת של מרצדס בתערוכת פריז, לצד מכונית הספורט החדשה GT, היא ה-C63 החדשה. הגרסה הספורטיבית והחזקה ביותר של ה-C-קלאס, שמכוונת היישר לב.מ.וו M3 ו-M4 החדשות

     

     

     

    ה-C63, שתשווק תחת המותג החדש מרצדס-AMG (בעבר המותג היה מרצדס-בנץ גם לדגמי AMG), מציעה את אותה מערכת הנעה כמו ה-GT, אך עם מרכב סדאן או סטיישן שימושי ומרווח. וכמו ה-GT, היא תוצע בשתי גרסאות הספק למנוע ה-4.0 ליטר, שמונה צילינדרים וצמד מגדשי טורב - "רגילה" עם 476 כ"ס ו-66.2 קג"מ ב-1,750 סל"ד, או "S" עם 510 כ"ס ו-71.3 קג"מ ב-1,750 סל"ד.

     

     

    הכוח הרב יאפשר למכונית הסדאן להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות (4.0 ב-S), ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש - אם כי יש להניח שהיא מסוגלת להגיע גם לאיזור ה-300 קמ"ש. תצרוכת הדלק של הדגם החדש, המצויד בתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת-מצמד, עומדת על כ-12 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה בשתי הגרסאות.

     

     

    ה-C63 תוצע עם מתלים, היגוי ותגובת דוושת מצערת מתכווננים לפי בחירת הנהג. גרסת ה-S מוסיפה לכך תושבות מנוע דינמיות שנעות בין רכות לקשיחות במטרה לשפר את היכולת הדינמית בנהיגה ספורטיבית, ולהפחית רעידות במצבי הנוחות. גם הן מגיעות ל-C63 היישר מה-GT.

     

     

    מבחינת עיצוב, מרצדס בחרה כצפוי בעיצוב מאופק למדי, הכולל פגושים וסבכה קדמית שונים. עם זאת, בסך הכל בכדי להבדיל בין C63 ל-C-קלאס רגילה, יש צורך בעין חדה למדי. מחברת כלמוביל נמסר כי הדור החדש של ה-C63 צפוי להגיע לישראל ברבעון השני של 2015.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מרצדס C63 AMG
    מרצדס C63 AMG
    מרצדס C63 AMG
    מרצדס C63 AMG אסטייט
    מרצדס C63 AMG אסטייט
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים