שתף קטע נבחר

"אאוטבריין" הישראלית תספק תוכן ל-TIME

החברה הישראלית בעלת טכנולוגיית המלצת תוכן ייחודית תקבל נתח ניכר מההסכם ששוויו מוערך ביותר מ-100 מיליון דולר. "אאוטבריין" תהיה החברה היחידה שתפעל מול ענקית המדיה הבינלאומית שעד כה קיבלה המלצות תוכן גם מחברת "טאבולה" הישראלית

חברת התוכן הישראלית "אאוטבריין" חתמה על הסכם בלעדי ורב שנתי עם קבוצת המדיה הבינלאומית TIME. על פי ההסכם, תספק "אאוטבריין" ל-TIME את טכנולוגיית רשת המלצות התוכן הבלעדית שלה, המסייעת לגולשים למצוא תוכן המותאם להם, ואת מערכת Visual Revenue, המסייעת לחברות המדיה לשפר את קבלת ההחלטות ברמה העיתונאית-מערכתית. שתיהן מערכות מתקדמות מבוססות אלגוריתמים. שיתוף הפעולה מוערך בלמעלה מ-100 מיליון דולר עבור TIME.

  

לכתבות נוספות בערוץ הכלכלה:

 

עד לחתימת הסכם, TIME קיבלה את המלצות התוכן גם מחברת "טאבולה" הישראלית, בראשה עומד אדם סינגולדה. שתי החברות הישראליות, המתחרות ביניהן בתחום ההמלצות לכתבות טקסטואליות, התחלקו חצי בחצי בהמלצות. בעקבות ההסכם, תמשיך אאוטבריין בלבד לספק את התוכן ל TIME, כאמור בהסכם רב שנתי.

 

בין המדדים שנבדקו ע"י TIME כדי לקבל את ההחלטה, היו מספר הגולשים באתרים, שנחשפים להמלצות תוכן אלו, כמה זמן נשארים הגולשים באתר לאחר שהם רואים את המלצת חברת התוכן ועוד. ע"פ התוצאות, זמן השהייה של גולש באתר באמצעות הפנייה של "אאוטבריין" הוא כפול מאשר של גולש שצפה בהמלצת תוכן של טאבולה, 2.29 דקות למול 1.14 דקות.

 

גם החשיפה של "אאוטבריין" לקהל הגולשים גדול משמעותית. ברמה החודשית מגיעה "אאוטבריין" ל-561 מיליון צפיות שהם 31.3% מכלל גולשי האינטרנט בעולם מדי חודש, למול 477 מיליון צפיות באמצעות "טאבולה", שהם 26.65%.

 

בבעלות TIME כ-40 אתרים שונים, שכוללים מותגי תוכן מובילים כגון: People, Time, Sports Illustrated, InStyle ו- Real Simple, ועוד. רשת התכנים מגיעים על פי מדידות עדכניות ליותר מ-6 מיליארד צפיות בעמודי התוכן שלה מדי רבעון, וכ- 131 מיליון משתמשים ייחודיים לחודש בכל העולם. בשנה האחרונה היא אף הגדילה את היקף הצפייה הישירה בתכני הווידיאו שלה בשיעור של למעלה מ-200 אחוזים.

 

"אאוטבריין" נוסדה ב-2006 על ידי ירון גלאי ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בישראל. לפי נתוני חברת מחקר תנועת הגולשים באינטרנט comScore, היא דורגה בחודש יולי האחרון שלישית מבין הגופים שמנהלים סינדיקציות פרסום בארה"ב. על פי הנתונים, 192 מיליון גולשים ייחודיים נחשפו בחודש יולי לעמודי "אאוטבריין" עם שיעור חשיפה של 85.6%, לפני גוגל, פייסבוק, יוטיוב ו-AOL. המלצות התוכן של "אאוטבריין" מותאמות אישית לגולש ומותקנות על אתרי האינטרנט המובילים בעולם ובישראל, ביניהן כולל CNN Le Mond, Fox News. Sky News.

 

המודל העסקי של החברה מבוסס על Content Marketing, שיווק באמצעות תוכן, כשהשירות ניתן בחינם לגופי התוכן, ו"אאוטבריין" מתחלקת בהכנסות מהתוכן השיווקי עם בעלי האתרים. החברה גייסה עד היום כ-100 מיליון דולר מקרנות שונות. יש לה 11 נציגויות בינלאומיות ושותפויות עם אתרי תוכן ומפרסמים ביותר מ-55 מדינות, והיא מספקת מדי חודש מעל ל-190 מיליארד המלצות תוכן ביותר מ-150 מדינות. גלאי הדגיש: "אאוטבריין התפתחה לפלטפורמה שמשרתת את הצרכים של יצרני התוכן, ובמקביל מקפידה לשמור על צרכי הקוראים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום מסך
ביונסה מגזין טיים
צילום מסך
מומלצים