שתף קטע נבחר

המבצע בבזק בינלאומי ייקר את החשבונית

נציג החברה התקשר לאסף ואמר לו שמחיר המבצע על החבילה שלו - 30 שקל בחודש ל-15 מגה, יסתיים עוד 3 חודשים והציע לו מבצע חדש - יקר ב-7 שקלים. אחרת, אמר לו, המחיר יקפוץ פי 2. אסף הסכים והמחיר קפץ 3 חודשים מוקדם מדי. בזק בינלאומי: "חלה טעות אנוש"

חריצות יתר של נציג מכירות, גרמה לייקור חבילה מוקדם מהצפוי: "חברת בזק בינלאומי יוצרת קשר עם מנוייה ומציעה להם לעבור לחבילה יקרה יותר ולפני תום ההסכם על החבילה הקודמת, תוך טענה של 'חידוש חבילה'", סיפר ל-ynet אסף, לקוח של החברה. 

 

 

נציג בזק בינלאומי התקשר לאסף 3 חודשים לפני תום תקופת מחיר המבצע על החבילה שלו ובפיו בשורה: בעוד 3 חודשים המחיר החודשי, 30 שקל לחודש, יתנפח ל-60 שקל.

 

ההתייקרות אמורה היתה לחול במרס

אסף משלם 30 שקל לחודש ל-15 מגה, מחיר "מבצע" שהוא במילא גבוה, שכן בחברות רבות מוכרים מהירויות גבוהות מזו ב-20 שקל לחודש.

 

"החבילה שלי תקפה עד 11 ב-מרס 2015", סיפר אסף. "למרות זאת יצרו איתי קשר ב-14 בדצמבר 2014 והציעו לי לחדש את החבילה לשנה בעלות של 37 שקל. אמרו לי: 'כשתיגמר החבילה תשלם 60 שקל. עדיף לך לעבור למסלול חדש ב-37 שקל'. למה לא ב-30? כי המבצע נגמר.

 

"כששאלתי במפורש מתי יחל החיוב החדש, נאמר לי שיתחיל במרס, אך בפועל גיליתי שהחיוב התחיל מיום השיחה. איך אני יודע? כי כששלחו לי את סיכום העסקה ראיתי שהולכים לחייב אותי ב-37 שקל בחודש הזה.

 

אסף יצר קשר עם מוקד שירות הלקוחות כדי לבדוק את הדבר. "גיליתי שאכן החליטו לחייבני מעכשיו", סיפר. "לזכותם יאמר כי הם החזירו לי את החבילה הקודמת ואף האריכו את תוקפה לשנה. בעיני אין ספק כי זוהי התנהלות לא תקינה, איזה אדם יסכים במודע לעבור לחבילה יקרה יותר ללא כל סיבה?

 

בזק בינלאומי: מציעים ללקוחות ליהנות ממחירים מיוחדים

מבזק בינלאומי נמסר בתגובה: "ללקוחות שהינם לקראת סיום החבילה שבמבצע, אנו מציעים לחדש את החבילה וליהנות ממחירים מיוחדים. במקרה זה, חלה לצערינו טעות אנוש והחבילה עודכנה החל מתאריך השיחה במקום מתאריך סיום המבצע. נדגיש כי מקרה זה הינו חריג ואינו מייצג ומרגע שהלקוח הפנה את תשומת ליבינו, פעלנו לעדכן את החבילה לשביעות רצונו ולוודא כי מקרה מסוג זה לא יישנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים