שתף קטע נבחר

קיץ 2015: חיקוי קוקילידה ומתחרה לבן אנד ג'ריס

יוניליוור, הבעלים של גלידת שטראוס, ביטלה את גלידת מגנום באריזה ביתית והחלה לשווק במקומה את המותג הבינלאומי: CARTE D'OR, במטרה להתחרות בבן אנד ג'ריס שליטת שוק גלידות הפרימיום. החברה גם יצאה עם קוקיבו, מוצר דומה מאוד לקוקילידה של נסטלה, ששולט בקטגורית השלגונים. המחירים שלה לקמעונאים? לא השתנו

לכבוד עונת הגלידות, חברת יוניליוור ביטלה את גלידת השמנת מגנום באריזה משפחתית בשל כשלון במכירות, והשיקה חיקוי קוקילידה.

 

מכרו לכם שלגון ביוקר? צלמו וספרו לנו >>

 

 

"לא טעמתי את המוצר, אבל מוכרים לנו אותו באותו מחיר של קוקילידה", כך אמר לנו מוכר בפיצוציה בגבעתיים, על השלגון החדש (יחסית) של יוניליוור, "קוקיבוֹ", שנראה דומה מאוד לקוקילידה של נסטלה ונמכר תחת שם המותג גלידת שטראוס. כלומר, כרגע, למרות שיוניליוור פתחה חזית מול נסטלה, לא נראה שיש פה בשורת מחיר.

 

מצא את ההבדלים: קוקיבו של יוניליוור (גלידת שטראוס). המילוי בטעמי וניל ונוגט לעומת וניל בקוקילידה של נסטלה ()
מצא את ההבדלים: קוקיבו של יוניליוור (גלידת שטראוס). המילוי בטעמי וניל ונוגט לעומת וניל בקוקילידה של נסטלה

אחד השלגונים הנמכרים בישראל: קוקילידה ()
אחד השלגונים הנמכרים בישראל: קוקילידה

 

קוקילידה של נסטלה (אסם) נמכר במשקל 80 גרם ויש בו: 294 קלוריות, 13.7 גרם שומן ו-21.4 גרם סוכר (פחמימות: 38.7).

 

קוקיבוֹ של גלידת שטראוס (יוניליוור), נמכר במשקל 82 גרם ויש בו: 267 קלוריות 12 גרם שומן ו-26 גרם סוכר (מתוך 37 גרם פחמימות).

 

ירידת מחירים כדי להתחרות? אין כרגע

כאמור, תואם קוקילידה זו רק אחת הבשורות של גלידת שטראוס לחובבי הגלידה בקיץ 2015, יחד עם שלגון כריות, שלגון מלחמת הכוכבים והלהיט: שלגון פרוזן לילדות.

 

חטיף הגלידה כריות ()
חטיף הגלידה כריות

 

החברה אמנם ביטלה את גלידת מגנום, אבל אל דאגה, לא בוטל השלגון המוצלח של החברה (למעשה השיקו במסגרתו טעמים חדשים: קרם ברולה וטירמיסו) וגם לא מדובר בביטול מאגדת שלגוני המיני של מגנום, שנמכרים לרשתות הסופרמרקטים במחירי השנה שעברה. כלומר מבחינת יוניליוור: אין ירידת מחיר. 

  

מגנומים חדשים ()
מגנומים חדשים

 

גלידת מגנום באריזה משפחתית היתה אמורה להתחרות בג'ויה של נסטלה וכשלה. במקומה, יוניליוור השיקה בארץ את המותג הבינלאומי CARTE D'OR - גלידת שמנת שאמורה להתחרות בשליטת קטגריית גלידות השמנת ושליטת המארזים המשפחתיים בכלל: בן אנד ג'ריס, שמובילה את השוק עם הטעם: קרם עוגיות. בן אנד ג'ריס בדרך כלל נמכרת במבצעים שכוללים שני מכלים, במחיר של 20 שקל ומטה למכל. כרגע אומרים הקמעונאים - לא נראה שהמתחרה החדש יוביל לירידת מחירים.

 

יתחרה בבן אנד ג'ריס? ()
יתחרה בבן אנד ג'ריס?

יש גם קורנטו חדש: קרמל וחמאת בוטנים ()
יש גם קורנטו חדש: קרמל וחמאת בוטנים

 

אל תקנו ביוקר

אם אתם רוצים לקבל פרספקטיבה על מחירי הרחוב של קרחונים, שלגוני וחטיפי גלידה, הנה המחירים של השנה שעברה מסניפי שופרסל אקספרס. ההמלצה שלנו: קנו סולרו בפחות מ-10 שקלים, מגנום במבצעי 9 שקלים וקרחונים גג ב-3 שקלים. 

מחירי שופרסל אקספרס (סניפים עירוניים ויקרים) לגלידת שטראוס ב-2014 ()
מחירי שופרסל אקספרס (סניפים עירוניים ויקרים) לגלידת שטראוס ב-2014

מחירי שופרסל אקספרס (סניפים עירוניים יקרים) לגלידות נסטלה ב-2014 ()
מחירי שופרסל אקספרס (סניפים עירוניים יקרים) לגלידות נסטלה ב-2014

 

כזכור, 2014 היתה טובה לבן אנד ג'ריס, פחות טובה לשטראוס ונסטלה: הגלידה המשפחתית הנמכרת ביותר ב-2014 היתה גלידת קרם עוגיות של בן אנד ג'ריס, עם נתח של 3% משוק של 250.8 מיליון שקל. קוקילידה של גלידות נסטלה היה הנמכרת ביותר בגלידות אישיות, עם נתח של 3.6% מתוך סגמנט שמגלגל 317.56 מיליון שקל. כך עולה מנתוני סטורנקסט לסיכום 2014, שהציגה חברת נסטלה לכבוד השקת עונת גלידות 2015.

 

בנוסף, נסטלה יצאה ב-2014 עם שלגוני ג'ויה מגלידת שמנת, שהחליפו את "נוק אאוט" הכושלים. בתגובה, יוניליוור הציעה את שלגוני מגנום במחירים נמוכים. במקום 12-11 שקלים מחיר נפוץ (מוכרים גם ב-18 לצערו), רשתות כמו סופר יודה ו-AM:PM מכרו שלגון מגנום ב-9-8.9 שקלים כדי לחסום את המתחרה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים