שתף קטע נבחר

כמו סרדינים: איזיג'ט מצופפת את מטוסיה

החברה הזרה השנייה בגודלה בישראל, איזיג'ט, מוסיפה שורה למטוסיה מסוג איירבוס A320. במקום 180 מושבים יהיו במטוסיה 186 מושבים. במסיבת עיתונאים שקיימה החברה דיווחה על רווח של 7 מיליון ליש"ט במחצית הראשונה של השנה העסקית

חברת איזיג'ט משנה את תצורת המושבים במטוסיה ומוסיפה עוד שורה. בכך תוכל לצופף 186 נוסעים במקום 180 כיום. התוספת תהיה כמובן על חשבוננו. המעבר למטוסים צפופים יותר יחל בחודש מאי בשנה הבאה ויימשך כשנתיים. המהלך החדש יתבצע במטוסי איירבוס A320, המהווים כשליש מ-230 מטוסי החברה והם גם אלה שטסים בקו לישראל.

איזיג'ט וריינאייר. בשתיהן מצמצמים מקום (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
איזיג'ט וריינאייר. בשתיהן מצמצמים מקום(צילום: shutterstock)

כבר כיום מרווח המושב בחברת איזיג'ט (29 אינץ') נחשב לצפוף ביותר, אולם בשל העובדה שהמושבים החדשים במטוסיה הם "דקים" יותר, הצפיפות מורגשת פחות מאשר בחברות עם מרווח מושב גדול יותר.

 

החברה הודיעה על המהלך החדש, שדומה לו הוכרז גם בחברת ריינאייר ואחר הוצע על ידי היצרנית איירבוס עצמה, במהלך מסיבת עיתונאים בה הציגה את התוצאות החצי-שנתיות שלה. מהנתונים שהציגה החברה עולה גידול של 3.8% בהכנסות לעומת המחצית הראשונה בשנה שעברה, והן הסתכמו בקרוב ל-1.77 מיליארד ליש"ט. הרווח לפני מס עמד על 7 מיליון ליש"ט לעומת הפסד של 53 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה בשנה שעברה. תפוסת המטוסים גדלה במחצית הראשונה של השנה, ועמדה על 89.7%. זאת כאשר החברה הטיסה 32 מיליון נוסעים.

 

יצוין כי מהלך הוספת המושבים נועד להקטין את ההוצאות למושב. זאת נוכח המחצית השנייה של השנה, שהחלה באפריל, והיתה לא טובה. חברות התעופה האירופאיות בעיקר סבלו השנה משביתות פקחי הטיסה בצרפת וגם סבלו מירידה בתפוסה בשל הטרגדיה של מטוס Germanwings

.

איזיג'ט היא חברת התעופה הזרה השנייה בנפח הפעילות שלה בקו לתל אביב אחרי חברת טורקיש איירליינס והיא מפעילה טיסות לשני נמלי תעופה בלונדון, מנצ'סטר, פריז, מילאנו, רומא, ברלין, בזל וז'נבה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים