שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    טכנאי HOT לא הגיע? מגיע לך פיצוי. בעצם לא
    לקוח חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. כשדרש פיצוי של 600 שקל מ-HOT על פי חוק, נענה בתחילה בחיוב ואז סירבו לפצותו. גם אחרי שעות על הקו עם החברה, לטענתו, לא הצליח לקבל שירות כלבבו. HOT: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק"

    כשטכנאי לא מגיע לבית לקוח במועד שנקבע, כלומר מבריז לגמרי, מה מגיע לצרכן שנשאר בבית וחיכה וחיכה? התשובה: 600 שקל פיצוי על פי חוק, בלי הוכחת נזק. את זה עליכם כצרכנים לשנן ואת זה חברת HOT (הוט), כמו כל החברות, יודעת היטב, רק שנראה שלא תמיד נציגיה ממלאים אחר הוראות החוק.

     

    קרה לכם מקרה דומה? כיתבו לנו >>

     

     

    מאור, לקוח HOT, חיכה לטכנאי וזה לא הגיע. לכן ביקש את הפיצוי המגיע לו כחוק. במסגרת מלחמתו על זכויותיו, הוא טוען כי בילה שעות על הקו עם HOT "שעות. וזו לא הגזמה", אמר ל-ynet. "מלחמת ההתשה זו לא רק אחת ממלחמות ישראל, אלא גם המלחמה שניהלתי מול HOT. אם אותי העקשן הצליחו להתיש, אז בטח שאחרים יתייאשו מוקדם יותר".

     

    וידא כמה פעמים שהטכנאי אמור להגיע. והוא לא בא

    "הייתי בעבר לקוח HOT. עזבתי לסלקום", סיפר מאור ל-ynet. "יום אחד התקשרו אלי מ-HOT ואמרו לי: 'חזור אלינו. ניתן לך וניתן לך'. עזבי שמה שהבטיחו לא קרה בפועל, זה סיפור אחר. הסיפור הנוכחי שלי איתם זה שהבטיחו שטכנאי יגיע אלי כדי לסדר את הממירים אחרי שהותקנו ולא עבדו כמו שצריך והוא לא הגיע.

     

    "הנציג אמר לי שטכנאי יגיע אלי ביום ראשון, 17 במאי, על הבוקר. אישרתי את זה מולו כמה פעמים ושמרתי את ההתכתבות עמו בסמס. התקשרתי גם לשירות כדי לוודא זאת ונציגה אישרה את הגעתו של הטכנאי. ומה קרה בסוף? אני יושב ומחכה - שום כלום. לא מגיע. לא דובים ולא יער.

     

    ההתכתבויות של מאור עם נציג השירות שהבטיח טכנאי ()
    ההתכתבויות של מאור עם נציג השירות שהבטיח טכנאי

     

    לאחר בדיקה מקיפה: מגיע לך פיצוי. בעצם לא

    בעקבות אי הגעת הטכנאי, מאור  פנה לשירות הלקוחות. "שוחחתי עם נציגה מ'קשרי לקוחות' ונציגה אחרת מ'פניות הציבור' בחברה. התלוננתי על אי הגעת טכנאי. ההוכחות שבידי כוללות צילומי מסך של תכתובת סמסים עם נציג שהבטיח שטכנאי יגיע בתאריך בו לא הגיע + שיחה מוקלטת עם נציגה שהבטיחה את אותו הדבר.

     

    "לאחר שהובהר כי החוק מדבר באופן חד משמעי על פיצוי 600 שקל, עברתי טרטורים. שיחות עם כמה נציגים, המתנות ומה לא. בסופו של דבר, אמרה לי נציגת פניות הציבור כי לאחר שנערכה 'בדיקה מקיפה' ולאחר טרטורים, כי הזיכוי יועבר 'תוך 14 יום' לחשבוני.

     

    "לצערי, במסגרת התוכנית 'התש את הלקוח כפי יכולתך', התקשרה אלי אותה נציגה כעבור כשבוע והסבירה שמה שאמרה לי אינו נכון, וכי למרות שלא הגיע טכנאי כפי שהוכחתי ולמרות יום החופש ועוגמת הנפש הנלווית לכך, איני זכאי לכל תשלום וזאת כאמור בניגוד לחוק, ובניגוד להבטחה שניתנה מס' ימים קודם לכן".

     

    HOT: הלקוח יפוצה

    לפי מאור, אחרי פניית ynet התקשרה אליו נציגת החברה. "כנראה שנעשתה טעות. כיוון שהגיע אלי טכנאי כמה ימים לפני כן, היא ראתה במחשב כאילו כן הגיע טכנאי. ולכן שינתה את אמירתה".

     

    עם כל הבירורים שערכת, רק אחרי פניית ynet היא הבינה את זה. אחרת אתה חושב שלא היו מפצים אותך לעולם?

     

    "כך אני חושב. בהחלט. כבר התייאשתי. התכוונתי לתבוע אותם וזהו".

     

    מ-HOT נמסר בתגובה כי: "לאחר בדיקת המקרה, הלקוח יפוצה בגין אי הגעת טכנאי על-פי חוק".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים