שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    טרטור בבזק בינלאומי: הטכנאי לא בא
    לקוח קיים של בזק בינלאומי ביקש להתחבר לחברה בחשבון נוסף, לצרכי עבודה, הפעם בספק+תשתית. אחרי ששילם - הטכנאי לא הגיע. האם אחרי 10 ימים וכ-14 שיחות עם המוקד יקבל שירות ופיצוי כחוק? בזק בינלאומי: "השירות הניתן במסגרת השוק הסיטונאי חווה חבלי לידה"

    רמי הוא לקוח מסור של חברת בזק בינלאומי, ומקבל מהחברה שירותי ספק אינטרנט על גבי תשתית האינטרנט של HOT. הוא כל כך נאמן לבזק בינלאומי, שכשהחליט להתחבר לעוד תשתית אינטרנט, עבור עבודתו, בחר שוב בבזק בינלאומי כספק. הפעם במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי - הסכים לעסקה שהוצעה לו: ספק+תשתית בבזק בינלאומי (על גבי תשתית בזק) ב-120 שקל בחודש ל-40 מגה. עד כאן הכל בסדר, אבל מאז לטענתו, רק טורטר.

     

    יש לכם תלונה דומה? יש לכם תלונה אחרת על חברת תקשורת? כיתבו לנו >>

     

     

    "החלטתי להתקשר בעסקה נוספת עם בזק בינלאומי, כדי להוסיף תשתית אינטרנט בביתי: של בזק+בזק בינלאומי", סיפר ל-ynet, "יש לי חנות של מסכים וטלפונים. עקב כך, אני צריך שני קווים ותשתיות אינטרנט - אחד לשרתים ואחד לבית הפרטי.

     

    "לפני כ-10 ימים, התקשרתי לבזק בינלאומי, סיכמתי עמם את התשלום ונתתי אמצעי תשלום. מאז, אף אחד לא חזר אלי. כאן החלה הסאגה".

     

    "לא רואים אותך במחשב"

    לטענת רמי, לאחר שאנשי החברה צירפו אותו כלקוח ספק+תשתית, הם נעלמו ולא קבעו עמו מועד חיבור. לכן הוא התקשר שוב ושוב לחברה, ובסך הכל ניהל 14 שיחות עם נציגיה - ללא תוצאה. "נציגת השירות אמרה לי שהיא בכלל לא רואה את העסקה. ביקשתי ממנה שתעלה במחשב את הפנייה שלי. זה לא צלח. התקשרתי שוב, ממספר טלפון אחר, ענתה לי נציגה אחרת והשיחה התנתקה. הרגשתי שלא רוצים לתת לי שירות שם.

     

    "בפעם השלישית התקשרתי שוב ממספר טלפון אחר, ענה לי נציג שניסה לעזור לי וגם לא הצליח. כולם היו מאותו צוות וחשתי שאף אחד לא רוצה לעזור. בסך הכל זה רק לפתוח יוזר ולתאם התקנה".

     

    תואם טכנאי אך הוא לא הגיע

    בהמשך מאמציו לקבל שירות, הגיע רמי לטענתו למנהלת בכירה. "היא סיכמה איתי שביום חמישי יגיע אלי טכנאי", מספר רמי, "לקחתי יום חופש, הייתי בבית, עוברות 4.5 שעות מהזמן שצריך להגיע, אני מתקשר לשירות והיא אומרת: 'אה, כן, זה לא עודכן נכון במערכת'. למעשה חיכיתי בבית ואף אחד לא הגיע אלי. אבל גם פה לא נגמר הסיפור!

     

    "ביום שישי אני מקבל מהם הודעת סמס: 'נציג בזק ניסה להשיג אותך, לא ענית', אבל אף אחד לא התקשר! לא היתה לי שום שיחת טלפון שלא נענתה, גם לא ממספר חסום. אחרי זה, פניתי אליהם גם בפייסבוק, גם בפקס וגם לנציג פניות הציבור.

     

    "בהמשך חזרה אלי נציגה. אמרה לי: 'אני מטפלת בך, יחזרו אלייך ביום ראשון''. אמרתי לה: 'אבל יום ראשון זה חג!'. הנציגה המשיכה בשלה: 'לא, היא תחזור אלייך ביום ראשון'. חזרתי: 'אבל אף אחד לא עובד בחג!'. היא הרגיעה אותי: 'אל תדאג היא תחזור ביום ראשון'. ובכן, יום ראשון חלף ללא שום שיחה. ביום שני, התקשרתי כבר כמה פעמים לשירות. מסרו לי ש'רינת תחזור אלי'. בינתים זה לא קרה. אני לא יודע למה אני צריך לעבור את הסאגה הזאת. אני לקוח משלם".

     

    אחרי הפנייה ל-ynet: שוב תואם טכנאי. הראוטר עדיין לא הגיע

    אחרי שפנה ל-ynet, עדכן רמי שמנהלת תחום חזרה אליו ואמרה לו שהקשיבה לכל 14 השיחות. לטענתו, היא אמרה שהיא מודה שהיו הרבה מחדלים בטיפול בו, ושהיא רוצה לשפר את השירות.

     

    לדבריו, למרות היא לא קיבלה את כל טענותיו על השירות - למשל את טענתו שניתקו לו את השיחה בפרצוף. עם זאת, היא הודתה שאי הגעת הטכנאי היא תקלה של החברה ובאחריותה, למרות שקרתה 'בשל חוסר סנכרון עם בזק', כך טוען רמי.

     (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
    (צילום: Shutterstock)
     

    בבזק בינלאומי מסרו ל-ynet שרמי כעת "שבע רצון", אך מדבריו עולה שהוא עדיין לא בדיוק שבע רצון, אלא בעיקר מלא חשש ותקווה: "המנהלת אמרה לי שהם למדו מהמקרה ותיאמו לי טכנאי ליום חמישי, לא קיבלתי שום טלפון על זה בינתיים, אז אני מקווה שזה אכן יקרה. גם לא קיבלתי הודעה מ-UPS על הגעתו של הראוטר, שאני כבר משלם עליו", אמר.

     

    האם ביקשת פיצוי המגיע לך לפי חוק של 600 שקל על איחור טכנאי, ללא הוכחת נזק?

     

    "לא ביקשתי פיצוי על איחור טכנאי. המנהלת זרקה על כך איזה משפט, שהם יבדקו את עניין הפיצוי. אני עובד כמו חמור משמונה בבוקר עד תשע בערב ומעולם לא ביקשתי כסף מאיש".

     

    ומה עם הפיצוי שהחוק מחייב?

    מבזק בינלאומי נמסר בתגובה: "שירות האינטרנט הניתן במסגרת השוק הסיטונאי הינו שירות חדש בכלל השוק, אשר חווה חבלי לידה ובא לידי ביטוי לצערנו במקרה זה, בכל הנוגע לתיאום הטכנאי. יודגש כי דאגנו, טרם פנייתכם, לתאם התקנת שירות להמשך השבוע ולשביעות רצונו המלאה. לעניין הטענות הנוגעות לחוויית השירות, כפי שעולה משיחותיו עם נציגי החברה, הן אינן מבוססות וזאת בלשון המעטה".  

     

    לשאלה האם יקבל פיצוי על-פי חוק של 600 שקל על איחור טכנאי, ללא הוכחת נזק, מסרו בבזק בינלאומי:

     

    "התשובה היא: כן, כמתחייב על-פי חוק. הוא יראה את הפיצוי בחשבונית הבאה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים