שתף קטע נבחר

קונג פו פנדה בפרסומת של חברה ישראלית בסופרבול. צפו

חברת Wix (וויקס) הישראלית חשפה את הפרסומת שתשדר בסופרבול, 30 שניות שיעלו לה כ-5 מיליון דולר. בפרסומת מככבות דמויות מקונג פו פנדה 3, אך המדבבים אינם השחקנים המקוריים

דמויות קונג פו פנדה מחליטות לבנות אתר אינטרנט, בפרסומת ישראלית שתשודר בסופרבול ה-50. הפרסומת היא של חברת Wix (וויקס) הישראלית, שמציגה פרסומת בסופרבול זו השנה השנייה ברצף ותשלם על 30 שניות כ-5 מיליון דולר. סופרבול, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית, ה-NFL, נחשב לאירוע הספורט הגדול והנצפה ביותר בארה"ב ולפלטפורמת הפרסום המשודרת היקרה ביותר בעולם

 

 

 

הפרסומת תשודר לקראת סוף המשחק

מ-Wix נמסר כי הפרסומת תשודר ב-7 בפברואר, במהלך הרבע השלישי של המשחק בין הקבוצות דנבר ברונקוס לקרוליינה פנת'רס. לשידור של פרסומת בנקודת זמן זו יש יתרון: צופים שמרותקים למסך בהמתנה לסופו המתקרב, אך אם מדובר במשחק משעמם, יש נטישה של צופים בשלב הזה.

  

הפרסומת, שהסלוגן שלה: Wix makes stunning easy (עם וייקס קל להמם, בתרגום חופשי) מציגה את פו מקונג פו פנדה, שחוכך בדעתו איזו פרסומת תקדם את מסעדת הנודלס של מר פינג. הוא מדמיין עצמו ככוכב של כמה פרסומות אייקוניות שהציבור האמריקני מכיר היטב (למשל הפרסומת לאולד ספייס בכיכובו של כוכב הפוטבול לשעבר איזייה מוסטפא), אבל מאסטר שיפו אומר לפו שעם כל הכבוד לפרסומות, קודם כל העסק שלו צריך אתר וויקס טוב. הפרסומת תקודם גם על-ידי ההאשטאג: startstunning# (התחל להמם).

 

ל-Wix, שמציעה פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט, יש 79 מיליון משתמשים ברחבי העולם ולמעלה מאלף עובדים. משרדיה ממוקמים בנמל תל אביב ויש לה משרדים גם בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, וילנה, דנייפרופטרובסק ובאר שבע.

 

הפרסומת: בלי דסטין הופמן וג'ק בלאק

בשנה שעברה, החברה העלתה לראשונה פרסומת בעת שידור הסופרבול, שהציגה 5 כוכבי עבר ב-NFL, שמנסים להקים עסק חדש. לפניה כנציגות ישראל בסופרבול היו החברות סודה סטרים ו תפרון וכן הדוגמנית בר רפאלי, שהשתתפה בפרסומת לחברת גו דדי האמריקנית.

 

מנהלת קמפיין סופרבול ב-Wix נטלי רוזנבוים, שהיא מנהלת שיתופי פעולה בחברה בתפקידה השוטף, אמרה ל-ynet שהיוזמה לשיתוף הפעולה עם קונג פו פנדה היתה של אולפני דרימוורקס (DreamWorks Animation).

 

"הם פנו אלינו בפברואר לפני שנה, אחרי הסופרבול הקודם ואמרו שמאוד אהבו את מה שעשינו בשנה שעברה. הם הרגישו שהמותגים מאוד מתאימים, שני המותגים ידידותיים מאוד ושמים דגש על ויז'ואל. ובעיקר: הם מאוד אהבו איך שסיפרנו סיפור, שבזה הם מתמחים, בלספר סיפור. זה סרט מאוד גדול, השלישי בסדרה מאוד מצליחה אז שמחנו מאוד".

 

אלה המדבבים המקוריים? דסטין הופמן? ג'ק בלאק שמדבב את פו בסרטים, מדבב אותו גם בפרסומת?

"בדרך כלל במקרים כאלה, מראים לג'ק בלאק את הפרסומת ואם הוא מסרב - יש לו כפיל קול. הכפיל עובד איתו כבר 9 שנים".

 

אז בפרסומת זה הכפיל?

"כן זה הכפיל של ג'ק בלאק (ככל הנראה מדובר במדבב שמדבב את הדמות למשחקי וידיאו וסדרת טלוויזיה. מ.ק) כל הדמויות בפרסומת הן כפילי קול".

 

ב-Wix טוענים שפרסומת הסופרבול ששידרו בשנה שעברה הגעה ללמעלה מ-300 מיליון איש בנוסף ל-114.5 מיליון צופי המשחק. "אנחנו מאוד מאוד מרוצים מהתוצאות מהשנה שעברה", מסבירה רוזנבוים. "ראינו השלכות לפרסום לכל אורך השנה. גם השנה כמו בשנה שעברה, התחלנו את הקמפיין מוקדם (עם טיזרים לפרסומת. מ.ק), כדי לצבור מאות מיליוני חשיפות. מעל לחצי מהמפרסמים בסופרבול נוקטים באסטרטגיה הזאת כדי לא למקד את כל המאמץ ביום עצמו שהוא במילא כל כך רועש ועתיר פרסומות. החשיפה המוקדמת עוזרת למקסם את הקמפיין".

 

רוב הלקוחות שלכם - בארה"ב?

"חצי מהלקוחות. יש לנו לקוחות בלמעלה מ-190 מדינות. מה שיפה זה שהשנה כיוון שהלכנו עם פו, יש לי סלבריטי שעובד בכל מדינה. כך, אני לא צריכה להשקיע כסף בקמפיין לכל מדינה. את הפרסומת נתרגם ל-15 שפות נוספות. זה בונוס מאוד גדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
שוב פרסומת של חברה ישראלית בסופרבול (אילוסטרציה)
מומלצים