שתף קטע נבחר

בקבוקי שוופס עם עובש נמכרו אחרי הריקול

חברת יפאורה תבורי הודיעה ב-25 בפברואר על איסוף של שוופס בטעם תפוח ואפרסק, אך צרכן טוען שהזמין מצרכי מזון דרך האינטרנט וקיבל ב-8 במרס שוופס ובו "גושים וכדורי עובש". מסתבר שביפאורה עדכנו את אחד הקמעונאים באיחור של שבועיים. החברה: בקבוקים בודדים שהיו אצל הספק

למרות הודעת הריקול - לא נאספו כל בקבוקי שוופס מים בטעמים שנתגלה בהם עובש. חברת יפאורה תבורי הודיעה ב-25 בפברואר שבשל תקלת ייצור נמצא עובש במים בטעמים בטעם אפרסק ותפוח, בבקבוקי 1.5 ליטר, מתאריך ייצור 31 בינואר 2016 ותאריך תפוגה 31 באוקטובר 2016. מדובר בבקבוקי 1.5 ליטר. בהודעת החברה נמסר, כי "בחלק מהבקבוקים נוצר עובש שאינו מהווה סכנה בריאותית".

 

קרה גם לכם? כיתבו לנו >>  

 

הבקבוק שהגיע לידי הצרכן ()
הבקבוק שהגיע לידי הצרכן

 

 

 

 

כעת מסתבר שבחברה שכחו לאסוף חלק (ככל הנרא הקטן) מהבקבוקים שנתגלה בהם עובש. לפחות צרכן אחד רכש בקבוק עם מים מעופשים, כשבועיים אחרי המועד בו הוכרז האיסוף. אמנם הצרכן רכש את הבקבוק מקמעונאי קטן, אך בכל זאת על החברה מוטלת חובה לאסוף את הבקבוקים מכל הקמעונאים, גדולים כקטנים.

 

"אשתי הקיאה את הנשמה"

"רכשנו בשבוע שעבר בקבוקי מים בטעמים של שוופס, מאפליקציית סיטון", סיפר ל-ynet צרכן בשם רוני, שטען שברשותו קבלה המוכיחה רכישה ב-8 במרס. "אשתי והילדים מזגו מהבקבוק ולגמו ממנו כשפתאום הילדה צורחת שיש גושים ירוקים אפורים בכוס השתייה שלה.

 

"מעיון בבקבוק רואים גושים וכדורי עובש צפים בתוך המים. למותר לציין שאשתי הקיאה את הנשמה והתחלחלה מהעובדה שהיא הכניסה לגופה עובש.

 

"טילפנתי לשירות הלקוחות של יפאורה תבורי. הבחורה רשמה את הפרטים והציעה לי ברוב חוצפתה להגיע עם הבקבוקים ולהחליפם. התביישתי בשבילם וסירבתי לפיצוי המזלזל והמעליב".

 

בסיטון אישרו את הרכישה במועד שציין הצרכן. אלא שיפאורה תבורי הודיעה לסיטון על הריקול רק ב-10 במרס, שבועיים אחרי ההודעה על הורדת המוצר מהמדפים - כך לפי מייל שיפאורה תבורי שלחה, ושהגיע לידי ynet.

 

אמנם לא מדובר בשחקן גדול בשק הקמעונאות, ובכל זאת - צרכנים רכשו לפחות אחד מהבקבוקים עם העובש, אחר מועד האיסוף הרשמי. 

 

מהחברה נמסר בתגובה: "יפאורה תבורי פירסמה מודעה וידיעה בכל אמצעי התקשורת כנדרש וכפי הנראה מדובר בבקבוקים בודדים שהיו אצל הספק. אין סכנה בריאותית במשקה בכל מקרה, וללקוח הוצע פיצוי על ידי שירות הצרכנים של יפאורה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים