שתף קטע נבחר

בן 80 חויב על קו וספק אינטרנט בלי ידיעתו

לקוח פרטנר הגיע בינואר למרכז שירות כדי לתקן את המכשיר הסלולרי, ויצא משם עם קו טלפון נוסף שמעולם לא הותקן לו ותשלום חודשי על ספק אינטרנט, למרות שהוא לקוח של חברה אחרת. בנו: "החשבון הוא על שמי וזו לא החתימה של אבי או שלי". פרטנר: "בוצע זיכוי מלא על החיובים"

חויב על קו וספק אינטרנט ולא ידע כלל שהתחבר. ל-ynet הגיעה פניה על כך שפרטנר "מכרה" לבן 80 קו טלפון נוסף וספק אינטרנט לפני 8 חודשים. בנו של המתלונן, מתן, אמר ל-ynet שאביו כלל לא השתמש בהם, כי לטענתו לא ידע על קיומם. למעשה, יש לו בכלל ספק אינטרנט של חברה אחרת. "אבא שלי לא חתם על חוזה כזה, זו לא החתימה שלו וגם אם היה חותם - הקו הוא בכלל על שמי",

 

קרה לכם מקרה דומה? יש לכם תלונה? כיתבו לנו >>

 

אתם התלוננתם:

 

מתן סיפר ל-ynet: "אבא שלי הוא לקוח פרטנר שמשלם 70 שקל בחודש על חבילת סלולר. החשבון הוא על שמי. בנוסף, יש לו חבילת אינטרנט ביתית דרך חברה אחרת, שאינה פרטנר.

 

"אבי הגיע למרכז השירות של פרטנר בנתניה ב-31 בינואר 2016, לשם תיקון בעיה בנייד. לפני כמה שבועות עברתי על החשבוניות שלי, וגיליתי חיוב שאני לא מבין מהו. פניתי לשירות הלקוחות של פרטנר כשאני מנסה להבין את מקור החיוב. מתברר שעל מספר הטלפון שלו, שהוא על שמי ואני זה שמשלם עליו, רשום קו טלפון נוסף, שאמור לשמש לטובת אינטרנט וגם ספק אינטרנט. אפילו פתחו לו יוזר. התשלומים החלו אחרי שביקר במרכז השירות".

 

"ביקשתי זיכוי על כל התקופה". נציגה: "זה לא בסמכותי"

לטענת מתן: "אבא שלי לא יודע מאיפה הגיע הקו הזה, והוא לא בשימוש. יש לו כאמור אינטרנט ביתי של חברה אחרת וקו סלולרי של פרטנר, לכן הוא לא צריך עוד אחד. הוא לא קיבל סים ולא הותקן לו קו טלפון ביתי. אנחנו לא מבינים מה השחילו לו שם ואני זועם. הוא משלם על הקו המסתורי 9.90 שקלים ועל הספק 42 שקל".

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

מתן פנה לפרטנר וקיבל מסמך עליו חתימה. לטענתו, החתימה אינה של אביו וגם אם היתה - אין לאביו סמכות לחתום על עסקה על הקו, שכן מתן הוא הבעלים של הקו.

 

"ביקשתי מפרטנר לבטל את העסקה לאלתר ושיזכו אותי על כל התקופה. הם מנצלים תמימות של אדם מבוגר. נציגה אמרה לי שזה לא בסמכותה והיא מעבירה אותי לאחראי. היא אמרה לי: "אתה חתמת על זה". אבל זו בטח לא החתימה שלי וגם לא החתימה של אבא שלי, וגם אם היתה - הקו הוא על שמי. אבי בכלל לא מורשה חתימה".

 

מתן פנה ל-ynet ביום בו פנה לפרטנר בתלונה. מיד אחרי פניית ynet, התקשרה אל מתן נציגת החברה ואמרה שהחברה אכן תזכה אותו על כל הסכום. 

 

מפרטנר נמסר בתגובה: "הלקוח פנה אלינו לראשונה הבוקר, וניתוק השירותים נעשה באופן מיידי. לאחר בדיקת הפרטים בוצע זיכוי מלא עבור החיובים, והלקוח עודכן על כך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: AFP
סניף של פרטנר ב רעננה
צילום: AFP
מומלצים