שתף קטע נבחר

"נזרקתי ממחלקה ראשונה כי הבת שלי בכתה"

בלוגרית אופנה אמריקאית וחצי-ישראלית טוענת שחברת התעופה דלתא העיפה אותה מהמחלקה הראשונה בטיסה מניו יורק ללוס אנג'לס, לאחר שבתה התינוקת לא הפסיקה לבכות. דלתא בתגובה: "תומכים בכל הנוסעים על פי מחלקת השירות עליהן שילמו". מה דעתכם? הצביעו!

אנחנו שומעים לא מעט על צרות של נוסעי מטוסים כאלה ואחרים, בוגרים או צעירים. רק לאחרונה עלה לכותרות נושא חברת התעופה שמתכננת "מחלקה בלי ילדים", וכעת בלוגרית אופנה ידועה בארצות הברית טוענת: "חברת דלתא זרקה אותי מהמחלקה הראשונה במטוס - בגלל שהתינוקת שלי בכתה".

הפוסט של אריאל. בעד או נגד תינוקות במחלקה ראשונה? (צילום: אינסטגרם) (צילום: אינסטגרם)
הפוסט של אריאל. בעד או נגד תינוקות במחלקה ראשונה?(צילום: אינסטגרם)

אריאל נועה צ'רנאס (במקור אריאל נחמני), העומדת מאחורי בלוג אופנה מצליח בשם "Something Navy", סיפרה לכלי התקשורת בארצות הברית כי היא הזמינה מושב בטיסה מניו יורק ללוס אנג'לס במחלקה הראשונה, כדי שלתינוקת שלה שאמורה על פי כללי התעופה לשבת עליה, יהיה נוח. "כאשר עלינו לטיסה, הבת שלי החלה לבכות בקול", סיפרה ותיארה את התגובות המיידיות של שכניה למחלקה כ"גלגולי עיניים" ו"נענועי ראש" חסרי סבלנות.

 

עוד בערוץ החופש: המלדיביים: פנטזיה מטורפת בטורקיז-לבן

עוד בערוץ החופש: ערב השנה החדשה בברלין - לא מה שחשבתם

עדכונים נוספים כל הזמן גם בעמוד הפייסבוק של ynet חופש

 

לדבריה, עשר דקות לאחר ההמראה, אחת מדיילות המטוס ביקשה ממנה לעבור אל צדו האחורי, בעקבות "תלונות שהגיעו מנוסעי המחלקה על הילדה הבוכה". בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה אריאל: "בדרך ללוס אנג'לס לפני מספר ימים, טסתי לראשונה עם בתי התינוקת שלא הפסיקה לבכות כי היא התקשתה להירדם במטוס. בעלי ואני שילמנו על כרטיסים למחלקה הראשונה כדי שיהיה לנו מרחב נוח יותר ונוכל לשבת איתה על הרצפה. ניסיתי להתעלם מהאנשים שהתלוננו על הבת שלי אבל עשר דקות לאחר מכן הדיילת הגיעה וביקשה שאעבור לחלקו האחורי של המטוס, כאילו שלאנשים מאחורה לא אכפת".

 

אריאל משחזרת כי היא החלה לבכות, נלחצה והתעצבנה מכך שבמקום לקבל סיוע מהדיילת במצב בו היא מתקשה להרדים את התינוקת, "היא פשוט הפכה את הסיטואציה לגרועה הרבה יותר". הפוסט בבלוג של אריאל בנושא זכה לתגובות רבות ומעורבות - בין הסכמה מלאה ומחאה נגד חברת התעופה לבין אי-הסכמה ותלונות על כך שהיא "חסרת התחשבות בכך שהגיעה בכלל למחלקה הראשונה עם הילדה הבוכה", וכן ש"מי שרכש כרטיס למחלקת יוקרה במטוס זכאי לישון בשקט".

 

חברת דלתא מסרה בתגובה למקרה: "דיילי החברה מאומנים לספק שירות בטוח ומצוין לנוסעים, אנו תומכים תמיכה מלאה בכל הנוסעים על פי המחלקה שעליה שילמו".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אינסטגרם
אריאל ובתה התינוקת
צילום: אינסטגרם
מומלצים