שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    דודג' דוראנגו SRT - אם חסר לכם כוח

    רכב הפנאי של דודג' שצפוי להגיע ארצה השנה, זוכה כמו ג'יפ גרנד צ'ירוקי לגרסת שרירים אימתנית

    דודג' חושפת גרסת SRT ספורטיבית לדוראנגו, כתשובה אמריקאית לאודי SQ7 ומרצדס GLS 63 AMG. מסמל"ת, יבואנית קרייזלר לישראל, נמסר כי הדוראנגו יגיע בשנה הקרובה, בעוד הגעתה של גרסת SRT תיבחן בעתיד.

     

     

    הדורנגו הוא למעשה גרסה מוארכת לג'יפ גרנד-צ'ירוקי עם עד שבעה מקומות ישיבה, ומשווק בגרסתו הנוכחית מאז סוף 2010. גרסת SRT שפותחה על ידי חטיבת הספורט של קרייזלר (ר"ת Street & Racing Technology) מציעה את אותה יחידת הנעה של הגרנד-צ'ירוקי SRT - מנוע V8 נפח 6.4 ליטר המפיק 475 כ"ס, ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. אלה מאפשרים תאוצה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-4.4 שניות.

     

    כמו הגרנד צ'ירוקי SRT, גם בדורנגו החזק משולבים מכלולים האמורים לתרום ליכולת דינמית גבוהה יותר. הקפיצים קשיחים יותר (ב-3 אחוז מלפנים ו-16 אחוז מאחור), המוטות מיצבים מעובים, יש בולמי זעזועים אדפטיביים של בילשטיין, בלמים של ברמבו (קאליפר 6 בוכנות מלפנים ו-4 בוכנות מאחור) וצמיגי פירלי P-Zero במידה 295/45R20. מערכת ההנעה הכפולה מאפשרת חלוקת כוח משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר - עד 70 אחוז מהכוח לציר האחורי במצב "מסלול" הקיצוני ביותר.


     

    ויזואלית נבדל הדוראנגו SRT בחזית אגרסיבית יותר עם פתחי אוורור גדולים בפגוש ובמכסה המנוע וסבכה קדמית כהה. בתא הנוסעים יש דיפוני קרבון, מושבים תומכים, לוח מחוונים שונה עם מד מהירות עד 180 מייל לשעה ומחשב נתונים מפורט במסך מגע שגודלו 8.4" (מדידת זמני תאוצה בלימה, G, חלוקת כוח במערכת ההנעה ועוד).

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים