שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    ספטמבר 2017: הדרימליינר טס אל על

    מטוס הדרימליינר (בואינג 787) ייכנס לשירות באל על החל מספטמבר 2017. במטוס לא תהיה מחלקה ראשונה, מחלקת העסקים תתפקד כ"עסקים-ראשונה", ותתווסף מחלקת פרימיום מופרדת. מהשנה הבאה יופעל במטוסים אינטרנט בפס רחב

    השקת מטוסי הדרימליינר של אל על

    השקת מטוסי הדרימליינר של אל על

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    חברת אל על הציגה הבוקר (א') את מטוס הנוסעים החדש שלה, הדרימליינר (בואינג 787), ובחברה מאמינים כי זה המטוס שיצעיד אותה קדימה אל עבר התחרות בחברות התעופה הטובות בעולם.

    מתוך אירוע ההשקה, הבוקר (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
    מתוך אירוע ההשקה, הבוקר(צילום: מוטי קמחי)

    החברה השקיעה ב-16 מטוסי ה-787 סכום עתק של יותר מ-1.25 מיליארד דולר, וזו ההצטיידות הגדולה והמשמעותית ביותר של החברה מאז הקמתה. המטוסים החדשים אמורים להחליף בהדרגה את מטוסי ה-747 וה-767 הישנים של אל על.

     

    "עסקים-פירסט" ו"פרימיום אקונומי" 

    מלבד החידושים שמציע מטוס החלומות, שכבר פורסמו בעבר, נודע כי לא תהיה בו מחלקה ראשונה. עם זאת, מחלקת העסקים תהיה "עסקים-פירסט", שילוב של מחלקה ראשונה ומחלקה עסקים, ובה 32 מושבי מיטה ארגונומיים, סביבת עבודה ופנאי מרווחת, שולחן גדול ומערכת מולטימדיה מתקדמת הכוללת מסך מגע בגודל 16 אינץ'. תצורת ההושבה במחלקת העסקים תהיה 1-2-1, והנוסעים במושבים האמצעיים יוכלו לעשות שימוש במחיצת אמצע כדי ליצור סביבה פרטית לחלוטין.

    תמי מוזס-בורוביץ', סגנית יו"ר דירקטוריון אל על, מנכ"ל אל על דוד מימון, שר התחבורה ישראל כץ, אלי דפס יו"ר אל על וריי קונור, סגן יו"ר מועצת המנהלים של בואינג העולמית באירוע הבוקר (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
    תמי מוזס-בורוביץ', סגנית יו"ר דירקטוריון אל על, מנכ"ל אל על דוד מימון, שר התחבורה ישראל כץ, אלי דפס יו"ר אל על וריי קונור, סגן יו"ר מועצת המנהלים של בואינג העולמית באירוע הבוקר(צילום: מוטי קמחי)

    מחלקת התיירים פלוס עברה שדרוג ותהיה מעתה מחלקת תיירים פרימיום, המופרדת משתי המחלקות האחרות באמצעות וילון ומחיצה. במחלקה 28 מושבים בתצורה של 2-3-2, עם מרווח של 38 אינץ', כרית ראש מתכווננת ומשענת ייעודית לרגליים. את המושב יוכלו נוסעי מחלקה זו להטות בזווית של 7 אינץ'. נוסעי המחלקה יזכו בשמיכה מפנקת, בכרית עם ציפית מבד, בערכת נוחות, במשטח לקוקטייל, במערכת בידור מתקדמת ובמסך מגע בגודל 13 אינץ'.

     

    מחלקת התיירים של הדרימליינר תכלול 222 מושבים בתצורה של 3-3-3. המרווח בין מושב למושב, כלומר המרחק שבין משענת מושב אחד למשענת המושב שלפניו, יהיה 31 אינץ'. מרווח זה הוא קטן, אך נחשב כיום לסטנדרט בחברות התעופה.

     

    על פי חברת אל על, עם התקנת רשת אלחוטית במטוסי החברה בתחילת 2018 יוכלו הנוסעים להישאר מחוברים לעולם בזכות אינטרנט בפס רחב. המחיר לשירות טרם נקבע, והוא יוצג רק לקראת תחילת השנה הבאה.

     

    מנכ"ל אל על, דוד מימון, אמר באירוע השקת הדרימליינרים כי המטוס הראשון (4X-EDA) יגיע לישראל בחודש אוגוסט. תאריך מדויק טרם נקבע. לאחר נחיתתו בארץ יחלפו כשבועיים עד שיהיה מוכן לצורכי החברה, והטיסה המסחרית הראשונה צפויה לצאת בשבוע הראשון או השני של חודש ספטמבר.

     

    "אני גאה לבשר כי בתום שנה וחצי של היערכות החברה לקליטת מטוסי הדרימליינר החדשים, אל על יוצאת בימים אלה לדרך חדשה. הגעתם הצפויה של מטוסי ה-787 החדשים תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות, שתכלול מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה", אמר מימון.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים