שתף קטע נבחר

HOT המשיכה לאבד לקוחות בטלוויזיה - אך התחזקה בסלולר

במהלך הרבעון השני נמשכה הירידה במספר מנויי הטלוויזיה של החברה, זה הרבעון הרביעי ברצף. 6,000 צופים נטשו את HOT, אך בסלולר רושמת החברה התחזקות באופן עקבי. הכנסות HOT עלו בכ-4%, והרווח הנקי יותר משילש את עצמו ל-59 מיליון שקל

מספר הלקוחות של HOT בטלוויזיה בכבלים ממשיך לרדת בעקביות זה ארבעה רבעונים - ובמהלך הרבעון השני היא איבדה 6,000 מנויים בטלוויזיה. כך עולה מדו"חותיה הכספיים של החברה שפורסמו אמש (ה'). כל זה קרה בזמן שהתוצאות הפיננסיות של החברה דווקא האירו לה פנים.

 

הכנסות HOT עלו ברבעון השני ב-3.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-1.05 מיליארד שקל. במקביל הרווח התפעולי של החברה זינק ב-34% ל-144 מיליון שקל והרווח הנקי יותר משילש את עצמו ועלה מ-18 מיליון שקל ל-59 מיליון שקל. שיעור ה-EBTDA מההכנסות, לעומת זאת, ירד מ-43% ל-41%.

 

מספר מנויי הטלוויזיה של החברה ירד, כאמור, ב-6,000 בין הרבעון הראשון השנה לשני, אך מספר מנויי האינטרנט עלה ב-2,000. בטלפון כמעט לא חל שינוי במספר המנויים שעמד על 663 לעומת 664 ברבעון הראשון. 

 

לעומת מגזר הטלוויזיה בכבלים שבו רושמת HOT ירידה מתמדת, בסלולר רושמת HOT מובייל עלייה מתמשכת במספר המנויים. זה עמד ברבעון השני של 2016 על 1.335 מיליון ועלה באופן רצוף ארבעה רבעונים עד שעמד ברבעון השני על 1.516 מיליון. הכנסות HOT מובייל זינקו ברבעון השני ב-19% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-298 מיליון שקל.

 

מוקדם יותר היום פורסם כי HOT בדרך להיפרד מערוץ הילדים ולהחליפו בערוץ מקביל של המפיק חיים סלוצקי. במקביל פרסמה החברה תוכנית פרישה מרצון להקטנת מצבת כוח האדם ב-50 עובדים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים