שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    HOT השיקה שירות טלוויזיה עם רמי לוי
    המחיר: 89 שקל לחודש לטלוויזיה על גבי האינטרנט, או 135 שקל לחודש לטלוויזיה + תשתית אינטרנט במהירות 30 מגה. בנוסף, HOT הוסיפה תכנים, ערוצים וממיר לשירות NEXT שניתן על גבי האינטרנט, כך שהשירות המורחב יעלה 99 שקל במקום 69-49 שקל לחודש

     

    רמי לוי: "אני אפסיד, אתם תרוויחו"    (צילום: אבי חי)

    רמי לוי: "אני אפסיד, אתם תרוויחו"    (צילום: אבי חי)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    רמי לוי ו-HOT השיקו היום (ה') חבילת טלוויזיה בשם רמי לוי TV - על גבי האינטרנט - שכוללת 35 ערוצים ושירות VOD עם למעלה מ-5,000 כותרים, בהם רוב תכני המקור של HOT - סדרות ישראליות ותכני דוקו-ריאליטי ישראליים.  

     

     

    התכנים של HOT - המחיר של רמי לוי (צילום: יח"צ) (צילום: יח
    התכנים של HOT - המחיר של רמי לוי(צילום: יח"צ)

     

    המחיר החודשי גבוה יחסית למחיר פרטנר TV למשל - 69 שקל לחודש (והחבילה של פרטנר עם נטפליקס עולה 89 שקל לחודש), אך ללוי יש כאמור תכני מקור של HOT - יתרון רציני. השירות כולל ממיר HOT מיני פייבר, ללא עלות. ממיר שני יעלה 29.90 שקל בחודש. השירות זהה לשירות שמספקת חברת HOT: נקסט פלוס (+NEXT) , שהושק גם הוא היום (כהרחבה לשירות NEXT הקיים של החברה) ועולה החל מ-99 ש' לחודש.

     

    רמי לוי מציע גם באנדל של תשתית אינטרנט וטלוויזיה ב-135 שקל לחודש. נקודת תורפה: מהירות האינטרנט: 30 מגה בלבד והבאנדל הזה לא כולל ספק, כך שתשלמו עליו לפחות 155 שקל בחודש בסופו של דבר. מי שירצה לקנות נתב (ראוטר) מהחברה, יישלם תוספת של 10 שקלים לחודש. שדרוג ל-100 מגה יעלה עוד 20 שקל בחודש.

     

    המוצר של רמי לוי ו-HOT יכלול גם סדרות בינלאומיות כמו משחקי הכס ובנות, סדרות לילדים ונוער וחבילת ספורט שכוללת בין היתר את הערוצים יורוספורט 1 ויורוספורט 2 בחינם - בניגוד לסלקום ופרטנר. אפשר להוסיף את ערוצי 5 לייב ו-5 גולד ב-52 שקל לחודש וכן את ערוצי צ'רלטון בתוספת 67 שקל בחודש. ערוצי עידן פלוס ייקלטו רק דרך האינטרנט שכן הממיר לא כולל אנטנת גיבוי.

     

    ניתן להתחבר לשירות כבר היום דרך אתר האינטרנט של רמי לוי ובתוך שבוע גם בסניפים, אך החיבור ייעשה רק בספטמבר. בניגוד לשירות נקסט, החיבור לשירות הטלוויזיה הוא עם ממיר בלבד. אין עלות לממיר הראשון ואין עלות להתקנת הממיר.

    מנכ"לית HOT ורמי לוי - כשמותג בעל תדמית יקרה ומותג בעל תדמית זולה מתחברים (צילום: מירב קריסטל) ()
    מנכ"לית HOT ורמי לוי - כשמותג בעל תדמית יקרה ומותג בעל תדמית זולה מתחברים (צילום: מירב קריסטל)

      

    רמי לוי: "נגיע ל-250 אלף לקוחות ונפיק תכנים באופן עצמאי"

    "חיפשנו מחיר נמוך, שלא יבוא על חשבון האיכות והשירות", אמר רמי לוי במסיבת עיתונאים שערכה HOT. "אחרי שהתחברנו ל-HOT יש לנו מוצר באיכות מעולה ובזול, אנחנו יכולים לתת בשורה לאותו צרכן עם האסטרטגיה של רמי לוי. ל-ynet אמר: "הצפי הוא שנגיע לבין 150 ל-250 אלף לקוחות תוך שנה עד שנתיים. אנחנו יכולים להפיק תכנים באופן עצמאי ונעשה זאת בקרוב".

     

    מנכ"ל רמי לוי תקשורת רן אפרתי, אמר במסיבת העיתונאים: "בדקנו מה הלקוח שלנו רוצה, מה הוא צריך. זה שירות שהחיבור שלו פשוט, על גבי האינטרנט. כל מי שיש לו אינטרנט בבית יכול להתחבר לרמי לוי TV. יש לנו VOD חינם, תכני מקור. היום יש לרמי לוי תקשורת 170 אלף לקוחות ברצפת המכירה ו-2.5 מיליון לקוחות שמבקרים בסניפים מדי חודש. זה יהיה הקהל גם של הטלוויזיה שלנו".  

     

    נקסט פלוס של HOT: שירות זהה לרמי לוי TV , רק יקר יותר

    כאמור, HOT אף השיקה היום את נקסט פלוס (NEXT +), הרחבה לשירות נקסט (NEXT) שלה - תכני טלוויזיה על גבי האינטרנט. ההבדלים בין נקסט לנקסט פלוס: נקסט הוא שירות VOD בלבד, שיועד לצעירים. נקסט פלוס כולל גם ערוצים לינאריים (שמשודרים בחי, כפי שרוב הישראלים צורכים). בנוסף, נקסט עולה 49 שקל לחודש, לחבילת תוכן אחת (ישראלי או רכש) ו-69 שקל בחודש לשתי חבילות תוכן; ונקסט פלוס עולה 99 שקל לחודש (לא כולל ערוצי ספורט מיוחדים שניתן לרכוש בתוספת תשלום).

     

    החברה הודיעה שהיא מרחיבה את השירות, שיועד תחילה לצעירים, כך שיפנה לכלל האוכלוסייה (כי השירות הראשוני לא צבר יותר מכמה מאות לקוחות). עוד הצהירה החברה שהיא מוסיפה 35 ערוצים לינאריים לשירות (שעד כה לא כלל ערוצים אלא רק תכני VOD). כמו כן הורחב שירות ה-VOD של נקסט. ניתן להתחבר לשירות זה ולהתנתק ממנו באופן דיגיטלי דרך האינטרנט ודרך אפליקציית HOT. השירות כולל ממיר, אם כי ניתן להתחבר אליו דרך אפליקציה ללא ממיר.  

     

    מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, אמרה במסיבת העיתונאים: "הגדרנו את 2017 כשנת בשורות גדולות, שנה אסטרטגית ומהפכנית עבור HOT. אחרי שכל המערכות התייצבו ועומדות בשורה אחת עם חברות התקשורת, אנחנו מרגישים בטוחים מספיק כדי לחולל מהפכות. אנחנו השחקן המוביל בשוק הטלוויזיה, לכן יש לנו את היכולת לקחת את השוק הזה צעד אחד קדימה.

     

    "80% מהציבור הישראלי מעדיף טלוויזיה ערוצית כפי שמספקת HOT. יש 20% צעירים שהפתרון המסורתי הוא לא בשבילם, לכן השקנו במרס את פלטפורמת הצפייה הדיגיטלית נקסט החל מ-49 שקל וכן השקנו את אפליקציית HOT play. אנחנו מרחיבים את השירות הזה משום שהמחויבות שלנו היא לתת פתרונות לכלל הציבור".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים