שתף קטע נבחר

אינדיאן משלימה את כניסתה לישראל. כל הדגמים כבר כאן

מותג האופנועים האמריקאי חזר השנה ארצה לאחר שנים ארוכות, והשלים את חדירתו לשוק המקומי עם הרחבה משמעותית של מגוון הדגמים

מותג האופנועים האמריקאי אינדיאן מרחיב את ארסנל הדגמים בישראל ומשלים מעשית את כניסתו המחודשת לשוק המקומי. חברת ד.ל.ב מוטורספורט, יבואנית אופנועי אינדיאן לישראל, הציגה היום (ד') את סוללת הדגמים המלאה של המותג, אשר תשווק מעתה גם בשוק המקומי. בכך מצטרפים גם הדגמים הגדולים והיקרים יותר של יצרנית האופנועים הוותיקה לסקאוט והסקאוט 60 אשר משווקים כאן מאז חזר המותג ארצה לפני כחודשיים.

 

אולם התצוגה החדש של אינדיאן. כך הוא נראה:

 

מבחן רכיבה לאינדיאן סקאוט - אופנוע מעולם אחר 

 

 

היבואנית חשפה עוד את אולם התצוגה המרכזי באזור התעשייה נחל שורק, חנות האבזרים וכל היצע הדגמים למעט דגם הבובר של משפחת הסקאוט הבסיסית אשר יגיע בקרוב, עם הקרוזרים צ'יף קלאסיק ודארק הורס והבאגרים צ'יף וינטג', ספרינגפילד, צ'יפטיין וצ'יפטיין דארק הורס.

 

 

 

2003: אינדיאן. הסוף

ההיסטוריה של אינדיאן, גם בישראל

2013: אינדיאן צ'יף מתעדכן

2017: אופנועי אינדיאן שוב בישראל

 

בפסגת היצע המותג עומדים אופנועי משפחת הטורינג עצומי המידות, הרואד מאסטר ומאסטר-קלאסיק. לדברי אינדיאן, הדגש כאן הוא על רכיבה בשניים, כאשר "נוחות הרכיבה היא ערך עליון גם עבור יושבי המושב האחורי". המושבים מחוממים, מזוודות הצד עשויות עור והמשקל והמחיר בהתאם - מעל 400 ק"ג בשני המקרים ו-239 אלף שקלים. יחידת המנוע משותפת למשפחת הבאגרים הממוקמת בהמשך שרשרת היוקרה, עם מחירים שנעים בין 188 אלף שקלים (וינטג') ל-215 אלף (צ'יפטיין).

 

 

גם אופנועי הבאגר הגדולים והכבדים מציעים רמת אבזור גבוהה הכוללת לא רק מושבי-כורסה יוצאי דופן, אלא גם מערכות שמע, מזוודות צד (חלקן ננעלות מרחוק) ואפילו משקף מתכוון חשמלית וצביעה ייחודית. כל אופנועי הטורינג והבאגר עושים שימוש במנוע V-טווין עצום בנפח 1.8 עם יותר מ-16 קג"מ ותיבת שישה הילוכים. המשקל בהתאם לגודל ומתקרב ל-400 ק"ג.

 

אינדיאן סקאוט במבחן. צפו: 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים