שתף קטע נבחר

ג'יפון סיני הגיע. המחיר: 100 אלף שקל

רכב הפנאי הקטן של יצרנית הרכב הסינית MG הגיע לישראל, והוא מרחיב את הקטגוריה הכוללת מספר גדל והולך של דגמים עם תג מחיר צנוע יחסית. רכב פנאי חשמלי גדול יותר הגיע ארצה לצורכי תקינה

 

 
לובינסקי, יבואנית מותג MG הסיני (וגם פיז'ו וסיטרואן), מתחילה לשווק בישראל את ה-ZS, רכב הפנאי הקטן של היצרנית - שנושא תג מחיר שמתחיל ב-100 אלף שקלים. היבואנית צפויה להרחיב את היצע דגמי הפנאי של היצרנית הסינית עם ה-RX5 הגדול יותר והכול-חשמלי, אשר נחת בארץ לאחרונה לצורכי תקינה.

תג המחיר של ה-ZS החדש - אשר הוצג לראשונה לפני מעט יותר משנה - מציב אותו מול שני מתחרים בולטים: דאצ'יה דאסטר וסיטרואן קקטוס. מבחינת מחיר והספק מרבי של המנוע הוא מיישר עימם קו, ומבחינת מידות מתמקם הרכב הסיני בין שניהם - גדול מהסיטרואן וקטן מהדאצ'יה.

ה-ZS ישווק בישראל רק עם מנוע טורבו-בנזין בעל שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר והספק מרבי של 111 כ"ס, תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-12.4 שניות בדרך ל-180 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 15.8 ק"מ ליטר בממוצע. יש לציין כי באירופה מוצעת גם גרסת בסיס עם מנוע 1.5 ליטר בנזין (106 כ"ס) ותיבת חמישה הילוכים ידנית, אך זו לא תעשה עלייה.

רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס מסך מגע בגודל "8 עם צימוד Apple CarPlay, חיישני תאורה וחניה אחוריים וחישוקי "17 קלים. גרסת האבזור הבכירה (105.5 אלף שקלים) מוסיפה מצלמת נסיעה לאחור, חלון שמש לאורך הגג וריפודי עור.

אבזור הבטיחות כולל שש כריות אוויר ומערכת התראה של מובילאיי, אך נעדר מערכות בטיחות אקטיביות מודרניות למניעת תאונה. לכן, גם במבחני הריסוק האירופיים של יורו NCAP קיבל ה-ZS ציון 3 כוכבים בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים