שתף קטע נבחר

קחו חלק בסיוע לישובים בעוטף עזה

פרויקט גיוס המונים מקים אתר לפרסום וקידום בתי הארחה ומסעדות, עסקים, ויצרנים קטנים ובינוניים. לא מדובר בתרומה אלא ברכישת שובר למוצר אותו ניתן לממש בכל עת. "תושבי העוטף הם החזית שלנו בלחימה, בואו אנחנו נהיה החזית המגנה על היציבות הכלכלית שלהם"

מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון מוקם בימים אלו ומזמין את כולם לקחת חלק ולסייע לתושבי האיזור.

 

מטרת הפרויקט היא הקמת "אמזון" הישראלי שיוקדש לשיווק העסקים בעוטף עזה ואשקלון. האתר ייבנה על בסיס טכנולוגיה חדשנית, לפרסום וקידום בתי הארחה ומסעדות, עסקים יצרנים קטנים ובינוניים ועוד.

 

בעלי העסקים השונים יוכלו לשווק את מוצריהם בחשיפה כלל עולמית, ללא עלות, האתר יחולק לקטגוריות שונות, עם מערכת חיפוש והתאמה אישית לצרכי הגולשים המבקרים בו.

 

 

"המצב הנוכחי בדרום הוא מצב חדש עבור עסקי העוטף. לא מדובר רק במרגמות, צבע אדום וקולות נפץ 24/7", מסבירה דיקלה אבוטבול, מייסדת 'התאגדות העסקים', "גל השרפות הוביל את האיזור לחוסר אונים עצום – אין פתרון ואין צפי פתרון, הווה אומר, שהמצב הולך ללוות את האזור לפחות בחצי שנה, שנה הקרובה וכתוצאה מכך כל העסקים באזור פועלים אחרת.

 

מי מהם שמסוגל להוציא את הפעילות העסקית למרכז הארץ פועל כך ורווחיותו נשחקת באופן ניכר, אם בכלל קיימת, אך למשל בתי הארחה וצימרים נותרים ללא שום פתרון נראה לאופק. עסקים נופלים ומתרסקים ללא שום סיוע או פיצוי".

 

תערוכה נזק נזקים טרור עפיפונים עפיפון ב או
מתוך תערוכה המציגה את נזקי טרור העפיפונים. לפני ואחרי. צילום: אלישבע פי פינקל (צילום: אלישבע פי פינקל )

 

התאגדות העסקים העומדת מאחורי המיזם היא עמותה רשומה המייצגת מעל 100,000 בעלי עסקים ומובילה עשרות פרויקטי סיוע למגזרים ממוקדים, מובילה גם הפעם פרויקט סיוע לעסקים בעוטף עזה ואשקלון.

 

במהלך "עופרת יצוקה" הובילה ההתאגדות מהלך בו מעל 60 עסקים מעוטף עזה פרצו לוועדת הכספים בכנסת ודרשו במיידי שינוי במתווה הפיצויים ופתרונות מיידים - כתוצאה מכך שונה כל מודל הפיצויים ועסקים קיבלו מקדמות פיצוי תוך מספר ימים.

 

עוזיהו אמנון, מחלוצי החקלאים האורגנים בישראל, הבעלים של בית הארחה בעוטף עזה 'טבע הבשור' משתף: "המצב הוא קשה. נראה לי שהגענו לנקודת השפל הכי גדולה. יהיה קשה מאוד לצאת ממנה בלי עזרה או שיתופים כאלה או אחרים".

 

אז איך זה יעבוד?

צוות הקמת האתר החדש כולל מומחים בתחום התיירות, אנשי טכנולוגיה ושיווק. ובעיקר - עסקים ופעילים באיזור הדרום שרוצים לעשות שינוי.

 

הסכום שיגויס ישמש להקמה, ניהול שוטף וקידום פלטפורמה טכנולוגית המתבססת על אלגוריתם מתקדם לזיהוי צרכי הלקוחות והתאמה של בתי ההארחה, האטרקציות וכלל השירותים לקהל המתעניין.

 

הפלטפורמה תציע לכל עסק באיזור, רישום בחינם וקידום ללא השקעה כספית מצדו.

 

תערוכה נזק נזקים טרור עפיפונים עפיפון ב או
מתוך תערוכה המציגה את נזקי טרור העפיפונים באו"ם בניו-יורק(צילום: מיכאל צרויה)
 

 

התמיכה תתאפשר באמצעות רכישת שוברים למימוש בפלטפורמה החדשנית. כל תשורה שתיבחר - שווה לסכום שניתן לממש בכל אחד מעשרות העסקים ובתי ההארחה שיצטרפו לפלטפורמה.

 

בזכות התמיכה האתר יוכל לצאת לאור ובכך יזכו העסקים בקהל לקוחות חדש וחשיפה שלא היתה כדוגמתה. כאמור לא מדובר בתרומה אלא בקניית שובר שניתן להמיר למוצר.

 

"השלמנו גיוס ראשוני שהושג על ידי מספר בעלי עסקים מאזור המרכז שתרמו", מוסיפה אבוטבול, "נשמח שכמה שיותר אנשים ועסקים ישקיעו כמה עשרות או מאות שקלים ונוכל להעניק סיוע קבוע, חשיפה גלובלית למען ייצוב העסקים הקטנים באזור.

 

גיוס מוצלח של הקמפיין יאפשר לא רק להקים את כלל המערך האינטרנטי, אלא גם לקדם אותו, להפעיל מערך יח"צ כלל עולמי ולהביא גולשים ולקוחות מכל העולם, לצרוך שירותים ומוצרים מהאיזור", היא מסכמת, "תושבי העוטף הם החזית שלנו בלחימה, בואו אנחנו נהיה החזית המגנה על היציבות הכלכלית שלהם".

 

  • להצטרפות למיזם התמיכה בעסקי עוטף עזה לחצו כאן .

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שפק
מתוך תערוכה המציגה את נזקי טרור העפיפונים באו"ם בניו-יורק
צילום: זהר שפק
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים