שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    השירות שיחסוך המתנה למזוודה – משתלם?
    חברה שמספקת שירותי VIP בנתב"ג משיקה שירות חדש שבמסגרתו לא תצטרכו להמתין לכבודה שלכם ליד המסוע, והיא תועבר ישירות לביתכם. איך זה עובד וכמה זה עולה? כל הפרטים

    שירות חדש שיחסוך את ההמתנה למזוודה. האם זה משתלם? (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
    שירות חדש שיחסוך את ההמתנה למזוודה. האם זה משתלם?(צילום: Shutterstock)

    במהלך חודשי יולי-אוגוסט העמוסים בנתב"ג צפויים לעבור בנמל התעופה 5.3 מיליון נוסעים. בחודש יולי בלבד עברו כ-2.5 מיליון איש. נתונים אלו מצביעים גם על שבירת שיא מבחינת כמות העוברים ושבים בשדה התעופה הגדול בישראל וגם על עומס שלא ראינו קודם, מה שגורם לנו הנוסעים להמתין לא מעט בשלבים שונים בתהליך הטיסה.

     

    גם כשמסתיימת הנסיעה וחוזרים חזרה לארץ, ישנו השלב האחרון בנתב"ג שבו עלינו להמתין - שלב ההמתנה לקבלת המזוודות ליד המסועים. נכון, כיום עם ריבוי טיסות הלואו-קוסט רבים מהנוסעים מוותרים על מזוודה גדולה ועולים למטוס רק עם הטרולי, מה שחוסך את שלב ההמתנה האחרון.

     

    אבל בתקופות הקיץ והחגים, שבהן הנוסעים מורכבים בעיקר ממשפחות וילדים, קשה לוותר על המזוודות הגדולות, ולכן לא מעט מהנוסעים עדיין שולחים אותן לבטן המטוס ואז נאלצים לחכות להן לאחר הנחיתה בארץ. ההמתנה ליד המסועים, לפני הכניסה לאולם מקבלי הפנים, נעשית בזמן שהסבלים של נתב"ג מוציאים את המזוודות שלכם מבטן המטוס, מעמיסים אותן על עגלות המחוברות לרכב ממונע ומשם הן עוברות למסועים ארוכים מתחת לאולם שבו אתם ממתינים עד שהן עולות למסוע המיועד.

     

    כך נראה תהליך מיון המזוודות בשדה התעופה בציריך    (צילום: עמית קוטלר עריכה: עמית גלז)

    כך נראה תהליך מיון המזוודות בשדה התעופה בציריך    (צילום: עמית קוטלר עריכה: עמית גלז)

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    נתב
     

    שירות חדש מציע לחסוך את הזמן היקר הזה ולשלוח את המזוודות שלכם היישר הביתה. איך? מי שיחפוץ בשירות יצטרך לבצע רישום לשירות, ועם ירידתו מהמטוס ימתין לו נציג עם שלט שמי, ייקח אותו (ואת מי שאיתו - עד 6 אנשים) ברכב VIP למתחם ביקורת הגבולות, יעביר אותו בהליך מזורז, לאחר מכן יאסוף את התגים של המזוודות, יקבל תיאור כללי של המזוודות ויחתים את בעליהן על הצהרת מכס. מאותו הרגע הנוסעים יוכלו להמשיך בתוכניותיהם, ואילו נציג החברה ידאג לאסוף עבורם את המזוודות, להעביר אותן במסלול האדום של המכס ולשנע אותן לבית הלקוח בין השעות 22:00-07:00.

     

    חברת לאופר-GHI, המתמחה בשירותי קרקע ושירותי VIP בשדה התעופה, השיקה הבוקר (ב') את השירות של שליחת מזוודות עד הבית, שהוא חלק אינטגרלי מחבילת שירותי ה-VIP שמציעה החברה לחוזרים לארץ.

     

    לדברי נציגי החברה, הנוסעים שחוזרים מחו"ל בתקופה העמוסה נאלצים להמתין בשדה זמן רב מהרגע שירדו מהמטוס ועד לאיסוף הכבודה וליציאה מהשדה. "זמן יקר זה מגיע, במרבית המקרים, על חשבון שעות שינה חשובות לפני יום עבודה או לימודים, על חשבון שעות עבודה, ואם הטיסה נחתה בארץ לפני כניסת השבת, לאותו זמן ישנה השפעה קריטית בקרב הציבור הדתי", אומרים בחברה.

    להמתין למזוודה או לשלם? (צילום: shutterstock)
    להמתין למזוודה או לשלם?(צילום: shutterstock)
      

    בבדיקה שערכנו עם רשות שדות התעופה, נטען כי מדובר בנתון שגוי וכי זמן ההמתנה הממוצע שנמדד בנתב"ג עומד על 25-18 דקות. תגובה רשמית לא נמסרה מדוברות רשות שדות התעופה.

     

    וכמה יעלה השירות של חברת לאופר? מחיר השירות לחוזרים מחו"ל, שתקף לעד שש נפשות ועד ארבע מזוודות, הוא החל מ-250$. אם תרצו להוסיף מזוודות, תצטרכו לשלם תוספת של 18$ על כל מזוודה נוספת. כלומר, משפחה עם ארבע מזוודות תשלם כ-875 שקלים עבור החיסכון בהמתנה למזוודות.

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: shutterstock
    השירות שיחסוך לכם זמן המתנה בנתב"ג אבל גם יעלה לא מעט
    צילום: shutterstock
    מומלצים