שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    התקלה בפלאפון נמשכת. המנכ"ל מתנצל: "נפצה"

    תקלת הענק של פלאפון נמשכת כבר למעלה מ-9 שעות, אם כי החברה טוענת ל"שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת, לאחר שאותר מקור התקלה". בנוסף היא מבקשת מלקוחות "כבו והדליקו את הסלולרי". בינתיים, לקוחות טוענים לפגיעה בפרנסה "איבדנו לקוחות". הורים מתלוננים: "לא היתה לנו קליטה דווקא ביום הראשון ללימודים"

    פלאפון  ()
    שעות ללא פלאפון. החברה הבטיחה שתפצה

     

    הפיאסקו של פלאפון: תקלת הענק של חברת הסלולר נמשכת כבר למעלה מ-9 שעות ובחברה סוף סוף מבטיחים פיצוי ללקוחות, אולי כדי להימנע מתביעה ייצוגית. בחברה טוענים, כי 20% מהלקוחות נפגעו מהתקלה. לפלאפון 2.41 מיליון מנויים, כך שמדובר במאות אלפי לקוחות שנפגעו.

    תלונות תקלה פלאפון (צילום מסך)
    לקוחות מציפים את עמוד הפייסבוק של החברה בזעם(צילום מסך)

     

     

    תלונות תקלה פלאפון (צילום מסך)
    (צילום מסך)

    מנכ"ל החברה, רן גוראון, הגיב לראשונה לתקלה ואמר: "ברור לנו כי אירוע מסוג זה מחייב פיצוי עליו נודיע בהמשך. כרגע אנחנו ממוקדים בהסדרת השירות וחזרה לשגרה. במהלך כל היום עבדו צוותים מתוגברים כדי להביא לסיום מהיר כלל הניתן של התקלה. אנו נמשיך לעדכן בסטטוס הטיפול כפי שעשינו לאורך כל היום". הוא הדגיש: "ברצוננו להתנצל בפני לקוחותינו על אי הנוחות שנגרמה להם במהלך היום".

     

    פלאפון עדכנה, כי לאחר מספר שעות של עבודה מאומצת, איתרו את מקור התקלה ונטען כי "ישנו שיפור ניכר בזמינות המנויים ברשת. לאורך היום ובמהלך הלילה יעבדו צוותים מתוגברים כדי להביא את התקלה לידי פתרון".

     

    התקלה נמשכת, אך בחברה מסרו כי "השירות מוחזר בהדרגה גם למנויים שמספרם מתחיל בספרות 6 ו-7 באמצעות עדכון תוכנה המבוצע על מנת להחזיר אותם לפעילות תקינה. אנו מבקשים מלקוחות החברה שחוו שיבושים לכבות ולהדליק את המכשיר הנייד, פעולה שיכולה לזרז את החזרת השירות למנוי".

     

    השיבושים שפגעו בשגרת יומם של לקוחות פלאפון, החלו בסביבות 11:00 ולטענת החברה פגעה בכ-20% מהלקוחות. היא אירעה אחרי שביום חמישי האחרון חלק מלקוחות החברה לא יכלו להוציא ולקבל שיחות, וגם לא להשתמש בשירותי האינטרנט במשך שעות ארוכות. גם בתקלה זו גולשים לא יכלו להשתמש בטלפון ולא באינטרנט הסלולרי. התקלה פגעה בקווי טלפון המתחילים בספרות 6 ו-7 אך השפיעה על לקוחות רבים נוספים משום שנוצר עומס ברשת.

     

    עובדת בי"ס: "לא הייתי זמינה להורים והייתי בלחץ גדול"

    התקלה פגעה בלקוחות דווקא ביום הראשון ללימודים. אחת האמהות, עינת, אמרה ל-ynet שהגננת ניסתה להשיג אותה בטלפון ולא היתה תשובה. "הילדה שלי היתה אמורה לצאת מהגן ב-12:00 אבל רצו שאקח אותה מוקדם יותר כי היא היתה נסערת מהיום הראשון בגן. לא עניתי. אני נקרעת מבפנים על כך שלא הייתי זמינה עבור הילדה שלי. ואחרי זה התקלה עוד נמשכת יום שלם. לא יאומן ממש ועצב גדול".

     

    דנה, אם לשלושה ילדים, סיפרה ל-ynet שזו כבר הפעם השנייה שהיא נפגעת מהתקלה. "גם בחמישי שעבר נתקעתי בלי טלפון וגם עכשיו. שולחת וואטסאפים והם לא מגיעים. לא היתה לי שום תקשורת עם מערכות החינוך היום, לא הצלחתי לתקשר עם אנשים שעובדים מולי. חברה היתה אמורה לאסוף את ילדי מבית הספר ולא יכלה ליצור איתי קשר ולתאם, וכל זה קורה דווקא ביום הראשון ללימודים. פשוט לתלוש שיערות".

     

    לקוחה בשם רים מעכו סיפרה ל-ynet שהיא מנהלת אדמיניסטרטיבית במוסד חינוכי והתקלה שיבשה מאוד את יום העבודה שלה. "עבר עלי יום קשה. היום היה היום הראשון לבית הספר. קיבלתי פניות מההורים, מהמועצה. תלמידים לא הצליחו לדבר איתי וחשבו שאני לא עונה ומזלזלת. הבהרתי לכולם דרך המייל, דרך האינטרנט האלחוטי - שזו פשוט תקלה. זו היתה עוגמת נפש גדולה ונכנסתי ללחץ גדול שאני לא יכולה לעמוד בציפיות של ההורים ולא בציפיות של תלמידים. אני מקווה שיפצו".

     

    אדם סיפר ל-ynet שהתקלה הרסה את יום העסקים שלו. "אני עובד בנדל"ן והנייד שלי זה המשרד שלי. יש לי הרבה מאוד קווים בפלאפון ואני מתכוון לנייד את כולם, כי העובדים שלי לא עבדו היום. לקוחות לא הצליחו להשיג אותי ואיבדתי עסקאות בעשרות אלפי שקלים. אני מתכוון לתבוע את פלאפון".

     

    גם נדב, עו"ד, טוען שאיבד לקוחות. "לקוחות מאוד גדולים של המשרד לא הצליחו להשיג את אנשי הקשר שלהם במשרד, כי המזכירות לא יכלו להעביר שיחות למי שלא היה במשרד ואיבדנו עבודה. אני מצפה מפלאפון לשפות אותי על עוגמת הנפש הזאת".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים