שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ב.מ.וו מחדשת: X2 מחוזק ו-X5 היברידי
    גרסה כוחנית וספורטיבית יותר לרכב הפנאי המשווק כאן, ולצדה גרסה היברידית-נטענת חדשה ל-X5 הגדול. בשנה הבאה גם אצלנו
    ב.מ.וו חושפת גרסת קצה חזקה ל-X2 וגרסה היבירידית-נטענת ל-X5 החדש. לדברי היבואנית, דלק מוטורס, שני הדגמים ינחתו כאן במהלך 2019 - ה-X2 M35i באמצע השנה, ה-X5 45e לקראת סופה.

     

     

    ה-X2 M35i שואב את כוחו ממנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר (306 כ"ס) חזק ב-114 כ"ס מה-20i המצוידת אף היא במנוע בנפח זהה. מעניין לציין כי זו פעם ראשונה בה חטיבת M של ב.מ.וו מטפלת במנוע בעל ארבעה צילינדרים מאז ה-M3 הראשונה והמיתולוגית (E30) מ-1986. בנוסף, זו פעם ראשונה בה חטיבת הביצועים של היצרנית משתמשת בפלטפורמת ההנעה הקדמית UKL המשותפת לדגמי מיני.

    ב.מ.וו X2 M35i ()
    את המנוע שידכה היצרנית לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה, בשונה מהגרסאות המשווקות כאן שמצוידות בתיבת כפולת-מצמד עם 7 הילוכים והנעה קדמית. הביצועים: זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות, איטי בכחצי שניה מהתחרים הישירים: מרצדס GLA45 AMG או אודי RSQ3.

     

    ב.מ.וו X2 M35i ()

    ב.מ.וו מציינת כי ל-X2 M35i כיול מיתלים שונה ומוצק מהגרסאות הרגילות, הכולל בין היתר הנמכת מרכב קלה. חטיבת הספורט הוסיפה גם בולמי זעזועים אדפטיביים, בלמים מוגדלים ודיפרנציאל מוגבל החלקה. ה-X2 החזק מכולם זוכה גם לפגוש קדמי עם פתחי אוורור מוגדלים, חישוקים שונים בקוטר "19 או "20 ואילו תא הנוסעים יציע כציוד תקני מושבים תומכים יותר והגה שלוש צלעות עם מנופי העברת הילוכים.


    ב.מ.וו X2 M35i ()
     

    ה-X5 45e הוא גרסה היברידית-נטענת לרכב הפנאי החדש של היצרנית, עם מנוע טורבו-בנזין בעל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, לעומת ארבע צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ב-X5 40e היוצא ובשאר הדגמים ההיברידיים-נטענים של היצרנית כמו סדרה שלוש, חמש ושבע.

    ב.מ.וו X5 45e ()
    מנוע הבנזין מפיק 286 כ"ס (תוספת של 41 כ"ס למנוע הקודם) ומשודך למנוע חשמלי עם 112 כ"ס כבעבר. התפוקה המשולבת עומדת על 394 כ"ס ועוברים לכל הגלגלים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. תוספת הכוח מאפשרת קיצוץ של 1.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (5.6 שניות) ומהירות מרבית גבוהה ב-25 קמ"ש (235 קמ"ש).


    ב.מ.וו X5 45e ()

    ב.מ.וו לא מפרסמת את קיבולת הסוללה, אך מציינת כי המנוע החשמלי מאפשר כעת מהירות מרבית גדולה יותר ללא שימוש במנוע הבנזין - עד 140 קמ"ש (20 קמ"ש יותר) וטווח נסיעה גדול משמעותית של 80 ק"מ (31 ק"מ בעבר). מצברי יחידת ההנעה ממוקמים ברצפה ופחות פוגעים בנפח תא המטען שעומד על 500 ליטר, 150 ליטר פחות מה-X5 הרגיל.


    ב.מ.וו X5 45e ()

     

    עוד יש לציין כי גרסת זו מגיע כציוד תקני עם מיתלי אוויר אדפטיביים - המאפשרים מרווח גחון משתנה - בין היתר כדי לתמוך טוב מבעבר בתוספת המשקל של גרסאות אלה. מבחינה ויזואלית נבדל ה-45e בחישוקים ויחידות תאורה מעט שונות ופתח בכנף הקדמית ימנית לשקע החשמל.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים