שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הסתיימה התקלה בהוט מובייל

    לקוחות הוט מובייל התלוננו הבוקר על תקלה בגלישה הסלולרית. התקלה טופלה, ומהוט מובייל נמסר: "הרשת חזרה ליציבות וכמעט כלל הלקוחות חזרו לשירות תקין. מי שחווה עדיין תקלה מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר"

    לקוחות הוט מובייל התלוננו הבוקר (א') על תקלה בגלישה הסלולרית. לפי שעה נראה שהתקלה טופלה. מהוט מובייל נמסר: "הרשת חזרה ליציבות וכמעט כלל הלקוחות חזרו לשירות תקין. מי שחווה עדיין תקלה מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי הנוחות הזמנית. הצוותים הטכניים שלנו ימשיכו לעקוב אחר ביצועי הרשת".

     

    הוט מובייל (צילום: ראובן שוורץ)
    הוט מובייל(צילום: ראובן שוורץ)

     

    אחד הגולשים כתב ל-ynet: "רשת הוט מובייל נפלה החל משעה 10:30, התקשרתי עכשיו (בשעה 11:40) למוקד השירות ואומרים שהרשת נפלה ולרוב הלקוחות אין גלישה וזה יתוקן תוך שעה. כאשר אני מגדיר רשת 4G אין גלישה ואין שיחות סלולריות, כאשר אני מגדיר רשת 3G אין גלישה אבל ניתן להתקשר".

     

    גולש נוסף כתב: "תקלה ברשת הוט מובייל באזור המרכז לא ניתן כלל להתחבר לאינטרנט של הנייד מוקד השרות שלהם לא קרס". 

     

    גולש אחר התקשה להשיג את מוקד הלקוחות: "אין אינטרנט בפלאפון מהבוקר בחברת הוט מובייל, ושירות לקוחות שלהם כל הזמן תפוס".

     

    בחודש ספטמבר חוו לקוחות פלאפון שרשרת תקלות שפגעה בזמינות שלהם במשך שעות ארוכות. כפיצוי לחודש הבעייתי, הציעה פלאפון ללקחותיה אפשרות לבחור בין 2 הטבות: האחת כוללת חבילת גלישה חינם של 2 גיגה לנוסעים לחו"ל, והשנייה מציעה 100 שקל לרכישת מוצרים ואביזרים ברשת חנויות פלאפון. עם זאת חלק מלקוחות התלוננו שהפיצוי לא היה אטרקטיבי בעקבות הגבלות שנרשמו באותיות הקטנות בהודעת הפיצוי.

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים