שתף קטע נבחר

מיצובישי טריטון מעודכן - כאן בסוף 2019

היצרנית היפנית חושפת מתיחת פנים לטנדר הוותיק, עם עיצוב שונה, מערכות בטיחות מתקדמות ויחידת הנעה מעודכנת. לישראל הוא יגיע בסוף השנה הבאה

מיצובישי חושפת מתיחת פנים ל-L200 טריטון, במטרה לאפשר לו להתמודד מול המתחרים המודרניים בקטגוריה. לדברי כלמוביל, יבואנית המותג, הוא ינחת כאן ברבעון האחרון של 2019.

 

 

השינויים העיצוביים מתרכזים בחרטום הדומה לאקליפס קרוס, עם יחידות תאורה מפוצלות וסבכה עמוסת ניקל. בתי הגלגלים הורחבו ומאכלסים חישוקים בצביעה דו-גוונית, והפנסים האחוריים גדולים מבעבר. מיצובישי טרם פרסמה את נתוני המידות, אך הם צפויים להיות דומים לדגם היוצא תוך התבססות על אותה שלדת סולם של ה-L200 הקודם (כונה בישראל האנטר), עם בסיס גלגלים של 300 ס"מ.

מיצובישי טריטון L200 ()
מיצובישי טריטון L200

 

בתא הנוסעים יש הגה בעיצוב ארבע צלעות בשרני (שלוש צלעות בדגם היוצא), לוח מחוונים עדכני ושימוש בחומרים איכותיים ומגוונים יותר. השינוי המשמעותי הוא תוספת מערכות בטיחות כמו בלימה אוטונומית, התראת שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) וסטייה מנתיב.


מיצובישי טריטון L200 ()
מיצובישי טריטון L200

 

היצרנית לא פרסמה נתונים מלאים על יחידת ההנעה אבל זו תמשיך ככל הנראה להתבסס על ה-2.4 טורבו דיזל, בשתי רמות הספק – 154 כ"ס או 181 כ"ס. המנוע ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שישה הילוכים אוטומטית חדשה (חמישה הילוכים בעבר), ולהנעה אחורית כפולה לא קבועה (Easy-Select) או מערכת Super-Select המתקדמת של היצרנית, המאפשרת בחירה בין הנעה אחורית לכפולה קבועה.


מיצובישי טריטון L200 ()
מיצובישי טריטון L200
 

שתי גרסאות ההנעה הכפולה ימשיכו להציע הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורית, בעוד המערכת המתקדמת יותר תציע גם בקרת ירידה במורד ומצב שטח המתאים את תגובת המנוע, תיבת ההילוכים ובקרת המשיכה לתנאי אחיזה נמוכים. עוד מציינת היצרנית כי יכולת הבלימה שופרה, הודות לשימוש בדיסקים גדולים יותר מלפנים, וכך גם נוחות הנסיעה - הודות לבולמים זעזועים אחוריים שונים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים