שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    רק בשביל לקבל חיבוק: הערך המוסף של Huggies
    לאחר שנים של פיתוח, האגיס השיק השנה את מוצר הדגל Huggies Freedom Dry החדש עם הטכנולוגיה החדשנית, ה-Active Channels, לנוחות מירבית וחופש תנועה. עם השקת המוצר החדש, הציג המותג את השפה השיווקית החדשה שלו ששמה דגש על החיבוק של ההורים וההשראה שהמותג מקבל מחיבוק זה, תחת המסר "החיבוק שלכם הוא ההשראה שלנו"

    בשיתוף Superbrands

     

    קימברלי קלארק השיקה את חיתולי Huggies בשנת 1978 בארצות הברית. מאז הושק המותג האגיס (מלשון Hug - חיבוק) ב-140 מדינות בעולם - ומכירותיו השנתיות עולות על שלושה מיליארד דולר. בשנת 1996 השיקה חברת חוגלה-קימברלי (קימברלי קלארק ישראל מאז 2016) את המותג Huggies בישראל, ועד מהרה הוא הפך למותג חיתולים מוביל בשוק המקומי.

     

    מלבד חיתולים מציע המותג מגוון פתרונות משלימים בתחום ההחתלה המלווים את התינוקות וההורים מרגע הלידה וכוללים מגבונים לחים, חיתולי גמילה ומשטחי החתלה.

     

    מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

    superbrands  ()

    הסביבה התחרותית

    שוק החיתולים בישראל מציע לצרכן חיתולים במספר רמות איכות ומחיר, ובהם מותגים פרטיים של הקמעונאיות הגדולות, מותגי Value for Money וחיתולי פרימיום וסופר-פרימיום. השוק מתאפיין בתמורות ובחדשנות טכנולוגית ומוצרית, אך גם בשחיקת מחירים בשל התחרות הגוברת בו. קהל היעד העיקרי של מוצרי ההחתלה הם הורים לתינוקות בגילאי 0-2. מצד אחד ההורים רגישים מאוד לאיכות המוצר ומפגינים נאמנות למותג שהוכיח את עצמו, אך מצד שני מחפשים אחר מבצעים משתלמים וחשופים למסרים שיווקיים ממוקדים מאי פעם.

     

    זירה תחרותית נוספת ומשמעותית לא פחות היא הערך לצרכן. אם בעבר הערכים המרכזיים שהבליטו המותגים היו היובש והספיגה של החיתול, ורק מותגים מעטים בענף הדגישו גם רכות ושמירה על עור התינוק, הרי שכיום רוב המותגים – ובהם גם המותגים הפרטיים – מסמנים את עולמות הפרימיום כיעד. לאחר שבשנים האחרונות קימברלי קלארק שמה דגש על ערך הנוחות עם השקת חיתולי פרידום דריי, ופרידום דריי פנטס, נכנסו עוד ועוד מותגים לזירות נוספות מעבר ליובש וספיגה וכיום מציעים ערכים מוספים בקטגוריה. על כן, בקטגוריה שרוויה במוצרים ותמהילים שונים של איכות מול מחיר, הסביבה התחרותית הופכת למורכבת יותר וממוקדת ערך אמיתי לצרכן.

     

    האתגר השיווקי

    לאור התחרות הגוברת בשוק חיתולי הפרימיום, האתגר המרכזי של האגיס הוא לחדד את הערך המוסף עבור הצרכן באמצעות חדשנות מוצרית וטכנולוגית. כל זאת, לצד ניהול תקשורת שיווקית אפקטיבית, שתזהה את צורכי הלקוח ותציע הצעות ערך ותכנים רלוונטיים בכל שלב בו הוא נמצא. במקביל, ממשיכים בהאגיס לחזק את גזרת הפרימיום והסופר-פרימיום. זאת, לצד בניית שפה חדשה ועקבית לכל המוצרים, כך שתפגוש את הצרכן בנקודות ההחלטה המשמעותיות לאורך כל מסע הלקוח – מהרגע שבו מתחילים לחתל את התינוק ועד לשלב הגמילה. המותג מציע ערכים מוספים רבים שבאים לידי ביטוי במוצרים עצמם וגם בעולמות התוכן הדיגיטליים התומכים שלו, בקהילות וברשתות החברתיות.

     

    הפתרונות היצירתיים

    האגיס פרידום דריי החדש. בשנה החולפת, לאחר שנים של מחקר ופיתוח, השיקה קימברלי קלארק ישראל את הדור החדש של Huggies Freedom Dry. החיתול החדש, המבוסס על החיתול המוכר והאהוב על הצרכנים בזכות יתרונות הספיגה והשמירה על עור התינוק, משולב בטכנולוגיה חדישה שפותחה בחברה העולמית ומבטיחה נוחות וחופש תנועה מקסימליים לתינוק. זאת, הודות לטכנולוגיית ה-Active Channels – תעלות ספיגה חדשניות הממוקמות לאורך הפד של החיתול, גורמות לפיזור נוזלים אחיד ומהיר, ובכך מסייעות במניעת התנפחות החיתול ותורמות לשמירה על עור התינוק יבש. הנוחות וחופש התנועה שמאפשרות תעלות הספיגה החדשניות הן יתרון משמעותי, במיוחד בשלב שבו התינוקות הופכים לאקטיביים יותר.

     

    הערך המוסף המוביל את השקת הדור החדש של החיתול הוא הנוחות בכל תנועה, וזאת מתוך התובנה שתינוקות מגיל 4-5 חודשים ועד שלב הגמילה, נעים יותר וזקוקים לחיתול נוח שלא יפריע לתנועתם החופשית. ההתנפחות האופיינית לחיתול מלא נוזלים מגבילה את חופש התנועה, ולכן הפתרון בדמות חיתול שיודע לפזר במהירות את הנוזל באופן אחיד מביא ערך אמיתי לצרכן.

     

    יחד עם האגיס פרידום דריי החדש, מוצר הדגל של המותג, השיק המותג האגיס שפה תקשורתית חדשה. השפה החדשה מבית קימברלי העולמית, שהושקה בישראל לראשונה, שמה במרכז את את החיבוק שהוא ההשראה לכל מוצרי המותג ולכל העשייה שלו. קימברלי קלארק ישראל יצאה בקמפיין שמראה את מהות השפה, והיא תמשיך לתקשר אותה בכל נקודות המגע עם הצרכן.

     

    מגבונים לחים עדינים במיוחד. כמותג שאחד מערכיו המרכזיים הוא שמירה על עורו העדין של התינוק, האגיס ממשיך להציג חדשנות מוצרית. במסגרת זו, יצא השנה עם שדרוג נוסף בקטגוריית הפרימיום - מגבונים לחים עדינים במיוחד, המתאימים לשימוש כבר מהיום הראשון. המגבונים החדשים בעלי מרקם רך ועבה במיוחד, היפואלרגניים, ללא בישום, מכילים 99% מים מטוהרים, ועדינים כמו צמר גפן ומים. המוצר פותח במעבדות של קימברלי קלארק העולמית והוא ממשיך לשקף את המחויבות העמוקה לנוחותו ובריאותו של התינוק.

     

    מהלך כוחו של חיבוק. המותג האגיס ממשיך ללוות את עמותת "חיבוק ראשון", באמצעות העלאת המודעות לכוחו של חיבוק ומגע להתפתחותו התקינה של התינוק, ובפרט עבור תינוק שנולד טרם זמנו. השנה השיק המותג תערוכת צילומים בשיתוף מגזין "את", סלבריטאיות ומובילות דעה, כאשר כל ההכנסות מהמכירה הפומבית של התמונות נתרמו לעמותה. בנוסף, המהלך לווה בקמפיין ברשתות החברתיות ועודד את הגולשים לשתף תמונות – כשהאגיס תרם סכום נוסף עם כל תמונה שהועלתה.

     

    אבני דרך בחייו של Huggies

    1978 - קימברלי קלארק משיקה את Huggies בארצות הברית.

    1996 - Huggies מושק לראשונה בישראל תחת סיסמה "החיתול הנמכר ביותר באמריקה".

    2007 - חיתול הג'ינס הראשון בהיסטוריה מושק תחת Huggies בישראל.

    2011 - השקת סדרת חיתולים ייעודית לרך הנולד Huggies Little Babies.

    2012 - השקת חיתולי Huggies Freedom+ ו-Huggies Boys&Girls.

    2013 - השקת "החיתול הראשון שלי" (מידה NB) תחת סדרת Huggies Little Babies - חיתול ייעודי לשבועיים הראשונים.

    2015 - חנוכת המפעל החדש בישראל, השקת Huggies Freedom Dry וחדשנות בסדרת Huggies Little Babies.

    2016 - השקת Huggies Extra Care.

    2017 - השקת Huggies Freedom Dry Pants, תחתוני חיתולים בעלי מותנית 360°.

    2018 - השקת הדור החדש של Huggies Freedom Dry, ושפה תקשורתית חדשה.

     

    דברים שלא ידעת על Huggies

    • חיתולי Huggies הושקו בעולם בשנת 1978 ותוך שבע שנים הפכו לחיתולים הנמכרים ביותר בארה“ב.
    • Huggies הוא החיתול הנמכר ביותר בישראל.
    • בישראל נולדים מדי שנה כ-176 אלף תינוקות; תינוק צורך בממוצע שישה חיתולים ביום.
    • סדרת Huggies Little Babies היא סדרת החיתולים הראשונה לרך הנולד המיוצרת בישראל.
    • בחמש השנים האחרונות זכה האגיס בפרס החדשנות הבינלאומי "מוצר השנה - בחירת הצרכנים" בקטגוריית החיתולים:

         2013 - Huggies Boys&Girls

         2014 - החיתול הראשון שלי

         2015 - Huggies Freedom Dry

         2016 - Huggies Extra Care

         2017 - Huggies Little Babies

         2018 - Huggies Freedom Dry Pants

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    Huggies
    צוות ניהול ושיווק
    צוות חטיבת שיווק ואסטרטגיה בקימברלי קלארק ישראל
    מומלצים