שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    SABON: מקריית גת ללונדון, פריז וניו יורק
    היא התחילה לפני כ-21 שנה כחנות קטנה ברחוב שינקין בתל אביב, והפכה לרשת עולמית עם כ-220 סניפים ברחבי העולם ולמעלה מ-40 בישראל. כלל מוצרי SABON מבוססים על רכיבים טבעיים מהעולם ומיוצרים במפעל החברה בקריית גת. זה סיפור ההצלחה של המותג

    בשיתוף Superbrands

     

    הסיפור של SABON התחיל ב-1997 אז הקימו צמד חברי הילדות אבי פיאטוק וסיגל קוטלר-לוי חנות קטנה בשם "סבון של פעם". החנות הראשונה נפתחה ברחוב שינקין המיתולוגי בתל אביב. כבר אז נמכרו בה סבונים ממרכיבים טבעיים שיוצרו בעבודת יד ומהווים עד היום את אחת מהקטגוריות המזוהות עם המותג בכל העולם. בסוף 2016 קבוצת הקוסמטיקה הצרפתית גרופ רושה רכשה את המותג מידי סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק.

     

    החל מיום הקמתה, רוקחת SABON את מגוון מוצריה על בסיס מרכיבים איכותיים ומקפידה על עיצובים שובי לב, תוך מתן דגש משמעותי על חוויית המוצר וחוויית הקנייה. מיום הקמתה שמה SABON דגש על שמירת איכות הסביבה, הן במוצרים והן בחומרי האריזה. ההשראה לחוויה האינטימית שמספקות חנויות SABON שאובה מעולם מעדניות היוקרה הקולינריות, עם ההתאמות הנדרשות לעולם הקוסמטיקה והמוצרים הנמכרים בחנויות.

     

    מותגי על נוספים בערוץ Superbrands:

     

    superbrands  ()
    ב-2003, במקביל להתפתחות הרשת בישראל, השיק המותג חנות ראשונה בחו"ל, בשכונת West Village הטרנדית בניו יורק. כיום, הרשת כבר מתפרשת על למעלה מ-40 חנויות בישראל וכ-220 חנויות בחו"ל. הנהלת החברה צופה התרחבות בשנים הקרובות לכ-600-800 חנויות בסך הכל ברחבי העולם. למרות ההתרחבות הבינלאומית, SABON שומרת על גאוות היחידה הישראלית ומייצרת את כל מוצריה במפעלה בקריית גת. המותג מעורר עניין רב והצלחה בכל המדינות בהן מתפתחת הרשת, בהן ארצות הברית, צרפת, אנגליה, יפן, הונג קונג וטייוואן.

     

    האתגר השיווקי

    ענף הריטייל חווה תקופה לא פשוטה שמתבטאת בירידה בתנועה אל החנויות הפיזיות בעיקר בגלל עלייה בצריכה באונליין. האתגר של SABON הוא לספר את הסיפור של המותג על ידי יצירת ערך עבור הלקוחות. המותג נותן ערך אמיתי דרך חוויית החנות, אתר הסחר, המדיה החברתית, יחסי הציבור, משפיענים ועוד. המטרה של SABON היא לספק לקונה את החוויה הטובה ביותר בכל דרך שהוא בוחר ליצור קשר - במובייל, בדסקטופ, בחנות, או הכול ביחד.

     

    סינרגיה בין כל ערוצי השיווק

    SABON שמה לה למטרה לשלב בין כל הערוצים השיווקיים שלה על מנת לייצר חוויית לקוח מקיפה, טובה ואיכותית. ל-SABON תפיסה הוליסטית של השיווק שמאחדת את הפעילות בכל ערוצי המדיה שלה – מדוא"ל ועד לרשתות החברתיות. ב-SABON מעוניינים להעניק ללקוח את המידע, ומגוון רחב של ערכים, בכל פלטפורמה בה הוא נמצא - בין אם זה בעמוד הפייסבוק הבינלאומי של המותג, בעמוד האינסטגרם המכיל את כל הקולקציות החדשות, דרך ערוץ היוטיוב המכיל מגוון סרטונים לשימוש במוצרי החברה ועד לכתבות תוכן עשירות באתר. בזכות הגישה ההוליסטית של SABON, הלקוח יכול גם לתקשר עם החברה בכל אמצעי אונליין או אוף ליין שיבחר - פייסבוק, אתר, מייל וגם בחנויות הפיזיות, כך שהוא זוכה לחוויית שירות עקבית בכל אחת מהפלטפורמות.

     

    superbrands  ()

    התמקדות בחוויית הקנייה

    מאז הקמתה, ייחודה של SABON בעולם הביוטי והלייף סטייל טמון ביכולת לייצר עבור הלקוחות חוויית מוצר ייחודית, בוטיקית, שמפעילה את כל החושים ברמה הגבוהה ביותר. המוצרים מבוססים על חומרי גלם טבעיים ממקורות שונים בעולם. האריזות מעוצבות ונבחרות בקפידה ובהתאמה מלאה לכל אחד מסוגי המוצרים תוך ירידה וחשיבה על כל הפרטים הקטנים.

     

    PLV (פאצ'ולי, לבנדר, וניל) – הוא ניחוח הדגל של SABON שפותח בתחילת דרכה של החברה, והפך מאז לריח המזוהה והאהוב ביותר של המותג בכל העולם. חלק מהניחוחות שפותחו בחברה (כמו ריח הווניל) היוו חדשנות משמעותית בתחום הקוסמטיקה והפכו מאז לריחות מקובלים בתחום בכל העולם. צוות הפיתוח של SABON עוסק תמיד בטרנד, המוצר או הריח האהוב הבא. תהליך הפיתוח אורך מספר רב של חודשים, והוא עובר מכלול רב של בדיקות כדי שיגיע ללקוחות בשלמות הראויה.

     

    שמה של רשת SABON נקשר מיומה הראשון בחוויית הקנייה הייחודית בחנות. בכל אחת מחנויות הרשת נחתכים הסבונים בעת הקנייה בהתאם לצורכי הלקוח ומוצגים לראווה בכוורות. אופן ההצגה והטיפול במוצר מזכיר ביקור במעדנייה איכותית. הייחודיות באה לידי ביטוי גם בשיטת המכירה - ובעיקרה, הבאר העומדת במרכז כל חנות של SABON, אולי האלמנט המזוהה ביותר עם הרשת. בבאר יכולים הלקוחות לגעת במוצר, להתנסות ולבחור את המרקם והניחוח המתאים להם בדיוק. גם אריזת המוצרים מקבלת התייחסות של אמנות לכל דבר. כל קולקציה היא מלאכת מחשבת של הגשה ותשומת לב לכל פרט, החל מסרט הקשירה שעל האריזה ועד התוויות של המוצרים. האריזה, לתפיסת המותג, היא חלק בלתי נפרד ממכלול חוויית הקנייה המלאה, בין אם מדובר במתנה ובין אם מדובר במוצרים לצריכה עצמית.

     

    חוויית הקנייה הייחודית מתקיימת בסינרגיה עם ההקפדה על עיצוב זהה בכל חנויות הרשת בארץ ובעולם. בין אם מדובר בחנות בטוקיו, בלונדון, בתל אביב או בניו יורק, בכל אחת מהן ירגיש הלקוח את אותו המגע, ישמע את אותם הצלילים, יריח את אותם הניחוחות ויחווה את חוויית הקנייה הייחודית של המותג. וכך, בעולם המהיר והתזזיתי של היום, מקבלים הלקוחות שמגיעים לחנויות המותג מסביב לעולם חוויה אישית ואינטימית מסוג אחר. חוויה המעניקה להם תחושת שייכות אמיתית.


    superbrands  ()
     

    אבני דרך בחייו של SABON

    1997 - החנות "סבון של פעם" נפתחת ברחוב שינקין בתל אביב.

    2003 - הרשת פותחת את החנות הראשונה מחוץ לישראל, ב-West Village שבניו יורק.

    2008 - הרשת פותחת סניף ראשון בטוקיו. כיום יפן מרושתת ב-40 סניפים של SABON.

    2010 - פתיחת הסניף הראשון של הרשת בפריז.

    2010 - הקמת מפעל ייצור בקריית גת, המייצר את מוצרי החברה לכל העולם.

    2014 - פתיחת סניפים בלונדון, הונג קונג וטייוואן.

    2015 - פתיחת חנות קונספט בניו יורק, המשלבת מעבדה לייצור סבונים בעבודת יד. זו החנות ה-17 בארה"ב.

    2016 - החברה נמכרת לתאגיד גרופ רושה הצרפתי.

    2018 - פתיחת חנות ראשונה בסינגפור.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים