שתף קטע נבחר

מלחמת הפארם: שופרסל נלחמת בסייל של סופר-פארם - אבל ניו-פארם עדיין יקרה

שמפו ב-5 שקלים, 60% פחות במחיר: רשת סופר-פארם יצאה בהנחות עמוקות למחזיקי כרטיס אשראי לייף סטייל בלבד, ואילו שופרסל עלתה במקביל עם מחירי מבצע לכלל הלקוחות - שלעתים קרובות מנצחים את המתחרה. דווקא ערב השקת הרשת החדשה של שופרסל שתחליף את ניו-פארם, המחירים לא מספיק אטרקטיביים. צפו בטבלת המחירים המלאה

"בלאק פריידיי" של רשתות הפארם: שמפו ב-5 שקלים, תחבושות היגייניות בפחות מ-10 שקלים ובהנחה של יותר מ-60% - זה מה שקורה בימים אלה בסופר-פארם ובשופרסל. סופר-פארם יצאה בסייל המסורתי שלה לחברי מועדון, שמטרתו בעיקר לצרף חברי מועדון חדשים לכרטיס האשראי שלה, לייף סטייל. בשופרסל החליטו להחזיר מלחמה - והורידו מחירים על מוצרי הפארם.

 

מבצעי בלאק פריידיי בישראל: הרשתות חוששות - והורידו מחירים

שופרסל מעתיקה מאמזון: משלוח חינם מארה"ב ובלי מע"מ בבלאק פריידיי

לא רק בחו"ל: המבצעים השווים לבלאק פריידי בישראל

 

כך, בעוד שסופר-פארם מוכרת דאודורנט ספריי אדם וקולגייט מי פה 250 מ"ל ב-5 שקלים בלבד, שופרסל מוכרת מוצרים דומים ב-9.90 שקלים לשני מוצרים; או מציעה פריטים כמו דאודורנט ניוואה ב-8.90 שקלים.

מלחמת מחירים שופרסל סופר פארם ()

מלחמת מחירים שופרסל סופר פארם ()

לפעמים מדובר במחירים הנמוכים ביותר בשוק: כך למשל, סופר-פארם מוכרת (עד היום בלילה) נוזל כלים פייריי 650 מ"ל ב-6.90 שקלים במסגרת המבצע. אבל ללקוחות שאינם מחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת, היא מוכרת את המוצר ב-10.90 שקלים - ממש כמו המחיר הנוכחי של שופרסל. רק שימו לב שרמי לוי מוכר את אותו המוצר בשגרה ב-8.90 שקלים - ללא מבצע שמוגבל לחברי מועדון.

 

דווקא בניו פארם המתחדשת המחירים לא אטרקטיביים

ומה קורה בניו פארם? הרשת, שבימים אלה משנה את פניה – שלטי ניו-פארם מוסרים מהחנויות ושלטים חדשים של רשת בשם Be יקומו במקומם – לא מציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד. למעט חוט דנטלי ללא שעווה אוראל-בי 50 מטר שנמכר ב-11.90 שקלים לעומת 21.90 שקלים בסופר-פארם, ומחיר נחמד על זוג מסטיקים של אורביט, המחירים שלה לא טובים יותר משל סופר-פארם - ואפילו לא נמוכים יותר משל רשת האם שלה. המחירים "הרגילים" שלה ללא מבצע גבוהים מאוד.

 

בשופרסל לא מתכננים שהרשת שתחליף את ניו-פארם תהיה זולה באופן מיוחד, אלא בעיקר רוצים לצחצח וללטש אותה, כדי שתדמיתה תהיה שונה מהתדמית המעט "מסכנה" של ניו-פארם. כמו כן, המטרה של שופרסל היא ליצור מותג שיהיה נחשק, אבל בכל זאת שונה מהמותג החזק והלכאורה מנצח של סופר-פארם. יחד עם זאת, כוח הקנייה של שופרסל מאפשר לה להוריד מחירים בניו-פארם החדשה והנוכחית, אבל משום מה נראה שזו אינה מגמה בולטת כרגע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים