שתף קטע נבחר

במרצדס מתעקשים: הדיזל יגיע גם ל-G קלאס

למרות נסיגה במכירות דגמי מכוניות עם מנוע דיזל, מרצדס אינה מוורת על גרסה מונעת סולר ל-G ואגון החדש. אצלנו ברבעון השני של השנה

מרצדס חושפת גרסת בסיס ל-G קלאס עם מנוע טורבו-דיזל, אשר צפויה להגיע ארצה ברבעון השני של 2019, כך מוסרת היבואנית, חברת כלמוביל. יש להזכיר כי מכירות דגמים מונעי דיזל ברחבי העולם נמצאות בנסיגה חדה, בין היתר עקב שערוריית דיזלגייט לה אחראי קונצרן פולקסווגן. 

 

 

ה-G350d יצויד במנוע טורבו-דיזל עם שישה צילינדרים בטור והספק מרבי של 286 כ"ס, 41 כ"ס יותר מה-V6 בדגם היוצא. נתון המומנט זהה - 61.2 קג"מ - אך הוא זמין כעת החל מ-1,200 סל"ד (400 סל"ד נמוך מבעבר).

מרצדס G350d ()

המנוע משודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שבעה בדגם היוצא) ולהנעה כפולה-קבועה ביחס של 60-40 לפנים-אחור. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.4 שניות ו-199 קמ"ש מרביים, קיצוץ של 1.4 שניות משמעותיות ותוספת 7 קמ"ש זניחים למהירות המרבית. צריכת הדלק השתפרה במעט ועומדת מעתה על 10.3 ק"מ לליטר.

מרצדס G350d ()

העיצוב החיצוני והפנימי זהים ל-G500 בו נהגנו בהשקה העולמית. בעוד שבחוץ מדובר שמירה על המראה האייקוני והמרובע, בפנים מדובר במהפך של ממש כולל צמד מסכי "12.3 - האחד משמש כלוח מחוונים והשני כמסך מידע למערכות נוחות, בידור ומידע. מרחב המחיה טוב מבעבר תודות לגידול בכל מימד.

מרצדס G350d ()

נזכיר כי ה-G החדש ממשיך להתבסס על שלדת סולם (קשיחה ב-50 אחוז לעומת הקודמת) ומתלה אחורי מסוג סרן חי, אבל מלפנים הוא מצויד כעת במתלה נפרד מסוג עצמות עצה כפולות שפותח במיוחד עבורו. בדגמי הבנזין שינויים אלה מאפשרים הפחתת משקל של כ-170 ק"ג. שני הצירים נתמכים קפיצי סלילי עם בולמי זעזועים אדפטיביים. מערכת ההנעה הכפולה כוללת הילוך כוח ושלוש נעילות דיפרנציאל (מרכזית, אחורית וקדמית) כציוד תקני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים