שתף קטע נבחר

סוזוקי ג'ימני - עכשיו גם הטנדר

סוזוקי ממשיכה לפרוט על מיתרי הרגש והנוסטלגיה ומציגה גרסת טנדר לג'ימני החדש, ומחזירה בכך לחיים את הטנדר של שנות ה-80. כולל גימורי העץ בצדי המרכב

אחרי מרצדס וג'יפ, גם סוזוקי מציגה טנדר המבוסס על רכב שטח חדש וקלאסי. בתערוכת טוקיו שתיפתח בעוד כשבועיים תחשוף היצרנית היפנית גרסת טנדר לג'ימני החדש, בשלב זה כאב-טיפוס לפני ייצור - עם סיכוי רב להגיע לכביש תוך כשנה.

 

 

מאז הסמוראי הראשון (מכונה SJ40) משנות ה-80 ששווק גם בגרסת טנדר עם בסיס גלגלים ארוך, לא הציעה היצרנית הקטנה תצורה דומה לרכב השטח המיתולוגי. יש להניח כי ההד התקשורתי החיובי סביב גרסאות אלו אצל המתחרים, שכנע את סוזוקי ללכת בדרך דומה.

סוזוקי ג'ימני ()
הג'ימיני-טנדר מבוסס על אותה שלדת סולם, מערך מיתלים (סרנים חיים עם קפיצי סליל מלפנים ומאחור) ומידות (צנועות) בתצורת חד-קבינה לשני נוסעים עם ארגז קטן מאחור. סוזוקי לא פספסה כאן אף מוטיב עיצובי שיכול לעורר רומנטיקה מוטורית בקרב חובבי שטח, לרבות חיפויי עץ סביב למרכב בדומה לסמוראי טנדר, כמו-גם חישוקים ייחודיים. גם מקומם של קשת לארגז, רביעיית פנסי לד וצמיגי שטח אגרסיביים (MT) של ברידג'סטון לא נפקד.


סוזוקי ג'ימני ()
 

לצד הטנדר תציג סוזוקי בתערוכה גם גרסת שטח קיצונית תחת השם Survive (לשרוד), עם פגוש קדמי ממתכת המשפר את זווית הגישה, צמד ווי עיגון (לעומת אחד בדגם הרגיל) וכננת עם מיקום שונה ללוחית הרישוי. יש גם מגיני רשת ליחידות התאורה מלפנים ולפינות המרכב, חלונות הצד מאחור הוסרו והפתחים נאטמו, יש חישוקים ייעודיים וכלוב התהפכות חיצוני עם גגון לצמד יריעות מתכת מחוררות (שפאלות) לחילוץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים