שתף קטע נבחר

ייצוגית נגד רמי לוי ב-17 מיליון שקל בטענה להטעיית צרכנים

התביעה הוגשה נגד רשת שיווק השקמה על פרסום באתר מכירות האונליין. לטענת התובע, הרשת נוקטת בשיטות הטעייה, כמו הצגת מחיר ללא מע"מ המתווסף רק לאחר השלמת ההזמנה - כדי לגרום לצרכן להעדיף לקנות אצלה

בקשה לתביעה ייצוגית נגד רמי לוי: לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה בקשה לתביעה ייצוגית בגובה 16.8 מיליון שקל נגד רשת שיווק השקמה שבשליטת לוי, בטענה להטעיית צרכנים באתר מכירות האונליין של הרשת.

 

הרשות להגנת הצרכן תבדוק חשד להטעיה בפרסום ברשת רמי לוי

מכירת הקואופ: הצעת רמי לוי הגבוהה מכולן

רמי לוי: עלייה במכירות ושחיקה ברווחיות ברבעון השלישי

 

התובע, הרצל לויפור מהוד השרון, טוען כי הרשת נוקטת באתר בשיטות הטעייה שונות כדי לגרום לצרכנים להעדיף לקנות אצלה. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין אילון עישר ונתנאל אבאיו ממשרד סימון עישר דסקל תמיר ושות׳.

 

בין השיטות שציין התובע תמחור נמוך למוצרים שונים, שאחרי השלמת הקנייה נטען שאינם במלאי ובמקומם מוצעים מוצרים תחליפיים שמחירם גבוה יותר. זאת ועוד: לטענת התובע, כשהגיע לסניף לאחר שנאמר לו שהמוצרים המוזלים אינם במלאי, נמצאו אלה על המדף.

 

טענה נוספת נוגעת להצגת מחירים ללא מע"מ, המתווסף רק לאחר השלמת ההזמנה על ידי הלקוח. התובע העריך את הנזק הכלכלי שנגרם לכל לקוח בכ־3.58 שקלים, ולסך הקונים באתר הרשת במיליוני שקלים. הוא מבקש מבית המשפט לחייב את הרשת לתקן את האתר, ולקבוע פיצוי כספי לצרכנים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: דרור סיתהכל
רמי לוי
צילום: דרור סיתהכל
מומלצים