שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פרטנר TV המשיכה לגבות מבת 78 למרות שהתנתקה
    האישה היתה לקוחת פרטנר מספר ימים ולמרות זאת חויבה על 12 חודשים. בעקבות פנייה של בנה, החברה זיכתה את האישה ב-300 שקל ורק אחרי פניית ynet השלימה את הזיכוי ל-766 שקל והוסיפה לכך עוגה וחלה לשבת. פרטנר: "עורכים תחקיר כדי לבדוק ממה נבע העיכוב"

    היתה לקוחת פרטנר מספר ימים בלבד, ושילמה במשך כשנה: ר' פנה ל-ynet בתלונה על חברת פרטנר. לטענתו אמו מקבלת חיובים חודשיים מהחברה למרות שהתנתקה משירותיה ולמרות שהוא עצמו כבר התקשר לחברה כדי ליידע אותה על החיוב השגוי.

     

    יש לכם תלונה על חברת תקשורת? כיתבו לנו >>

     

    לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

     

    "אחי העביר את אמי, בת 78, לפרטנר TV לפני כשנה", סיפר ר' ל-ynet. "אחרי יומיים שלושה הוא החזיר אותה בחזרה לחברת הטלוויזיה שהיא היתה מנויה לה קודם למעבר. הסיבה לכך היתה שהיא לא הבינה איך להפעיל את שירות הטלוויזיה של פרטנר והיא אישה דיכאונית שנבהלה מהחידוש ולכן החליט אחי להחזיר אותה לחברה הקודמת.

     

    למרות שאחי דאג להתנתק מפרטנר, נסע לאשדוד והחזיר להם שני ממירים וראוטר, גילינו שהמשיכו לחייב אותה בכ-60 שקל לחודש. התקשרתי לשירות הלקוחות והנציגה אמרה לי: 'אני רואה שאתם לא איתנו הרבה זמן, 9 חודשים, אזכה אותך על כל זה תוך כמה ימים ונבטל תשלומים עתידיים'.

     

    ר' ממשיך ומספר : "עברו כמה חודשים מאז. שוב בדקתי את פירוט האשראי של אמי ולא רק שלא החזירו אלא שממשיכים לחייב. עברה שנה ומשהו. היא חולה מאוד, אישה שסובלת מדיכאון עמוק, גרה לבד. כנראה שמדובר בכמה מאות שקלים".

     

    פרטנר: מתנצלים על העברת יתרת הזיכוי באיחור

    אחרי פניית ynet אמר לנו הבן כי החברה כבר החזירה לאמו 300 שקל טרם הפנייה וכעת מסרה לו שתחזיר לה 466 שקל נוספים, כדי להגיע לזיכוי מלא. לפי ר', הודות לפנייה, "יזכו אותה עוד מספר ימים, החיוב ייפסק וגם ביקשו לשלוח לה מתנה קטנה. המוקדן שחזר אלינו, נתנאל, התנצל והיה אדיב וסבלני. ביום שישי שלחו לנו עוגה וחלה לשבת, לצד בלון וברכה. עוד לא בדקתי את הכרטיס אך אני מקווה שהזיכוי הוחזר ושהופסקה הוראת הקבע".

     

    מפרטנר נמסר בתגובה: "התנצלנו בפני ר' ואימו, והעברנו את יתרת הזיכוי שהגיעה לה ושלצערנו לא הועברה מיד עם בקשתם. אנחנו עורכים תחקיר כדי לבדוק ממה נבע העיכוב על מנת להימנע ממקרים שכאלה בעתיד".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    צילום: shutterstock
    אנדרואיד TV טלוויזיה חכמה שלט רחוק
    צילום: shutterstock
    מומלצים