שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    חקירה נגד פנגו: מחייבים על שירותי הודעות גם ללא הסכמת הצרכן

    לפי הרשות להגנת הצרכן, אפליקציית החניה גובה כברירת מחדל על שירות התזכורות פנגו סימפל 6.90 שקלים בחודש, למרות שיתכן שלא כל הצרכנים מעוניינים בכך. בנוסף, השירות מוחל אוטומטית על כל כלי הרכב שעל שם המנוי. מסתמן: הרשות תבקש להטיל על החברה קנס. פנגו: נפעל לשיפור תהליכים ובקרה בכל הנוגע למכר במוקד ובאפליקציה

    ייתכן שאתם מקבלים תזכורות מפנגו - ולא שמתם לב שיש לכך עלות חודשית: הרשות להגנת הצרכן נמצאת בימים אלה בשלבים אחרונים של חקירה נגד אפליקציית החניה פנגו. החומר מועבר לחקירה לצורך החלטה על הטלת עיצום כספי על החברה.

     

    בקשה לייצוגית נגד החרמון: גבו יותר מע"מ

    מכה למועצה לצרכנות: ננזפה על הגשת ייצוגית "לא אקטואלית" נגד אל על

    הנפילה של ילנה מלישבה ישראל: יש לקוחות שעוד לא קיבלו זיכוי

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    למשרדי הרשות הגיעו כמעט 100 תלונות נגד פנגו בעניין שירותי "פנגו סימפל". אלה שירותי תזכורות שניתנים כברירת מחדל לכל מי שמתחבר לאפליקציה בסלולר, ועל הצרכן לסמן שאינו מעוניין בשירותים האלה. מי שלא שם לב - מחויב מדי חודש ב-6.90 שקלים (המחיר עמד בעבר על 4.90 שקלים).

     

    >> יש לכם תלונה על פנגו או חברה אחרת? כיתבו לנו

    פנגו ()
    פנגו
     

     

    רוב המתלוננים לרשות טענו שלא שמו לב שהשירות מסומן. הם ביקשו להתחבר לשירות - ובאופן אוטומטי חייבו אותם על תזכורות שונות בנוגע לחניה שלהם. היו גם צרכנים שטענו שהם לא מעוניינים בשירות ובכל זאת חויבו עליו.

     

    תלונות נוספות התקבלו על כך שברגע שהשירות אושר - הוא אוטומטית הושת על כל כלי הרכב שמשויכים למנוי. הלקוחות טענו שהחברה לא מראה להם את השירות בעת ביצוע העסקה - למרות שמדובר במידע מהותי עבור העסקה, והלקוח מקבל את המידע רק בחשבונית אחרי שחויב.

     

    מפנגו נמסר בתגובה: "שירות פנגו סימפל מייצר ערך רב מדי יום וחוסך כסף, זמן וטרחה בתהליך החניה בכחול לבן ובחניונים. פנגו, המשרתת שני מיליון נהגים, מקפידה על מדיניות של מכר איכותי אשר נועד להבטיח שהלקוח המצטרף הבין את השירות והמחיר. יחד עם זאת, אנו קשובים ללקוחותינו ונחדד את הנהלים הפנימיים על מנת לשפר תהליכים ובקרה בכל הנוגע למכר במוקד ובאפליקציה.

     

    "כמובן נמשיך לתחקר ולטפל פרטנית בכל פניה של לקוח שיפנה אלינו בנושא. נדגיש כי הרשות להגנת הצרכן פנתה אלינו לפני כשנה לבירור פניות של

    כ-50 לקוחות שהצטברו על פני ארבע שנים. כחברה שנוהגת בהוגנות ושקיפות, פעלנו בשיתוף פעולה מלא עם הרשות, תיחקרנו והעברנו את המידע המלא ביחס לכל לקוח והאופן שבו הצטרף לשירות".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים