שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הנפילה של ילנה מלישבה ישראל: יש לקוחות שעוד לא קיבלו זיכוי

    לקוחות של חברת הדיאטה טוענות שהובטח להן זיכוי כספי שלא הגיע ואין מענה בשירות הלקוחות. "כבר מעל לשבוע שאני מנסה להתקשר, הם חייבים לי 1,370 שקל". החברה, שכבר זיכתה לטענתה את רוב לקוחותיה, מסרה ל-ynetשהן יזוכו וכן מוסרת כתובת מייל למשלוח טענות של לקוחות

    חברת דיאטת ילנה מלישבה הפסיקה את פעילותה בישראל בסוף ינואר והבעלים של החברה אילון זרמון, הבטיח שכל הלקוחות שהזמינו מנות שלא קיבלו – יזוכו. כחודש עבר ויש לקוחות שעדיין לא קיבלו החזר כספי.

     

    יש לכם תלונה? כיתבו לנו >>

     

       

    החברה החזירה את הכסף לרוב לקוחותיה, כך נטען מטעמה, אך שתי לקוחות פנו ל-ynet בטענה שכספן לא הוחזר להן, למרות שהחברה פנתה אליהן מיוזמתה ומסרה להן שבכוונתה להחזיר להן את הסכום. לטענתן אין להשיג את שירות הלקוחות של החברה.

    ליהי גרינר בקמפיין של ילנה מלישבה ()
    ליהי גרינר בקמפיין של ילנה מלישבה

     

    "אמרו שזיכו אותי אבל שום סכום לא נכנס"

    שמחה סיפרה ל-ynet "לאחר הבטחות נשנות וחוזרות עדיין לא התקבל ההחזר עבור 2 משלוחים שלי לכרטיס האשראי, וכבר מעל שבוע שאני מנסה לחייג אליהם, אך אין מענה. הם חייבים לי 1,370 שקל".

     

    אחרי פניית ynet לחברה, שמחה מספרת שפנה אליה גורם בחברה. "האדם ששוחח איתי בטלפון אמר לי בתחילה: 'זיכו אותך', השבתי לו שלא זיכו אותי. נכון שבסוף ינואר מישהי התקשרה וביקשה פרטי אשראי והזינה אותם, אבל לא זיכו אותי, כי שום סכום לא נכנס.

     

    "הוא בדק והצליח לאתר אותי כלקוחה, לקח את פרטי ואמר שיזכו אותי עד 10 במרס, אבל שאדע שמי שמזכה זו חברה אחרת, לא ילנה מלישבה. אני מקווה שכך
    יהיה, כי הבעיה איתם היא שאין למי לחזור במקרה שלא יחזירו לי את הכסף. לא השאירו לי פרטי חזרה ".

     

    "נתתי מספר של כרטיס אשראי חדש ולא חזרו אלי"

    אלונה סיפרה ל-ynet שגם אליה פנו מהחברה לשם מתן זיכוי, אך מאז לא ראתה את הכסף. "ב-30 בינואר קיבלתי הודעה מילנה מלישבה ליצור אתם קשר לקבלת זיכוי עבור משלוחים שנעצרו ועד היום אין זיכוי ואין מענה טלפוני בחברת ילנה מלישבה. חייבים לי 750 שקל".

     

    אלונה התקשרה עם החברה ביוני 2018 בעסקה בסך 4,497 שקל, סכום אותו שילמה בעשרה תשלומים של 449 שקל, "מתוכם רק 8 ירדו, היא מספרת.נשארו עוד שני תשלומים שצריכים לרדת. היה לי עוד משלוח אחד שצריך היה להגיע אלי שהתעכב, ואז נאמר לי שכבר לא יגיע. כשהתקשרו אלי אמרו לי שהחברה מפסיקה פעילות עד להודעה חדשה'.

     

    "התקשרתי אליהם אמרו לי 'כן, אנחנו חייבים לך על עוד שבועיים 750 שקל, אין בעיה נחזיר לך את הזיכוי לאשראי עמו ביצעת את העסקה'. יצאתי בתחושה טובה. אחרי זמן מה חזרו אלי, כי החלפתי כרטיס אשראי. הטלפון שלי נגנב והיה בו צילום של כרטיס האשראי שלי, לכן החלפתי כרטיס. נתתי להם את המספר החדש. הנציגה שקיבלה את המספר החדש אמרה שתברר, אך מאז לא חזרה אלי.

     

    "בינתיים, אני מסתכלת בפירוט האשראי ואני לא רואה שום זיכוי שצפוי להתקבל. התקשרתי אליהם ואף אחד לא עונה בחברה. האתר לא פעיל, שירות הלקוחות לא פנוי וגם לא שירות ההזמנות. שום נציג לא עונה.

     

    "החלטתי להתקשר לחברת האשראי, כדי לעצור את התשלומים האחרונים אבל אי אפשר כי החשבונית היא על כל הסכום מבחינתם יתכן שכבר קיבלתי את כל המנות. עקב כך, ב-15 במרס וב-15 באפריל יירדו לי עוד שני תשלומים של עסקה שאני כבר לא מקבלת עבורה את כל התמורה".

     

    לקוחה שלישית שהצליחה להשיג את שירות הלקוחות ב-28 בינואר, סיפרה ל-ynet שהיא צפויה לקבל החזר כספי, אבל נאמר לה שההחזר יכנס לחשבונה רק ב-6 במרס. היא אחת מכמה לקוחות שפנו לחברה דרך עמוד הפייסבוק שלה, שלאחרונה נעלם.

     

    החברה: הלקוחות יזוכו

    מחברת ילנה מלישבה נמסר כי "שמחה זוכתה. לגבי אלונה, נבדק והסתבר שהיא החליפה כרטיס אשראי ולכן אי אפשר היה לזכות אותה. מאתרים אותה כרגע לזיכוי".

     

    ביקשנו מהחברה לספק פתרון לאלו מלקוחותיה שלא מצליחים לקבל מענה בשירות הלקוחות. מהחברה נמסר: "לגבי כאלה שלא מצליחים לקבל מענה הם יכולים לשלוח מייל עם בקשתם ל-service@malysheva.co.il והמערכת תבדוק ובמידה ואכן הם זכאים להחזר הם יקבלו את כל מה שמגיע להם".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים