שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    על מה מתכוונת אפל להכריז בעוד שבועיים?
    "It's Show Time", כתבה ענקית הטכנולוגיה בהזמנה לאירוע שתערוך ב-25 במרץ. כל הסימנים מצביעים על כך שתשיק שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס, ולצידו שירות לצריכת חדשות בתשלום. הינה מה שאנחנו יודעים

    אפל שלחה אמש (יום ב') לעיתונאים הזמנות לאירוע שתערוך ב-25 במרץ באולם סטיב ג'ובס במטה שלה בקופרטינו, קליפורניה. החברה אומנם לא ציינה על מה היא מתכוונת להכריז, אבל כל הסימנים - כמו גם הכיתוב "It's Show Time" על ההזמנה - מצביעים על כך שבכוונתה להשיק את שירות הסטרימינג שלה, שאמור להתחרות בנטפליקס, אמזון פריים, הולו ואחרים.

     

    לצד שירות הסטרימינג, ייתכן שענקית הטכנולוגיה תודיע גם על שירות חדשות בתשלום. מחכים לדור החדש של אוזניות האיירפודס האלחוטיות או לאייפד-מיני חדש? סביר להניח שאפל לא תערבב שמחה בשמחה ותעדיף לשמור את ההכרזות על מוצרי החומרה האלה, שצפויים לצאת בחודשים הקרובים, להזדמנות אחרת.

     

    עיבוד תמונה (עיבוד תמונה. צילום: shutterstock)
    שירות סטרימינג חדש בדרך(עיבוד תמונה. צילום: shutterstock)
    אפל מתכננת ככל הנראה אירוע השקה נוצץ במיוחד: בחודש שעבר דווח באתר "בלומברג" כי היא הזמינה להשקה את השחקניות ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון, ג'ניפר גארנר ואת הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס.

     

    גם ספילברג בפנים 

    שירות הסטרימינג של אפל צפוי לצאת לדרך כבר באביב. בעבר דווח כי החברה השקיעה יותר ממיליארד דולר בפרויקט וחתמה על חוזים עם כוכבים כמו אופרה ווינפרי, ריס ווית'רספון, מ. נייט שאמלאן וסטיבן ספילברג. בניגוד לנטפליקס, אפל מתעקשת על תוכן שמתאים לכל המשפחה, ולכן נראה שלא תמצאו אלימות או סצנות סקס בשירות הסטרימינג שלה. כמה יעלה מנוי? לא ברור, אבל ישנן טענות שמי שבבעלותם מכשיר של אפל יקבלו גישה בחינם.

     

    אינסטייל ג'ניפר אניסטון (צילום: Gettyimages)
    נראה אותך בהשקה? ג'ניפר אניסטון(צילום: Gettyimages)
    לצד שירות הסטרימינג צפויה אפל להכריז על שירות לצריכת חדשות ותוכן מגזיני בתשלום. מדובר באפליקציה שתאפשר לצרוך כמות בלתי מוגבלת של תוכן מגופי תקשורת שונים בתמורה לסכום חודשי קבוע - ככל הנראה 10 דולר. בחודש שעבר דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי אפל דורשת לשמור לעצמה כמעט 50% מההכנסות, מה שגרם לעיתונים כמו "ניו יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט" לסרב להצטרף לשירות. העיתונים הללו מודאגים מסיבה נוספת, חשובה לא פחות - המידע על המשתמשים, כולל פרטי אשראי וכתובות מייל, לא יגיע לידיהם.

    האפשרות שכלי תקשורת חשובים כמו "ניו יורק טיימס" ו"וושינגטון פוסט" יישארו בחוץ בהחלט מעיבה על השירות החדש, אבל ייתכן שמאז אותו דיווח בפברואר הגיעו הצדדים להסכמות, ובסופו של דבר נמצא גם אותם באפליקציה של אפל.

    ההשקה הקרובה של שני השירותים החדשים היא צעד חשוב במסגרת הניסיון של אפל להתגבר על הירידה במכירות האייפון. שירותים שבמסגרתם המשתמשים משלמים מדי חודש סכום קבוע צפויים להיות אחד התחומים שאפל תשקיע בהם את מרב המאמצים בשנים הקרובות.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים