שתף קטע נבחר

סופר-פארם תייבא קוסמטיקה מחו"ל ותקצץ מותגים

על רקע התחרות בענף הפארמה, מעוניינת הרשת לבדל עצמה ממתחרים באמצעות מותגים שאינם משווקים ברשתות אחרות; חלק מהמוצרים יורדו מהמדפים: "לא צריכים 12 סטנדים של מסקרה". תפתח סניפים בקצב של 15-10 בשנה: "לא נפתח סניף שלא יהיה רווחי, נפסיק גם לחסום את Be"

על רקע התחרות הגוברת בין רשתות הפארם הגדולות, מתחילה רשת סופר-פארם לייבא מוצרי טיפוח וקוסמטיקה ישירות מחו"ל. מדובר במגמה שהרשת צפויה לחזק בשנים הקרובות, על מנת לבדל את עצמה מהמתחרה Be באמצעות מותגים שאינם משווקים ברשתות אחרות. במקביל, תדלל הרשת מותגים אחרים על המדף.

 

מותג הטיפוח הקוריאני טונימולי מגיע לישראל

סופר הנפקה: סופר-פארם בוחנת הנפקה בתל אביב

המכולת של סופר-פארם: מגבירה את מכירת המזון בסניפים

 

 

דני לוזון, המשנה למנכ"ל הרשת, ציין במסיבת עיתונאים היום (א') כי "אנחנו לא צריכים 12 סטנדים למסקרה; מספיקים לנו שישה סטנדים. לא נפטר דיילות, אבל נדאג לפריסה גיאוגרפית נכונה בכל סניף". בשלב זה הורידה הרשת מהמדפים שני מותגי איפור: בורז'ואה ומקס פקטור, שיובאו לארץ על ידי לילית קוסמטיקה. לוזון מסר כי בהמשך ידוללו המדפים ממותגים נוספים.

סופר פארם (צילום: אייל טואג)
קוסמטיקה ישירות מחו"ל. רשת סופר-פארם(צילום: אייל טואג)

במקביל, הכניסה סופר-פארם לחנויות הרשת מותגים בלעדיים, או כאלה שמיובאים ישירות, כגון: טוני מולי, גון פרידה ו-PIXI. לוזון הוסיף כי בקרוב גם מותג הבית, מילוקה, יושק בחנויות בחו"ל. לדבריו, מילוקה נמצא במקום השלישי מבחינת היקף מכירות הקוסמטיקה ברשת, אחרי ג'ייד ולוריאל.

 

בנוסף, הרשת צפויה להמשיך ולפתוח סניפים בקצב של 15-10 בשנה - בין היתר בכפר כנא ובחריש. "סגרנו בשנה שעברה את סניף קרליבך בת"א וסניף בקריית שמונה, שהפסידו כסף ועברו לרשת Be", אמר לוזון. "לא נפתח סניף שלא יהיה רווחי תוך שנתיים-שלוש. נפסיק גם לחסום את Be או כל מתחרה אחר. נגמרו הימים האלה".

 

עופר לוי, סמנכ"ל הסחר, הוסיף: "השיקול היחיד הוא פוטנציאל הרווחיות של סניף. בארץ אנחנו רואים שילוב של איקומרס וסניפים, כאשר 80% מההזמנות שנעשות באתר נאספות בסניפים; 40% תוך שלוש שעות, והיתר ביום שלמחרת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אייל טואג
רשת סופר-פארם
צילום: אייל טואג
מומלצים