שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    "מילקי" לגברים בלבד: חברת שטראוס הסירה את הקמפיין
    לאחר ההנחיה של זכיינית הפרסום של הרכבת הקלה שלא להעלות פרסום הכולל נשים שנחשפה ב-ynet - שוב "קמפיין גברי" ברכבת הקלה, הפעם של חברת שטראוס. בעקבות פניית ynet הסירה החברה את הקמפיין. "סיטיפס": "לו היינו מקבלים לאישור את המודעות עם הדמויות הנשיות, היינו מאשרים אותן"
    שוב הדרת נשים ברכבת הקלה בירושלים: נשים הודרו מקמפיין "מילקי" של שטראוס שעלה ברחבי הארץ. לא מדובר במקרה, אלא בהנחיה של זכיינית הפרסום ברכבת הקלה, חברת JCDecaux Israel, לפרסם רק תמונות של גברים, כפי שנחשף כאן בשבוע שעבר.

     

    << הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות >>

     

    ואתם חייבים להיכנס לעמוד פורים המיוחד שלנו

     

    בעקבות פניית ynet הורתה חברת שטראוס להסיר את הקמפיין, והוא אכן הוסר אתמול (יום ד'). עם או בלי קשר לכתבה, באותו היום עלה בתחנות הרכבת הקלה קמפיין חדש של חברת rayban ובו מופיעה אישה. כל זאת, לאחר שנחשף כאן לפני כשבוע, כי הנהלת הרכבת הקלה סירבה להעלות קמפיין לנישואים אזרחיים של התנועה הרפורמית, התנועה המסורתית וישראל חופשית.

     

    קראו עוד בערוץ היהדות :

     

    בשבועות האחרונים עלה ברחבי הארץ קמפיין חדש של חברת שטראוס של מילקי, שבו משתתפים צעירים המספרים על אהבתם למעדן החלב הוותיק עם נקודת קצפת על הפנים. אין המדובר בדוגמנים, אלא באנשים ונשים מן היישוב, שהופתעו לראות את עצמם מככבים על שלטי חוצות ותחנות רכבת. הקמפיין עלה גם בתחנות הרכבת הקלה בירושלים, אך בהבדל בולט: ללא הנשים.

     

    סיטיפס: לא הנחינו

    בעקבות פנייתנו נמסר מחברת שטראוס כי "שטראוס ככלל איננה מפרסמת במקומות שבהם מדירים נשים. הקמפיין הספציפי הזה (בתחנות הרכבת הקלה בירושלים) עלה ללא אישור שלנו, כחלק מפריסת המדיה הכללית. בעקבות פנייתכם הורנו לחברת המדיה להסיר אותו באופן מיידי. אנו מודים לכם על הפנייה".

     

    מילקי לגברים בלבד (צילום: אוהד צויגנברג)
    מילקי לגברים בלבד(צילום: אוהד צויגנברג)

     

    מסיטיפס נמסר בתגובה: "אין ולא הייתה מטעמנו שום הנחייה כזו. בקמפיין המדובר קיבלנו מספר מודעות לאישור, ואישרנו אותן. לו היינו מקבלים לאישור את המודעות עם הדמויות הנשיות בקמפיין, היינו מאשרים גם אותן. נדגיש - אנו מפרסמים בשוטף פרסומים שונים, ובהם ניתן למצוא גם דמויות של גברים, נשים, ילדים ומבוגרים מכל האוכלוסיות והמגזרים בירושלים".

     

    בשבוע שעבר פורסם ב-ynet על סירובה של הנהלת הרכת הקלה להעלות את קמפיין הנישואין האזרחיים. חברת סיטיפס טענה אז כי אין מדיניות נגד פרסום נשים, אלא "במקרה זה מדובר בפרובוקציה מתוכננת ומתוזמרת מראש שנועדה לעשות רעש סביב הקמפיין. סיטיפס מעניקה שירות לכל הקבוצות והמגזרים באוכלוסיה, ולכן לא תאפשר לקבוצה כלשהי להשתמש בפלטפורמה הפרסומית של החברה באופן שפוגע בקבוצה אחרת".

     

    בחברת JCDecaux Israel הודו בפני המפרסמים כי לא יעלו את הקמפיין מחשש להשחתת השלטים: בהשחתת השלטים: "יש לנו אחריות כלפי המתקנים שלנו, ולאור הוונדליזם שמתרחש בקמפיינים המציגים דמויות של נשים - נבצר מאתנו לעלות קמפיינים כאלה".

     

    "הנושא יתברר בבית המשפט"

    למרות התנגדות סיטיפס, אתמול פורסמו שלטי חוצות של קמפיין הנישואים האזרחיים. אורי קידר, מנכ"ל ישראל חופשית, אמר כי "בשעה שסיטיפס ממשיכים לגמגם ולהכחיש עמדה שהובאה מטעם הזכיין שלהם שחור על גבי לבן, הקמפיין לנישואים אזרחיים מפורסם כעת בכל הארץ, כולל בירושלים, ואין לנו שום כוונה להתקפל בנושא.

     

    מילקי לגברים בלבד (צילום: אוהד צויגנברג)
    חפש את האישה (צילום: אוהד צויגנברג)

     

    "מוטב היה שחברת סיטיפס תתנצל לאלתר, תודה בטעותה ותעלה את הקמפיין לפני שנדרש לערכאות משפטיות שיכריחו אותה לעשות כן... ברור לכל שמי שחושב שבישראל 2019 הדרישה לנישואים אזרחיים היא פרובוקציה, כנראה נמצא בבועה מנותקת מהציבור. לצערנו הנושא יתברר ככל הנראה בבית משפט, ולשמחתנו אנחנו בטוחים שסיטיפס תשלם על התנהלותה המוזרה".

     

     

      ()
    מכתבה של זכיינית הפרסום ליוזמי קמפיין הנישואים האזרחיים

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: יעל פרידסון
    חפש את האישה בתחנות הרכבת הקלה
    צילום: יעל פרידסון
    מומלצים