שתף קטע נבחר

מה תעשה משלחת בלוגרים מעליבאבא בים המלח

משלחת מובילי דעה סינים יקדמו את מוצרי אהבה על ידי שידורים חיים מים המלח למיליוני עוקבים בסין

לא רק אמזון מתקרבת לארץ, גם אתרי הקניות הסיניים מגלים עניין בישראל. היום (א') אמורה לנחות מסין משלחת של Tmall, פלטפורמת המסחר האלקטרוני מקבוצת עליבאבא, המוכרת לכ-500 מיליון משתמשים בסין, הונג-קונג, מקאו וטייוואן, דרכה עוברים 60% מהמכירות אונליין בסין.

 

 עליבאבא רוכשת את אינפינטי AR הישראלית

לראשונה: אמזון מאפשרת למכור מוצרים בעברית 

מותג הקוסמטיקה CeraVe מגיע לישראל - ומה עם המחירים?

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

המשלחת מגיעה בשיתוף תאגיד ההשקעות הסיני FUSON שרכש לפני שלוש שנים את יצרנית הקוסמטיקה "אהבה ים המלח". בעבר הצהירה פוסון כי בכוונתה להפוך את אהבה לאחד מעשרת מותגי היוקרה בתחום הנמכרים בסין ופתחה למותג חנות בעליבאבא. זו הפעם הראשונה ש-Tmall בוחרת במותג ישראלי לשיתוף פעולה מסוג זה.

מטה עליבאבא בסין  (צילום: רויטרס)
מטה עליבאבא בסין (צילום: רויטרס)

המשלחת של Tmall כוללת שבעה צרכנים נבחרים של הרשת הנחשבים מובילי דעה ובהם בלוגר הטיפוח הסיני אוסטין (LI JIAQUI), שיש לו 30 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות ונחשב לגאון מכירות אונליין.

 

חברי המשלחת יעבירו שידורים חיים מים המלח למיליוני העוקבים שלהם בסין. לצורך השידור יוקם אולפן שקוף בצורת חתול, הלוגו של Tmall, שימוקם על גדות ים המלח. המטרה היא שמיליוני העוקבים יכירו מקרוב את המותג ואת מקורותיו (הסינים מודעים לים המלח, משום שהוא מופיע בחומרי הלימוד בבתי הספר כתופעת טבע).

 

טום זנג, בכיר בפוסון, אמר בעבר ל"ממון" כי החברה חשבה שכבר בשנת 2017 תצליח להביא את המותג אהבה לרשימת עשרת הנמכרים בתחומו בסין, אבל התחרות מול לנקום קשה. "מאז שרכשנו את החברה מכירותיה גדלות כל שנה ב-15%. בסין אוהבים מותגי יוקרה ולכן אנחנו לא מפרסמים את אהבה כמותג טבעי מים המלח, אלא כמותג יוקרה מישראל הידועה בחדשנות שלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יחסי ציבור
מוצרי אהבה
צילום: יחסי ציבור
מומלצים