שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עדיין אין תאריך להשקת הגלקסי פולד
    שבוע וחצי אחרי תאריך ההשקה המקורי, סמסונג עדיין אינה יודעת מתי הסמארטפון המתקפל שלה יגיע לחנויות. מי שביצעו הזמנה מוקדמת בארה"ב קיבלו הודעה: "אם לא נשמע מכם ולא תקבלו את הטלפון עד 31 במאי, ההזמנה תבוטל אוטומטית"

    הסמארטפון המתקפל של סמסונג עדיין לא נראה באופק: ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית הודיעה היום (ג') שהיא אינה יכולה לנקוב בתאריך שבו תשלח את הגלקסי פולד ללקוחות בארה"ב שביצעו הזמנה מוקדמת. תאריך ההשקה המקורי היה 26 באפריל, אך הוא נדחה כמעט ברגע האחרון לאחר שהתגלו שברים במכשירים שנשלחו לסקירות ראשונות אצל עיתונאי טכנולוגיה.

     

    סמסונג גלקסי פולד (צילום: סמסונג)
    סמסונג גלקסי פולד(צילום: סמסונג)

     

    ההודעה של סמסונג מעניינת במיוחד בגלל נוסח ההתנצלות. "אם לא נשמע מכם ולא תקבלו את הטלפון מאיתנו עד 31 במאי, ההזמנה שלכם תבוטל אוטומטית", נמסר ללקוחות. החברה הבהירה כי על פי הרגולציה האמריקאית היא חייבת להודיע על ביטול ההזמנות אם לא יימסרו במועד שנקבע. בגלל לוח הזמנים הקצר וחוסר היכולת של החברה לנקוב בתאריך המשלוח, קיימת סבירות לא מבוטלת שכל ההזמנות יבוטלו והמכשיר יחזור לשולחן התכנון.


    הגלקסי פולד מיועד לפלח השוק הגבוה, המסוגל לרכוש סמארטפון במחיר של 1,980 דולר. לקוחות שמשתייכים למועדון היוקרתי הזה בוודאי לא ישמחו לקבל לידיהם מכשיר שמתפרק בידיים, יוקרתי ככל שיהיה. לאחר החזרת המכשירים מהעיתונאים, טענו בסמסונג כי הסרת שכבת המגן של המסך גרמה לבעיה. "המסך הראשי בגלקסי פולד כולל שכבת הגנה עליונה שהיא חלק ממבנה התצוגה, ונועדה לשמור על המסך משריטות. הסרת השכבה או הוספה של מדבקות אחרות עשויה לגרום לנזק", אמרו בסמסונג והבטיחו להבהיר נקודה זו ללקוחות הרוכשים.

     


    קשה להניח שהפרשה הזו תגרום לנזק כלכלי משמעותי לענקית האלקטרוניקה הקוריאנית, אך אין ספק שהיא פוגעת ביוקרתה כמובילת חדשנות טכנולוגית וכמי שהתיימרה להוביל טרנד חדש של מכשירים עם מסך מתקפל. היקף היצור המתוכנן של המכשיר החדש היה אמור להגיע למיליון מכשירים בשנה הראשונה, לעומת כ-300 מיליון מכשירים שהחברה מייצרת מדי שנה בממוצע.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים