שתף קטע נבחר

רכש מחשב נייד חדש - ונאלץ לשלוח אותו לתיקון 4 פעמים

א' קנה לבתו, סטודנטית למדעי המחשב, לפטופ של אסוס כדי שתוכל להיעזר בו בלימודים - אך נאלץ לשוב למעבדה כל פעם מחדש. ואז דני שדה נכנס לתמונה

בחודש ספטמבר האחרון רכש א' מחשב של אסוס עבור בתו. הוא לא חסך בהוצאה, מאחר שהיא לומדת מחשבים וזקוקה למחשב איכותי. אלא שכעבור זמן קצר התגלתה במחשב תקלה - והוא נשלח למעבדה של היבואן.

 

תקלה קטנה, טרטור גדול: תיקון הטלפון שלא נגמר

ביטל עסקה תוך דקות - וחוייב בדמי ביטול

תאגיד המים חייב במשך 6 שנים - למרות שהתושב מכר את הדירה

 

 

המחשב חזר מהמעבדה ועבד במשך כמה שבועות, ואז שוב התגלתה בעיה - והוא שוב נשלח למעבדה. גם הפעם הוא חזר, והתברר כי במעבדה לא הצליחו לתקן את הבעיה משום שלאחר זמן קצר הוא החל שוב לעשות בעיות וחזר למעבדה.

אסוס זנבוק 14 (צילום: דניס ויטצ'בסקי)
כנראה נרכש תקול. מחשב נייד של אסוס(צילום: דניס ויטצ'בסקי)

"לא ייתכן שאדם רוכש מוצר בכסף מלא ולא זוכה להשתמש בו כפי שהוא מצפה בשל תקלה מתמשכת", הסביר א' לאנשי המעבדה, כאשר נאלץ לשלוח את המחשב בפעם הרביעית; והוסיף כי המחשב חזר מהמעבדה כשהוא ממש מתפרק. הוא צירף לאנשי המעבדה תמונות של המחשב המקולקל, אבל זה לא עזר.

 

בפנייה למדור הוא הוסיף: "הבת שלי היא סטודנטית למדעי המחשב, ומיותר לציין את הנזק שהדבר גורם לה בלימודים, כמו גם את עוגמת הנפש שנגרמת לה. התחושה שאני מקבל היא של חוסר אונים מול שירות הלקוחות של החברה. הם מתנהגים אליי בנחמדות, אבל ממש לא מתייחסים לבעיה".

 

פנינו לאסוס ישראל ובתגובה מסרה החברה: "לאחר שלמדנו את פרטי המקרה לעומק, וכחלק ממדיניות השירות של ASUS, הצענו ללקוח שובר לרכישת מחשב נייד חדש. הלקוח עודכן וקיבל את הצעתנו. נציגי החברה וידאו שהפתרון הוא לשביעות רצונו המלאה, ואנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לו".

 

א' אישר לנו שנציג של החברה אכן התקשר אליו ומסר לו שובר לרכישת מחשב חדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
אילוסטרציה: Shutterstock
מחשב נייד מאוד. אילוסטרציה
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים