שתף קטע נבחר

איידיגיטל השיקה מועדון לקוחות למכורי אפל ומעבדת שירות חדשה

"מועדון החברים" של הרשת הישראלית, יקנה לצרכנים הנחות ומידע ראשוני על מוצרי אפל. בנוסף נפתחה מעבדה שלישית רשמית של אפל בקניון רמת אביב וכן משלוח עד הבית בשירות התיקונים, ב-150 שקל לשליחות. האם זה ישפר את השירות? המנכ"לית: "זמן התיקון עדיין יהיה ארוך"

האם חובבי אפל צריכים את איידיגיטל כדי להתאגד והאם שירות התיקונים של איידיגיטל ישתפר? איידיגיטל הודיעה היום שהיא משיקה מועדון חברים לחובבי המותג, במטרה להעניק להם הנחות ואירועים משותפים, כמו למשל סדנת צילום באייפון בשיתוף מכון קמרה אובסקורה. במקביל היא מנסה לשפר את השירות על ידי פתיחת מעבדה רשמית נוספת והשקת משלוח עד הבית למוצר שתוקן.

 

יש לכם תלונה על חברה? נתנו לכם שירות רע? כתבו לנו >>

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

איידיגיטל תציע שירותי הדרכה כמו בחנויות אפל

אכזבה: אפל סטור עדיין לא מגיעה לישראל

איידיגיטל שכחו לחייב על האייפון. הלקוח "מטורטר ומושפל"

 

איידיגיטל היא הרשת היחידה בישראל שפועלת במודל זכיינות apr) Apple Premium Reseller) ויש לה מתחרים רבים: חברות הסלולר, רשתות כמו אייסטור, אייסמארט, משווקים כמו סי דאטה וחנויות פרטיות.

איידיגיטל השיקה מועדון לקוחות למכורי אפל ומעבדת שירות חדשה (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
איידיגיטל השיקה מועדון לקוחות למכורי אפל ומעבדת שירות חדשה(צילום: ירון ברנר)
 

"הרישום הוא בחינם, אנחנו לא מחפשים איך להרוויח כסף מהמועדון. אנחנו מחפשים איך לשדרג את חווית הלקוח", מסבירה מנכ"לית החברה איילת צרפתי רוזן. "בשנה שעברה השקנו את פרויקט איי אקספרט - הנגשת עולם הידע של אפל לקהל הישראלי - בדיוק לאותה מטרה.

 

"אנחנו לא קוראים לזה מועדון לקוחות, אלא מועדון חברים, משום שיש משהו באפליסטיות שהיא קליקה. הם רוצים להיות עם דומיהם האפליסטים. הדגש הוא על תת התרבות של האפליסטים, לכן ניזום הרבה פעולות בעולם התוכן והמידע".

 

יהיו גם הנחות?

"כן יהיו הטבות ומבצעים לחברי מועדון לאורך השנה. חלקן כלליות: מבצעים לחברי מועדון וחלקן מותאמות אישית. למשל, אם יש לך מוצר בן 4 שנים נציע לך שדרוג. הדרישה היא רק שיהיה לך מוצר של אפל. אנחנו יכולים לזהות אותו לפי המספר הסיריאלי. אין כניסה לאנדרואידים".

 

ישפר את השירות? זמני המתנה ארוכים לחלקי חילוף 

איידיגיטל יזמה שני מהלכים נוספים, במטרה לשפר ולקצר את השירות. היא פתחה מעבדה בחנות בקניון רמת אביב, השלישית בישראל לצד מעבדת איידיגיטל בפתח תקווה ומעבדת DCS בראשון לציון.

 

לפי החברה, המעבדה מסוגלת לתקן אייפון תוך יום אחד ותיקון מכשיר מק בתוך יומיים, אם כי התיקונים יכולים להתארך בשל בעיית זמינות של חלקי חילוף. צרכנים יקבלו אייפון חלופי בזמן התיקון, אך עבור מחשבי מק - אין מכשיר חלופי.

 

התלונות הנפוצות על איידיגיטל הן  שמסע השירות בחברה בעת תקלה במוצר, מייגע בגלל מענה איטי, נקודות שירות מעטות, זמני המתנה ארוכים לתיקון ובעיקר: מחירים גבוהים.

 

החברה משיקה גם שירות של שליחת המוצר המתוקן מהמעבדה עד הבית, בתוספת עלות גבוהה של 150 שקל. נראה שהיא מעוניינת לפתור את בעיות השירות אך המחירים נשארים גבוהים.

 

לפי צרפתי רוזן, התיקון במעבדות הרשמיות יישאר מייגע, כיוון שהחברה תלויה בהנחיות של אפל וביבוא חלקים מקוריים. "אין גמישות מקומית למעבדה רשמית. הטיפול באחריות הוא אך ורק על פי הנחיות אפל, כל המידע מגיע לאפל. למשל, קורוזיה מבטלת באחריות. החלקים התקולים כולם חוזרים לאפל ואין לנו גמישות בעניין. יש לנו תלות מוחלטת באפל לזמינות חלקי חילוף ולכן זמני התיקון ארוכים יותר, תהליך כזה של אספקה מאפל לוקח שלושה שבועות והלקוח צריך לחכות. אבל זה התיקון הכי אמין בישראל".

 

למרות זאת ולמרות שמחירי מוצרי אפל באיידיגיטל לא נמוכים, התחרות בשוק לא פוגעת בחברה, כך טוענת צרפתי רוזן. "בעוד שבשוק יש ירידה במכירות אייפונים, אנחנו בגידול של 5%".

 

צמצמתם את החנות שהיתה בעזריאלי, שם השקתם שירות של בית חכם. זה כשל?

"היתה לו רמת ביקוש נמוכה. השארנו אותו, אבל בקטן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ירון ברנר
איידיגיטל
צילום: ירון ברנר
מומלצים