שתף קטע נבחר

מתקפת הדגמים של ב.מ.וו - הנבחרת מתחדשת

יבואנית ב.מ.וו לישראל מרעננת את היצע הדגמים של מותג היוקרה עם 3 חדשה (ורק היברידית בינתיים), Z4 מלהיבה, רכב הפנאי הגדול בתולדות החברה הבווארית וגם משחתת אוטוסטרדות

דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל סוללת דגמים חדשים ועדכניים, החל בסדרה 3 החדשה ועד רכב הפנאי הגדול X7. את ארסנל הדגמים החדש חשפה היצרנית במסע נהיגה לאורכה ורוחבה של המדינה, אשר הסתיים בהתנסות קצרה על מסלול המירוצים החדש בשדה תימן שבדרום הארץ.

 

ב.מ.וו (צילום: גדי סיארה)
(צילום: גדי סיארה)

 

סדרה 3 - החל מ-290 אלף שקלים: מבחינה מסחרית, החשובה מכולן היא סדרה 3 החדשה שתשווק בשלב ראשון רק בגרסת 330e היברידית-נטענת עם תג-מחיר שיתחיל ב-290 אלף שקל, התייקרות של כ-25 אלף שקלים ביחס לדגם המוחלף. היחידה ההיברידית משלבת בין מנוע 2.0 ליטר מוגדש עם 184 כ"ס ומנוע חשמלי המפיק כעת 68 כ"ס באופן קבוע, או 109 כ"ס לפרקי זמן קצרים בבחירה במצב "ספורט". אלה עוברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

 

ב.מ.וו סדרה 3 ()

תוספת מצב ספורט למנוע החשמלי מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ו-230 קמ"ש מרביים, קיצוץ של 0.2 שניות ותוספת של 5 קמ"ש לעומת ה-330e הקודמת. מצברי ליתיום-יון בקיבולת 12 kWh (לעומת 7.6 kWh בדגם היוצא) מאפשרים כעת טווח נסיעה חשמלי ונקי מזיהום של עד 56 ק"מ ומהירות של 140 קמ"ש, ערכים טובים ב-19 ק"מ ו-20 קמ"ש בהתאמה מהדגם היוצא.

 

ב.מ.וו סדרה 3 ()

רשימת הציוד התקני כוללת לוח מחוונים דיגיטאלי ("12.3), מסך מגע בגודל "10.25 עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, חלון שמש וחישוקי "17. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (עם התערבות אקטיבית) וערנות נהג. גרסאות "רגילות" של הסדאן היוקרתית - 320, 330 ו-340 - צפויות לנחות כאן במהלך חודש ספטמבר, כך היבואנית. 

 

ב.מ.וו Z4 ()

Z4 - החל ב-359 אלף שקלים: שנתיים לאחר שהופסק שיווק הדור הקודם של הרודסטר, מושקת ב.מ.וו Z4 חדשה (דור 3). היא תוצע עם שני מנועי טורבו-בנזין: ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (197 כ"ס ב-20i ו-258 כ"ס ב-30i), לצד שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס ב-M40i. כל המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית, למעט הגרסה הבסיסית שתוצע גם עם אופציה לתיבת שישה הילוכים ידנית.

 

גרסת M כוללת גם בולמי זעזועים אדפטיביים ודיפרנציאל מוגבל החלקה. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות ב-20i, ל-30i זה יקח 1.2 שניות פחות וה-M40i תסיים את המיאוץ הקלאסי ב-4.5 שניות.


ב.מ.וו Z4 ()

רשימת האבזור כוללת ב-20i הבסיסית (359 אלף שקל לידנית, 399 אלף שקל לאוטומטית) מסך מגע בגודל "8.8, ריפודי עור וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, שטחים מתים וערנות נהג.

 

גרסת 30i במחיר 489 אלף שקלים מוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), מסך מגע גדול יותר ("10.25) עם צימוד Apple CarPlay, מצלמת נסיעה לאחור, כיוון חשמלי למושבים, מפתח חכם, בקרת שיוט אדפטיבית וחישוקי "19. גרסת M40i במחיר 589 אלף שקלים כוללת גם בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבים, ומערכת שמע משודרגת.

 

ב.מ.וו X7 ()
X7 - החל ב-890 אלף שקלים: רכב הפנאי הגדול ביותר של היצרנית יתמודד מול מרצדס GLS, ויוצע בשלב ראשון עם מנועי שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר מוגדשים: דיזל עם 265 כ"ס ב-30d (ב-890 אלף שקל) או 400 כ"ס ב-M50d עם ארבעה מגדשי טורבו (ב-1.1 מיליון שקל) וגרסת בנזין (40i) עם 340 כ"ס ב-900 אלף שקלים. גרסת 50i של ה-X7 מצוידת במנוע V8 טווין-טורבו בנזין (462 כ"ס) ותוצע בהמשך.


ב.מ.וו X7 ()

כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. כל הגרסאות יצוידו במיתלי אוויר כציוד תקני, בעוד ה-M50d מוסיף גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, היגוי אחורי אקטיבי ומוטות מייצבים דינמיים.

 

רשימת האבזור כוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים, כיוון חשמלי או קיפול לכל שלוש שורות המושבים, סגירה רכה לדלתות, מפתח חכם עם צג לנתוני הרכב ומערכות בטיחות מתקדמות המאפשרות נהיגה חצי אוטונומית.

 

ב.מ.וו סדרה 7 ()

סדרה 7 - החל מ-765 אלף שקלים: סדרה 7 העדכנית תשווק בשתי גרסאות, כל אחת מהן עם בסיס גלגלים רגיל או ארוך. 745e היברידית-נטענת מתבססת על מנוע טורבו-בנזין שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (286 כ"ס), המחליף את ה-2.0 ליטר ארבעה צילינדרים (258 כ"ס) ב-740e היוצאת. המנוע חשמלי בעל הספק זהה (113 כ"ס) והכוח עובר דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית לגלגלים האחוריים.


ב.מ.וו סדרה 7 ()

התפוקה המשולבת עומדת על 394 כ"ס (68 כ"ס יותר) מאפשרת קיצוץ של 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (5.2 שניות), בדרך ל-250 קמ"ש. הגדלת הסוללה (מ-9.2 ל-12 Kwh) מאפשרת להרחיב את טווח הנסיעה הכל-חשמלי ל-56 ק"מ (16 ק"מ יותר). המחיר: 765 אלף שקלים או תוספת של 30 אלף שקלים לגרסה עם בסיס גלגלים ארוך ב-14 ס"מ.

 

כבער תוצע גם ה-750 עם מנוע V8 כפול-מגדשים המפיק 530 כ"ס (80 יותר מבעבר) ויוצע אך ורק בשידוך להנעה כפולה-קבועה. תוספת הכוח מאפשרת קיצוץ 0.4 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש (4 שניות) בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית זהה זהה של 250 קמ"ש. המחיר: 1.06 מיליון שקלים או תוספת של 40 אלף שקלים לגרסה מוארכת. 

 

ב.מ.וו סדרה 8 קבריולה ()

סדרה 8 קבריולה - החל מ-1.3 מיליון שקל: סדרה 8 קבריולה עולה כ-100 אלף שקלים יותר מהקופה בה נהגנו לאחרונה. בינתיים היא תשווק רק בגרסת 850 הבכירה המצוידת במנוע V8 כפול-מגדשים (530 כ"ס), תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה. גרסת 840 בעלת מנוע שישה צילינדרים (340 כ"ס) ותג מחיר נמוך יותר תנחת כאן באוקטובר.


ב.מ.וו סדרה 8 קבריולה ()

הגג נפתח בתוך 15 שניות גם תוך כדי נסיעה עד מהירות של 50 קמ"ש. הוספת מנגנון פתיחה לגג, יחד עם חיזוקים הנדרשים עקב הסרתו של הגג, הובילו לתוספת של 125 ק"ג ביחס לגרסת הקופה - ובהתאם הביצועים נפגעו במעט, עם עליה של 2 עשיריות השנייה בתאוצה ל-100 קמ"ש (3.9 שניות) בעוד המרבית נותרה זהה - 250 קמ"ש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים