שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ב.מ.וו סדרה 7 המעודכנת נחשפה

    ב.מ.וו מעדכנת את סדרה 7 עם שינויי עיצוב, תוספת אבזור ויחידת הנעה היברידית-נטענת חדשה. לישראל תגיע ברבעון השלישי של 2019

    ב.מ.וו חושפת את סדרה 7 המעודכנת לאחר שעברה מתיחת פנים של אמצע החיים, מהלך מתבקש המצמצם במעט את הפער שנפתח בינה לדגמים כל-חדשים כמו אודי A8 ו- לקסוס LS ומרצדס S קלאס העדכנית. לדברי דלק מוטורס, יבואנית המותג לישראל, ה-7 תנחת כאן ברבעון השלישי של השנה.

     

     

    השינוי הבולט ביותר מבחינת מראה מתבטא בסבכת כליות עצומה שגדלה בלא פחות מ-40% לעומת זו של הדגם היוצא, ואשר עשויה יציקה אחת. יחידות התאורה הקדמיות לעומת זאת הפכו צרות וחדות יותר בהתאם למקובל כיום ובפגוש הקדמי יש פתחי אוורור שונים. ב.מ.וו ציידה את ספינת הדגל שלה גם בחישוקים שונים וכונס אוויר גדול יותר מאחורי בית הגלגל הקדמי. יחידת התאורה מאחור נמתחת לכל רוחב דלת תא המטען.

     

    ב.מ.וו סדרה 7 ()

    השינויים בתא הנוסעים צנועים יותר וכוללים את לוח המחוונים הדיגיטאלי של היצרנית ("12.3), מערכת iDrive מעודכנת (גרסה 7) שנחשפה כבר ב-X5 ואפשרות למערכת שמע 3D של Bowers & Wilkins. ב.מ.וו מציינת כי רעשי דרך ורוח הופחתו תודות לשמשות שונות ותוספת חומרי בידוד סביב בתי הגלגלים האחוריים.

     

    ב.מ.וו סדרה 7 ()

    היצע המנועים עבר בירושה מהדגם הקודם, טווין-טורבו בנזין בנפח 4.4 ליטר עם 530 כ"ס (80 כ"ס יותר) ב-750 ו-V12 בנפח 6.6 ליטר עם 585 כ"ס ב-760. שני המנועים משודכים לתיבת שמונה הילוכים והנעה כפולה-קבועה בלבד (ה-750 היוצאת הוצעה גם עם הנעה אחורית). באירופה יוצעו מנועי דיזל עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 265 כ"ס ב-730d (טורבו אחד), 320 כ"ס ב-740d (צמד מגדשים) ו-400 כ"ס ב-750d (ארבעה מגדשים).

     

    ב.מ.וו סדרה 7 ()

    הגרסה שתהיה כנראה גם בעתיד הפופולארית ביותר בהיצע המקומי היא ה-745e בעלת יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת, שהוצגה כבר ב-X5. זו מתבססת על מנוע טורבו-בנזין עם 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (286 כ"ס), המחליף את ה-2.0 ליטר ארבעה צילינדרים (258 כ"ס) ב-740e היוצאת שהייתה אצלנו הנמכרת ביותר בקטגוריית הפאר בשנה החולפת.

     

     

    הוא משודך למנוע חשמלי בעל הספק זהה (113 כ"ס) לקיים, ולתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה-קבועה. התפוקה המשולבת עומדת על 394 כ"ס (68 כ"ס יותר) המאפשרת קיצוץ של 0.2 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (5.2 שניות), בדרך ל-250 קמ"ש. הגדלת הסוללה (מ-9.2 ל-12 Kwh) מאפשרת להרחיב את טווח הנסיעה הכל-חשמלי ל-58 ק"מ (18 ק"מ יותר).

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים