שתף קטע נבחר

איפור, בשמים ומראות אינטראקטיביות: חנות ארמאני ביוטי בישראל

חנות שנייה של המותג בעולם נפתחה בקניון רמת אביב, בסמוך לבוטיק האיפור של שאנל. יש בה גם גימיקים: מראה שמצלמת סשן איפור של הלקוח ומראה ש"מאפרת" לקוחות בליפסטיק ומסקרה באופן וירטואלי. חיסרון: אין אתר אינטרנט. ואיך המחירים?

חנות ארמאני ביוטי בישראל: חנות ראשונה בישראל של מותג האיפור והבשמים של ארמאני נפתחה בקניון רמת אביב. זו החנות השנייה בעולם למותג ארמאני ביוטי (Armani Beauty), אחרי דרום קוריאה. 

 

 

 

מותג האיפור של ארמאני, שנמצא בבעלות לוריאל, נוסד בשנות ה-70 של המאה ה-20, אבל עד לאחרונה לא נמכר בחנויות עצמאיות. בישראל הוא נמכר בדיוטי פרי. לצד רוב מוצרי האיפור של המותג של בית האופנה האיטלקי הוותיק, שבבעלות ג'ורג'יו ארמאני בן 84, יימכרו בחנות גם רוב בשמי ארמאני, כולל בשמי ארמאני פריוה.

 

החנות ממוקמת בקניון בסמוך לבוטיק שאנל בקניון שנפתח גם הוא השנה ומציע תמהיל דומה של מוצרים, אם כי בשאנל מציעים גם משקפי שמש, בנוסף לאיפור ולבשמים. בנוסף, החנות של שאנל גדולה יותר והיא מציעה גם פלטות צלליות ולקים, שלא נמכרים בארמאני. יחד עם זאת, בארמאני ניתן למצוא יותר גווני מייקאפ. מתחרה ישיר של שני מותגים אלה הוא המותג דיור, שחנות שלו נמצאת בקניון גינדי TLV. בכך מסתמנת מגמה: מותגי יוקרה שפותחים חנויות מותג בישראל.
ארמני בוטיק  (צילום: מירב קריסטל)
ארמאני ביוטי. החנות השנייה בעולם אחרי דרום קוריאה(צילום: מירב קריסטל)

ארמני בוטיק  (צילום: מירב קריסטל)
שאל, דיור ועכשיו ארמאני: מותגי יוקרה פותחים חנויות איפור בישראל(צילום: מירב קריסטל)

 

המחירים: די דומים למחירי אירופה

איך המחירים? מוצרי איפור נעים בין 720-120 שקל. בשמים נמכרים ב-1,150-670 שקל.

 

לפי החברה, המחירים דומים למחירי אירופה, לעיתים מעט גבוהים יותר לעיתים מעט נמוכים יותר. כך למשל לפי החברה, המייקאפ Luminous Silk נמכר בארץ ב-225 שקל ובצרפת ב-226 שקל. השפתון Maestro עולה בישראל 155 שקל ובצרפת 156 שקל. מסקרות עולות בארץ 150 שקל ואילו באירופה 157 שקל. לעומת זאת, המוצר Face Fabric נמכר בארץ ב-225 שקל ובצרפת ב-223 שקל.

 

מבדיקה שערכנו עולה שהמחירים אכן דומים למחירי אירופה. הפער הכי גדול שמצאנו היה במוצר Crema Nuda, קרם פנים שניתן לרכוש במחירים נמוכים יותר באתרי אינטרנט, חלקם מציעים משלוח חינם לישראל. בארץ הוא עולה 720 שקל, באתרי אינטרנט מסוימים ניתן למצוא אותו בכ-550 שקל. לעיתים הוא נמכר גם ב-750 שקל - יקר יותר מישראל.

 

לגבי שאר המוצרים שבדקנו, יש לעיתים פערי מחיר, אך לרוב הם אינם משמעותיים. כך למשל: הפריימר Maestro UV נמכר באתרי אינטרנט שונים ששולחים ארצה מוצרים ב-249-247 שקל ומחירו בחנות 250 שקל. המייקאפ היילייטר שנקרא Fluid Sheer, נמכר באתרי האינטרנט ב-234-232 שקל ובארץ נמכר בפחות: 230 שקל. עיפרון עיניים Smooth Silk Eye Prncil נמכר באתרי אינטרנט שונים ב-116-108 שקל. בארץ הוא נמכר ב-120 שקל. המייקאפ Power Fabric נמכר בארץ ב-220 שקל ובאתרים הוא מוצע ב-232-182 שקל.

ארמני בוטיק  (צילום: מירב קריסטל)
יש פערי מחיר, אך לעיתים דווקא לטובת ישראל(צילום: מירב קריסטל)

 

המראה שתאפר אותך וירטואלית

החידוש האמיתי בחנות הוא מראות שפועלות בטכנולוגיות ביוטיטק, שמאפשרות התנסות וירטואלית במוצרים. למשל, מראה של חברת MODIFACE, שמאפשרת להתנסות באיפור מבלי להתאפר בו, בדומה לחוויית סנאפצ'אט. ניתן להחליף צבעי ליפסטיק באופן וירטואלי בשימוש במראה וכן לנסות מסקרה וצלליות, אך לא מייקאפ.

ארמני ביוטי (צילום: מירב קריסטל)
בוחרים צבעי ליפסטיק ו"מודדים" וירטואלית(צילום: מירב קריסטל)

יש בחנות גם מראה שמצלמת את סשן האיפור של הלקוחה ושולחת לה במייל, כרטיס שמסופק ללקוחה בכניסה לחנות שמאפשר לה גישה לצילומים שנערכו בחנות (שמורים בענן), כולל צילומי וידיאו וסטילס ומכונות אוטומטיות לרכישת מוצרים. 

 

כמו כן, בחנות ניתן שירות חריטת שם על מוצרים, בין היתר על בקבוקי בושם.

ארמני בוטיק  (צילום: מירב קריסטל)
שירות חריטת שם על מוצרים(צילום: מירב קריסטל)

בניגוד למתחרה הגדולה שלה, אסתי לאודר, לוריאל לא השיקה עדיין בישראל חנות אונליין למותגיה. בין היתר לוריאל מוכרת בישראל את מותגי האיפור לוריאל פריז ומייבלין ואת מותגי הטיפוח גרנייה, אסי, וישי, סרווה, לה רוש פוזה, לנקום, איב סן לורן, קיהל'ס וקראסטט. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: מירב קריסטל
ארמאני בוטיק
צילום: מירב קריסטל
מומלצים