שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ב.מ.וו X6 חדש - כאן בתחילת השנה
    היצרנית חושפת X6 חדש, דור שלישי למייסד הקטגוריה, שינסה להתמודד מול מתחרים עדכניים. לישראל הוא יגיע בתחילת 2020
    ב.מ.וו חושפת X6 חדש, דור שלישי למייסד קטגוריית "קופה-פנאי", שיתמודד מול מתחרים עדכניים כמו פורשה קאיין קופה, אודי Q8 ומרצדס GLE קופה חדש שיוצג בקרוב. לישראל הוא יגיע בתחילת 2020.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    העיצוב שומר על הצללית המזוהה, אבל הפך אגרסיבי עוד יותר מקודמו, בין היתר בגלל סבכת כליות ענקית מלפנים, פתחי אוורור מודגשים בפגושים, יחידות תאורה צרות וחדות יותר, צמד מפלטים ענקיים, ודלת תא מטען משתפלת מעלה עם ספויילר קטן. כאופציה, הוא יוצע ברמת גימור ייעודית לשטח הכוללת פסי הגנה מפלסטיק שחור סביב למרכב וצמד פסי גגון.

     

    ב.מ.וו X6 ()

    כבסיס משמשת פלטפורמת CLAR העדכנית של היצרנית המשותפת ל-X5 החדש. בהשוואה ל-X6 היוצא, הוא ארוך ב-2.5 ס"מ (493.5 ס"מ) רחב ב-1.5 ס"מ (200.5 ס"מ) ונמוך בחצי ס"מ (169.5 ס"מ). בסיס הגלגלים גדל ב-4 ס"מ (297.5 ס"מ) מבטיח שיפור במרחב המחיה לנוסעים מאחור, בעוד שנפח תא המטען נותר זהה (580 ליטר).

     

    ב.מ.וו X6 ()

    גם עיצוב הפנים מתיישר עם המוכר מדגמים עדכניים של ב.מ.וו, לרבות צמד מסכים ("12.3) - האחד משמש כלוח מחוונים והשני כמסך מגע, הנשלט מחוגת iDrive, וידית הילוכים בעיצוב קריסטל. אבזור הבטיחות שופר משמעותית לעומת הדגם היוצא שהסתפק בבלימה אוטונומית במהירויות עירוניות והתראה על סטייה מנתיב. החדש כולל את כל המערכות המוכרת של היצרנית, לרבות שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על שטחים מתים כולל סיוע אקטיבי ועוד.

     

    ב.מ.וו X6 ()

    היצע המנועים עבר בירושה מהדגם היוצא. יש שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר טורבו בנזין עם 340 כ"ס (34 כ"ס יותר) ב-40i, טורבו דיזל עם 265 כ"ס (7 כ"ס תוספת) ב-30d וה-M50d שמסתייע בארבע מגדשי טורבו ומפיק 400 כ"ס (19 כ"ס יותר). ה-M50i מצויד במנוע V8 כפול מגדשים עם 530 כ"ס, 81 כ"ס יותר. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה.

     

    ב.מ.וו X6 ()

    מערך המיתלים כולל כעת בולמי זעזועים אדפטיביים כציוד תקני. כאופציה בגרסאות הבסיס תוצע חבילת M הכוללת מיתלים קשיחים יותר, מוטות מייצבים אקטיביים, היגוי אחורי אקטיבי, ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני. בנוסף תוצע גם חבילת שטח הכוללת מיתלי אוויר מלפנים ומאחור, המאפשרים מרווח גחון משתנה ב-8 ס"מ וארבעה מצבי שטח בבורר הנהיגה (שלג, חול, כורכר וסלעים) המתאימים את המערכות השונות לתוואי הנבחר.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים