צילום: shutterstock

המדריך המלא: כך תבחרו בדגים הכי בריאים

באילו דגים יש הכי הרבה ערכים תזונתיים? מאיזה דג עדיף להימנע? האם עדיף לקנות טרי או קפוא? ומה לגבי אכילת דגים במהלך ההיריון? כך תיהנו מהמעדן של הים - וגם תשמרו על הבריאות שלכם


מחקר שנערך לפני 40 שנה מצא כי שיעור התמותה ממחלות לב וכלי דם בקרב אסקימואים נמוך במידה ניכרת ביחס לשאר העולם. אלו לא הטמפרטורות הנמוכות שגורמות לכך, אלא דווקא הרגלי התזונה שלהם. אסקימואים ניזונים בעיקר מדגים – ואלו מורידים משמעותית את הסיכוי לתחלואת לב וכלי דם.

 

השורה התחתונה היא שאם אתם מתכננים על דגים לארוחת שבת הקרובה – אתם לא רק עושים טובה גדולה לחך שלכם אלא גם לגוף שלכם. 

premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי +ynet - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?