שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    השוברים שהובטחו - ומאז נעלמו

    ענת רכשה שני תנורים במבצע שזיכה אותה בשוברי קנייה בסך 2,000 שקל. רק פרט אחד שכחו לציין. דני שדה מתעצבן ומגיע לטפל בבעיות הצרכניות שלכם

    נדרשתם להתקשר עם חברה או גוף שהעדיפו להניח לכם לחכות במקום לספק לכם את השירות שמגיע לכם? דני שדה מתעצבן ומנסה לטפל בבעיות הצרכניות שלכם, והפעם - שובר מן העבר

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

     

    מי אחראי לחתיכה החסרה שבמזגן?

    הספה הפגומה עלתה אלפי שקלים - הרשת לא הסכימה להחליף

    מי גנב את הזרם וניפח את חשבון החשמל?

     

    בנובמבר שעבר עשו ענת ובעלה קנייה גדולה של מוצרי חשמל בחנות בנתניה, לקראת מעבר לדירה חדשה שאמור היה להתרחש כעבור חודשיים. הם רכשו, בין השאר, שני תנורים פירוליטיים של קונסטרוקטה שהיו במבצע, לפיו כל הרוכש תנור מקבל שובר מתנה בסך אלף שקל לניצול ברשת פוקס. כיוון שרכשו שני תנורים, אמרו להם שמגיעים להם שני שוברים.

    קנו תנורי אפייה ועדיין מחכים לתלושים שהובטחו (המחשה: ShutterStock) (המחשה: ShutterStock)
    קנו תנורי אפייה ועדיין מחכים לתלושים שהובטחו(המחשה: ShutterStock)
     

    בינואר יצרה ענת קשר עם החנות כדי לברר את מועד קבלת השוברים. תחילה נמסר לה שהם נשלחו אליה בדואר. אחר כך אמרו שיצרו קשר עם היבואן, BSH, והוא ישלח אותם שוב. לקראת סוף ינואר אמרו לה כי יבקשו מהיבואן לשלוח את השוברים לחנות והיא תאסוף אותם. אבל אז הודיעו לה פתאום שהיא אינה זכאית לשוברים.

     

    "המוכר הסביר", סיפרה לנו, "כי רק לאחר קבלת התנורים והתקנתם בתוך תקופת המבצע אני זכאית לשוברים, אך מכיוון שהמבצע כבר הסתיים ועוד לא התקנתי את התנורים, אני לא זכאית". לדבריה, תנאי זה לא נאמר לה במהלך הרכישה. יתרה מכך, היא הדגישה שהכניסה לדירה החדשה תהיה כנראה רק בינואר, ונאמר לה שאין כל בעיה.

     

    בחנות הבטיחו לפעול מול היבואן כדי לספק לה את השוברים, אולם מאז היא מצאה עצמה במרדף אחרי נציגי החנות כש"אני מקבלת כל הזמן תשובות ש'זה

    בטיפול', 'אני מעביר את זה ליבואן', 'זה בטיפול המנכ"ל', ועוד כהנה".

     

    באפריל, לאחר ששיפוץ הדירה שהתארך הסתיים, והם עמדו להיכנס לדירה, הודיעה ענת לחנות שהיא לא מוכנה לקבל את התנורים ללא השוברים, וכי היא רוצה לבטל את העסקה. בחנות הבטיחו שוב שתקבל את השוברים, אולם זה לא קרה. "בינתיים גיליתי שיש עוד לקוחות כמוני שהובטחו להם שוברים, אך בפועל גם מהם מתעלמים", כתבה לנו ענת.

     

    ב-18 ביולי פנינו לחנות, וב-23 הגיעה תגובה מ-BSH: "לפני שנה החברה יצאה במבצע משתלם ללקוחותיה. כל לקוח שרוכש מוצר מדגם מסוים ומתקין אותו בביתו עד חודש ימים מיום הרכישה, זוכה בשוברי קנייה בסך אלפיים שקל. הלקוחה רכשה את מוצרי BSH לפני כשנה וחצי והתקינה אותם רק כעת. הסברנו ללקוחה כי על פי תקנון המבצע היא אינה זכאית לשוברים. למרות זאת, אנו שמחים לבשר שמצאנו פתרון לשביעות רצונה".

     

    ענת אישרה שהתקשרו והודיעו לה שתקבל את השוברים. אנחנו נעקוב.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים