שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מסך שחור: תקלה באפליקציית פרטנר בטלוויזיות LG

    לקוחות מתלוננים על תקלת תמונה באפליקציה של פרטנר בחלק מדגמי LG. לקוחה: "טכנאים הסירו את האפליקציה והתקינו מחדש, אבל התקלה חוזרת שוב ושוב". פרטנר: "כמה עשרות לקוחות חווים קשיים, הבעיה תיפתר בימים הקרובים עם עדכון הגרסה הצפוי"

    מסך שחור באפליקציית פרטנר ל-LG: לקוחות החברה מתלוננים שהם לא מצליחים לצפות בטלוויזיה. הסאונד אמנם עובד כרגיל, אך לא מופיעה תמונה על גבי המסך והם צופים במסך שחור. מדובר בתקלה בעדכון גרסה של האפליקציה ל-LG, שמשפיעה על דגמים מסוימים.

     

    >> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

     

    זורמים עם נטפליקס: 40% מהישראלים מנויים

    הדרך של פרטנר לכבול לקוחות: טלוויזיה בהנחה ל-3 שנים

    לקוחות פרטנר ללא גלישה: תקלה של 3 שעות

     

    לקוחה של פרטנר מספרת ל-ynet: "יש לנו טלוויזיה חכמה של LG, וכבר שלושה ימים שאנחנו לא רואים תמונה בערוצים, רק קול. מדי ערב, מאז יום חמישי האחרון, אני מצלצלת לתמיכה של רשת פרטנר, והטכנאים מודים ומודעים לכך שיש תקלה גורפת עם טלוויזיות LG - ונאמר לי שהם מקבלים מספר שיחות בכל ערב עם אותה תקלה. לטענתם, הם מאתחלים את האפליקציה ואז ניתן לצפות, אבל מדובר בסידור זמני וגם לא כולם בשירות יודעים איך לעשות את זה".

         ()
    כך תסירו את האפליקציה. מתוך האתר של חברת פרטנר
     

    לדבריה, "זה מאוד לא כיף לצלצל ערב אחר ערב לתמיכה של פרטנר, להמתין על הקו 19.30 דקות ואז לנסות לשמור על רוגע מול הטכנאי אובד העצות. בנוסף, אני לא יודעת להסיר בעצמי את האפליקציה ולהתקין מחדש. גם אחרי שהטכנאים עשו לי את זה בעצמם - התקלה חזרה".

     

    לקוחות נוספים התלוננו על התקלה בפייסבוק. לקוחה אחרת כתבה שהסירה את האפליקציה והתקינה מחדש, אך זה לא עזר. לקוח נוסף הסביר שמחיקה והתקנה
    מחדש של האפליקציה עוזרת, אבל אם מכבים ומדליקים את הטלוויזיה אחרי השימוש - הבעיה חוזרת. לטענתו, נאמר לו בשירות שהבעיה אמורה להיפתר אחרי שיוציאו עדכון חדש.

     

    פרטנר: "הבעיה תיפתר בימים הקרובים"

    כדי להסיר את האפליקציה ולפתור את הבעיה זמנית, יש להגיע למסך הראשי של עולם גוגל על ידי לחיצה על הכפתור הבית. במסך הראשי יש לדפדף, לעמוד על אפליקציית פרטנר ואז ללחוץ לחיצה ממושכת על כפתור ה-OK בשלט עד להופעת אייקון של סל מיחזור בחלקו התחתון של המסך. לחיצה על החץ התחתון בשלט ואז על "אישור" תביא למחיקת האפליקציה. אז יש ללחוץ על חץ "חזור אחורה" בשלט, ולהוריד שוב את האפליקציה מחנות האפליקציות - ולהתחבר עם שם המשתמש.

     

    כאמור, מדובר בפתרון זמני ויש לחזור עלי הפעולה אחרי הדלקה מחדש של הטלוויזיה. עוד אפשרות לפתרון: מעבר לצפייה באמצעות הממיר, אבל זה פתרון מייגע שכן לרוב הממיר משויך למסך אחר שקיים בבית.

     

    מפרטנר נמסר בתגובה: "כמה עשרות לקוחות נתקלו בקשיים בצפייה באפליקציה על גבי דגמים מסוימים של מסך LG. הצפייה בממיר, בנייד ובמחשב עובדת כרגיל. הסרה והתקנה מחדש של האפליקציה פותרת את בעיית הצפייה, ובימים הקרובים ייצא עדכון גרסה".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים